eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie robót wykończeniowych wnętrz na poziomie II trybuny zachodniej stadionu przy al. Unii Lubelskiej 2 w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-29

Ogłoszenie nr 89100 - 2017 z dnia 2017-05-29 r.

Łódź: Wykonanie robót wykończeniowych wnętrz na poziomie II trybuny zachodniej stadionu przy al. Unii Lubelskiej 2 w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41429-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50984-2017 oraz 53115-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 36442956300000, ul. ul. Piotrkowska 175, 90447 Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 272 62 80, faks 42 272 62 77, e-mail zamowienia@zim.uml.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zim.lodz.bip-e.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót wykończeniowych wnętrz na poziomie II trybuny zachodniej stadionu przy al. Unii Lubelskiej 2 w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZIM-DZ.3321.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wykończeniowych na poziomie +10.18 trybuny zachodniej stadionu przy al. Unii Lubelskiej 2 w Łodzi, na którym znajdują się loże VIP, sale konferencyjne,sanitariaty, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia cateringu oraz na poziomie +14.40 tylko w zakresie pomieszczeń dla dziennikarzy wraz z korytarzem i sanitariatami. W ramach zamówienia znajduje się równie^S wykonanie instalacji klimatyzacji w sali restauracyjnej na poziomie +5.25.1 Roboty wykończeniowe na poziomie +10.18, pow. 1 515,65 m2.a)prace tynkarskie,b)wykonanie ścianek działowych i zabudowy pionów instalacyjnych,c)wykonanie posadzek,d)prace malarskie, e)prace glazurnicze,f)sufity podwieszane i oświetlenie,g)montaż drzwi wewnętrznych,h)wyposażenie pomieszczeń w meble i urządzenia,i) prace instalacyjne w zakresie instalacji wod/kan, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznych i niskoprądowych,j)dostawa i montaż telewizorów. 2Roboty wykończeniowe na poziomie + 14.4, pow. 182,18 m2.a)prace tynkarskie,b)wykonanie ścianek działowych i zabudowy pionów instalacyjnych, c)wykonanie posadzek,d)prace malarskie,e)prace glazurnicze,f)sufity podwieszane i oświetlenie,g)montaż drzwi wewnętrznych,h)wyposażenie pomieszczeń w meble i urządzenia,i)prace instalacyjne w zakresie instalacji wod/kan, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznych i niskoprądowych, j)dostawa i montaż telewizorów.3 Roboty wykończeniowe na poziomie +5.25. a)prace instalacyjne w zakresie instalacji wod/kan, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznych i niskoprądowych, b)Wykonawca będzie prowadził prace na tym poziomie polegające na wykonaniu instalacji niezbędnych do funkcjonowania klimatyzacji według załączonego projektu.c)Wszystkie urządzenia powinny zostać zamontowane ponad istniejącym sufitem rastrowym. d)Wykonawca będzie odpowiedzialny za wymianę każdego uszkodzonego elementu sufitu.4 Wszystkie prace szczegółowo opisane są w załączonym projekcie pt.: "Aranżacja lóż oraz pomieszczeń przeznaczonych dla dziennikarzy w trybunie zachodniej stadionu miejskiego".5 Uwagi ogólne.a)Podczas prowadzenia robót Wykonawca będzie odpowiedzialny za każdą szkodę, jaką spowoduje w funkcjonującym obiekcie.b)Przed przystąpieniem do robót należy uzgodnić harmonogram robót oraz organizację prac z Zamawiającym.c) Wykonawca będzie zobowiązany pokryć wszystkie koszty prowadzenia robót (w tym energii elektrycznej, zużytej wody). d) Kolorystykę materiałów wykończeniowych oraz elementów wyposażenia Wykonawca będzie uzgadniał każdorazowo z Zamawiającym. e) Do wykonania prac malarskich ściennych należy zastosować farbę o odporności na szorowanie na mokro min. klasy II wg PN-EN 13 300.f)Umywalki we wszystkich łazienkach należy wykonać, jako wpuszczane w blat z obudową z przodu i po bokach, wykonaną z płyt wodoodpornych hpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TOMIE II - Formularz Aktu Umowy oraz w TOMIE III SIWZ - Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 39100000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3847244.24
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AM-FOR - ARKADIUSZ FORTUNA z siedzibą w Włocławku , , al. Kazimierza Wielkiego nr 5, 87-800, Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2970000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2970000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3740000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.