eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MieroszówBudowa oświetlenia drogowego w Różanej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Mieroszów: Budowa oświetlenia drogowego w Różanej
Numer ogłoszenia: 89114 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieroszów , pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494318, faks (074) 84 94 323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w Różanej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w Różanej Do obowiązków Wykonawcy robót będzie należało zapewnienie obsługi geodezyjnej i wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji. W ramach budowy oświetlenia przewiduje się następujące roboty: 1. Prace związane z podwieszeniem przewodu 2. Montaż kabla oświetleniowego i szafki długość kabla - 1030 m 3. Montaż latarni ilość latarni - 27 szt. ilość punktów świetlnych - 28 szt. 4. Pomiary powykonawcze Integralną cześć opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1.Załącznik nr 1 do siwz - Przedmiar robót 2.Załącznik nr 2 do siwz - projekt budowlany 3.Załącznik nr 3 do siwz- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia podobne za zamówienie podobne Zamawiający uważa budowę oświetlenia, o wartości niemniejszej niż 150.000,- zł. b)dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w terminie 30 dni od otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT. 4.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór w siwz: Dokument 1a lub 1b i Dokument 2 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3. 4.Opinie dotyczące jakości robót wymienionych w Dokumencie 3, wystawione przez zamawiających te roboty. 5.Dokument potwierdzający zdolność do wykonania zamówienia tj. uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie wymaganym ustawą prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla wskazanej w ofercie osoby. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeśli wskazano w ofercie taką osobę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mieroszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mieroszowie, pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Mieroszowie, pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Został złożony wniosek o przyznanie pomocy w ramach działania313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi objętym Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.