Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Szczecin: REMONT STAŁYCH ZNAKÓW NAWIGACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 89117 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, fax 091 4403441.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT STAŁYCH ZNAKÓW NAWIGACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont stałych znaków nawigacyjnych. Symbol kategorii CPV: 45213340 - 8 Część I : 1. Stawa światła sektorowego ŻUŁAWY 2. Stawa górna nabieżnika TRZEBIEŻ S 3. Stawa dolna nabieżnika TRZEBIEŻ S I. Opis konstrukcji. 1. Stawa światła sektorowego Żuławy - dojazd do obiektu drogą wodną. Obiekt zlokalizowany jest na 41,870 km w odległości 740m na wschód od osi toru wodnego Szczecin - Świnoujście na akwenie Roztoki Odrzańskiej. Czerwono - biała czterościenna, ażurowa konstrukcja stalowa o wysokości 13 m z cylindryczną laterną, galeryjką i stożkowym dachem, ustawiona na betonowym cokole o wymiarach 5.00 x 5.00 m Cała konstrukcja posadowiona na wysepce obudowanej elementami Larssena. Od strony południowej stanowisko do cumowania jednostek pływających z drewnianą belką odbojową i dwoma podwójnymi polerami. Obiekt wyposażony w instalację elektryczną wyłącznie dla potrzeb oznakowania nawigacyjnego i instalację odgromową. Komunikację między kondygnacjami zapewniają schody stalowe z poręczami, wejście do laterny z galeryjki drzwiami typu okrętowego. Cokół betonowy posiada lokalne spękania i ubytki na powierzchniach bocznych. Wszystkie elementy konstrukcji i schodów, barierki, ceowniki pasa zewnętrznego podtrzymujące laternę jak również połączenie laterny z konstrukcją - posiadają liczne głębokie gniazda korozji. Barierki schodów w kilku miejscach całkowicie skorodowane, powstały przerwy w materiale. Połączenie laterny z podestem i w jego okolicy na znacznej długości całkowicie skorodowane. W podeście górnym blacha ma wżery do 60% grubości. Drzwi do laterny mocno skorodowane. Powłoka malarska we wnętrzu laterny wykazuje liczne złuszczenia i pęknięcia. Pęknięta jedna szyba laterny. Pręty kratownicy mają głębokie wżery, największe w węzłach i w miejscach połączeń elementów. Na odcinkach prostych najwięcej ubytków w materiale mają pręty poziome dolne, tj. 50-60% ubytku przekroju poprzecznego. Znak malowany farbami chlorokauczukowymi. Zakres zamówienia. Fundament - skucie popękanej, zmurszałej powierzchni bocznej, i uzupełnienie powstałych ubytków stosując nowoczesne materiały wypełniające. Kratownica wieży, laterna, galeryjka, schody -demontaż skorodowanych elementów pomostu i stopni schodów i poręczy, wzmocnienie belek policzkowych, montaż nowych elementów z ocynkowanych krat podestowych, oczyszczenie powierzchni stalowych z rdzy, wzmocnienie lub wymiana skorodowanych elementów konstrukcji i wykonanie nowych powłok malarskich, stosując materiały renomowanych firm. Malować konstrukcję zewnętrzną zgodnie z patentem na oczyszczoną i odtłuszczona powierzchnie nanieść farbę antykorozyjną, druga warstwa farba podkładowa i dwie warstwy farby nawierzchniowej zgodnie z kolorystyką znaku nawigacyjnego. O wysokiej odporności na działanie agresywnego środowiska naturalnego, bardzo dobra trwałości barw, elastyczność i brak kruchości, odporne na procesy starzenia Dwie pierwsze kondygnacje kolor biały RAL 9003, trzecia i czwarta kondygnacja z galeryjką i laterną kolor czerwony RAL 3020, stożkowy dach kolor czarny RAL 9005. Wnętrze laterny miejsca po oczyszczeniu z rdzy i złuszczonej farby zabezpieczyć farbą antykorozyjną , natomiast całość pomalować matową farbą czarną, wstawić pękniętą szybę w laternie. Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu na wodzie , a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność, dlatego należy dołożyć wszelkich starań aby prace rozpocząć na początku sezonu w okresie najwyższych temperatur i zakończyć latem. Z uwagi na niewystarczające zabezpieczenie zasilania 230 V należy przewidzieć alternatywne źródło prądu elektrycznego. 2. Stawa górna nabieżnika TRZEBIEŻ S - dojazd do obiektu drogą lądową. Nabieżnik zlokalizowany ok.50.00 m na północ od Centralnego Ośrodka Żeglarskiego w odległości ok. 90.00 m od północno- zachodniego brzegu. Czterościenna ażurowa konstrukcja stalowa wysokości 15.22 m, koloru białego, ustawiona na cokole betonowym wysokości 1.0 m n.p.m. o przekroju kwadratowym 3,25m x 3,25 m, posadowiony na palach, których głębokość zabicia nie jest znana. W bloku fundamentowym zabetonowano elementy stalowe o kształcie i wielkości dolnej części konstrukcji wieży , które zostały połączona za pomocą nakładek z kątownika 100 x 100 mm i śrub M-16 w każdym narożniku. Konstrukcja stawy jest spawana z kątowników, montowana z dwóch segmentów na śruby. Wewnątrz zamontowana jest dwuczęściowa drabina wejściowa. Na szczycie wieży zamontowany jest dzienny znak w kształcie odwróconego trójkąta wykonanego z ażurowych elementów koloru pomarańczowego. Nad znakiem szczytowym znajduje się lampa nawigacyjna, zamontowana na rurze w środku podestu szczytowego. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną wyłącznie dla potrzeb oznakowania nawigacyjnego i instalacje odgromową. Biała powłoka malarska jest odbarwiona, omszała, złuszczona, występują liczne, różnej wielkości ogniska korozji. Znak malowany farbami chlorokauczukowymi Zakres zamówienia. Kratownica wieży, znak szczytowy, drabina i podesty - czyszczenie powierzchni z rdzy, starej, złuszczonej farby, wykonanie nowych powłok malarskich, stosując materiały renomowanych firm. Malować konstrukcję zgodnie z patentem, pierwsza warstwa z farby antykorozyjnej, druga warstwa farba podkładowa, dwie warstwy farby nawierzchniowej - kolor biały RAL 9003, znak szczytowy kolor pomarańczowy RAL 2008. Stosując farby o właściwościach. Wysoka odporność na działanie agresywnego środowiska naturalnego. (bliskość zakładów chemicznych.) Bardzo dobra trwałość barw. Elastyczność i brak kruchości Odporne na procesy starzenia Uwagi. Z uwagi na niewystarczające zabezpieczenie w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło zasilania w prąd elektryczny. 3. Stawa dolna nabieżnika TRZEBIEŻ S - dojazd do obiektu drogą lądową. Czterościenna ażurowa konstrukcja stalowa wysokości 12,00 m, koloru białego, ustawiona na cokole betonowym o przekroju kwadratu 3.06m x 3,06m zlokalizowana na terenie Ośrodka Żeglarskiego ok. 3.0 m od drogi wewnętrznej na zachodnim brzegu. W bloku fundamentowym zabetonowano elementy o kształcie i wielkości dolnej części konstrukcji wieży , która zostały połączone za pomocą nakładek z kątownika 100 x 100 mm i śrub M-16 w każdym narożniku. Konstrukcja stawy jest spawana z kątowników, montowana z dwóch segmentów na śruby. Wewnątrz konstrukcji zamontowana jest dwuczęściowa drabina wejściowa. Pod szczytem wieży zamontowany jest dzienny znak w kształcie rombu wykonanego z ażurowych elementów koloru pomarańczowego. W znaku szczytowym znajduje się lampa nawigacyjna. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną wyłącznie dla potrzeb oznakowania nawigacyjnego i instalacje odgromową. Znak malowany farbami chlorokauczukowymi Biała powłoka malarska jest odbarwiona, omszała, złuszczona, występują liczne, różnej wielkości ogniska korozji. Zakres zamówienia. Kratownica wieży, znak szczytowy, drabina i podesty - czyszczenie powierzchni stalowych z rdzy, starej, złuszczonej farby, wykonanie nowych powłok malarskich, stosując materiały renomowanych firm. Malować konstrukcję zgodnie z patentem, pierwsza warstwa z farby antykorozyjnej, druga warstwa farba podkładowa, dwie warstwy farby nawierzchniowej - kolor biały RAL 9003, znak szczytowy kolor pomarańczowy RAL 2008. Stosując farby o właściwościach. Wysoka odporność na działanie agresywnego środowiska naturalnego. (bliskość zakładów chemicznych.) Bardzo dobra trwałość barw. Elastyczność i brak kruchości Odporne na procesy starzenia. Uwagi. Z uwagi na niewystarczające zabezpieczenie w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło zasilania elektrycznego. Część II : 1. Stawa górna nabieżnika ŚWIĘTA 2. Stawa dolna nabieżnika ŚWIĘTA 1. Stawa górna nabieżnika ŚWIETA - dojazd możliwy wyłącznie drogą wodną. Nabieżnik zlokalizowany jest 310 m na E od osi toru wodnego na 61.788 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin w południowo - zachodniej części wyspy Dębina. Czterościenna ażurowa konstrukcja stalowa wys. 26.50 m posadowiona na bloku fundamentowym, cylindryczną laterną, dwiema galeryjkami i stożkowym dachem. Pomalowana w górnej części na kolor pomarańczowy a w dolnej biały. Cokół betonowy o przekroju kwadratu 8.0 x 8.0 m posadowiony na palach. Podstawa kratownicy wieży o wymiarach 5.5 x 5.5 m z podwójnego kątownika 120 x120 x 12 przełożonego płaskownikiem, zakotwiona w każdym narożniku podstawy konstrukcji. W środku konstrukcji kratowej umieszczony jest cylindryczny szyb komunikacyjny z drzwiami typu okrętowego. Szyb zaopatrzony jest w okna nie posiada oświetlenia elektrycznego. W szybie komunikacyjnym zamontowane są pionowe drabiny, łączące poziome podesty pośrednie usytuowane mijankowo. Znak malowany jest farbami chlorokauczukowymi Obiekt wyposażony jest w instalacje niskiego napięcia (12 V) wyłącznie na potrzeby oznakowania nawigacyjnego i instalacje odgromowa. Powierzchnia fundamentu, kratownicy i trzonu komunikacyjnego są omszale. Ogniska korozji różnej wielkości występują w rejonach blach węzłowych i nitów. Kolorystyka jest odbarwiona , wypłowiała a na powierzchni powłoki malarskiej złuszczenia i pęknięcia. Ubytki betonu i pęknięcia bloku fundamentowego. Zakres zamówienia. Fundament - skucie zewnętrznych powierzchni i uzupełnienie ubytków stosując nowoczesne materiały wypełniające, które będą gwarantowały dobrą jakość naprawy. Kratownica wieży, szyb komunikacyjny, laterna - oczyszczenie powierzchni stalowych z rdzy, starej, złuszczonej farby, wzmocnienie lub wymiana zniszczonych elementów stalowych, naprawa uszkodzonego poszycia szybu i wykonanie nowych powłok malarskich stosując materiały renomowanych firm. Malować konstrukcję zewnętrzna na oczyszczoną i odtłuszczona powierzchnie nanieść farbę antykorozyjną, druga warstwa farba podkładowa i dwie warstwy farby nawierzchniowej zgodnie z kolorystyką znaku nawigacyjnego. W dolnej części kolor biały RAL 9003, górna część z galeryjką i laterną kolor pomarańczowy RAL2008, stożkowy dach kolor czarny RAL 9005. Stosując farby o właściwościach: Wysoka odporność na działanie agresywnego środowiska naturalnego. (bliskość zakładów chemicznych.) Bardzo dobra trwałość barw. Elastyczność i brak kruchości Odporne na procesy starzenia Wewnątrz znaku miejsca po złuszczonej farbie, rdzy zabezpieczyć farbą antykorozyjną, szyb komunikacyjny pomalować jednokrotnie w celu konserwacji farbą koloru jasno szarego, natomiast wnętrze laterny pomalować matową farbą koloru czarnego. Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu, a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność, należy dołożyć wszelkich starań, aby prace rozpocząć na początku sezonu w okresie najwyższych temperatur i zakończyć je latem. Z powodu niewystarczającego zabezpieczenie w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło zasilania elektrycznego. 2. Stawa dolna nabieżnika ŚWIĘTA - dojazd wyłącznie drogą wodną Stawa zlokalizowana jest 315 m na wschód od osi toru wodnego, na 60.886 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin w północno - zachodniej części wyspy Dębina. Pomarańczowo - biała cylindryczna wieża stalowa o wysokości 15.50 m, z cylindryczną laterną i dwiema galeryjkami i dachem stożkowym, ustawiona na fundamencie betonowym w kształcie kwadratu o wymiarach 5.0 x 5.0 m. Drzwi wejściowe do wieży i na galeryjki typu okrętowego. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną niskiego napięcia (12 V ) wyłącznie dla potrzeb oznakowania nawigacyjnego i instalację odgromową. Znak malowany jest farbami chlorokauczukowymi Dolna część stawy od strony N pokryta glonami. Cala powłoka malarska odbarwiona, w znacznym stopniu złuszczona z licznymi ogniskami korozji, głównie w części pomalowanej na kolor biały. Zakres zamówienia. Fundament - skucie popękanej, zmurszałej powierzchni i uzupełnienie powstałych ubytków stosując nowoczesne materiały wypełniające. Wieża stawy, laterna z galeryjkami - oczyszczenie z starej farby, rdzy, naprawa uszkodzonego poszycia, likwidacja otworów po nieistniejących urządzeniach, wymiana lub naprawa zniszczonych elementów, wykonanie powłoki malarskiej stosując materiały renomowanych firm. Wewnątrz znaku miejsca po złuszczonej farbie, rdzy zabezpieczyć farbą antykorozyjną, a całość konstrukcji pomalować jednokrotnie w celu konserwacji farbą koloru jasno szarego, natomiast wnętrze laterny pomalować matową farbą koloru czarnego. Malować konstrukcję zewnętrzna na oczyszczoną i odtłuszczona powierzchnie nanieść farbę antykorozyjną, druga warstwa farba podkładowa i dwie warstwy farby nawierzchniowej zgodnie z kolorystyką znaku nawigacyjnego. W dolnej części kolor biały RAL 9003, górna część z galeryjką i laterną kolor pomarańczowy RAL2008, stożkowy dach kolor czarny RAL 9005 Stosując farby o właściwościach: Wysoka odporność na działanie agresywnego środowiska naturalnego. (bliskość zakładów chemicznych.) Bardzo dobra trwałość barw. Elastyczność i brak kruchości Odporne na procesy starzenia Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu, a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność, dlatego należy dołożyć wszelkich starań aby prace rozpocząć na początku sezonu w okresie najwyższych temperatur i zakończyć w sezonie letnim. Z powodu braku zasilania w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło energii elektrycznej. Część III: 1. Stawa górna nabieżnika RADUŃ 2. Stawa dolna nabieżnika RADUŃ 1. Stawa górna nabieżnika RADUŃ - dojazd do znaku droga wodną Obiekt zlokalizowany 285 m na E od osi toru wodnego na 48.322 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin, na stałym lądzie, E brzegu Szerokiego Nurtu. Czterościenna ażurowa konstrukcja stalowa wys. 26.00 m posadowiona na bloku fundamentowym, cylindryczną laterną, dwiema galeryjkami i stożkowym dachem. Pomalowana w górnej części na kolor pomarańczowy a w dolnej biały. Cokół betonowy o przekroju kwadratu 8.0m x 8.0 m posadowiony na palach. Podstawa kratownicy wieży o wymiarach 5.5m x 5.5 m z podwójnego kątownika 120 x120 x 12mm przełożonego płaskownikiem, zakotwiona w każdym narożniku podstawy konstrukcji. W środku konstrukcji kratowej umieszczony jest cylindryczny szyb komunikacyjny z drzwiami typu okrętowego. Szyb zaopatrzony jest w okna nie posiada oświetlenia elektrycznego. W szybie komunikacyjnym zamontowane są pionowe drabiny, łączące poziome podesty pośrednie usytuowane mijankowo. Obiekt wyposażony jest tylko w instalacje odgromowa oraz niskiego napięcia (12 V) wyłącznie na potrzeby oznakowania nawigacyjnego. Konstrukcja kratowa, szyb komunikacyjny, laterna ma zniszczoną powłokę malarską, która jest odbarwiona, zabrudzona, złuszczona z licznymi ogniskami korozji. W dolnej części konstrukcja porośnięta glonami. Widoczne pęknięcia i ubytki betonu w cokole stanowiącym fundament całej konstrukcji. Znak malowany jest farbami chlorokauczukowymi. Zakres zamówienia. Fundament - skucie popękanej, zmurszałej powierzchni i uzupełnienie powstałych ubytków stosując nowoczesne materiały wypełniające. Kratownica wieży, szyb komunikacyjny, laterna - oczyszczenie powierzchni stalowych z rdzy, starej, złuszczonej farby, wzmocnienie lub wymiana zniszczonych elementów stalowych, naprawa uszkodzonego poszycia, likwidacja otworów po nieistniejących urządzeniach, wykonanie nowej powłoki malarskiej stosując materiały renomowanych firm. Malować konstrukcję zewnętrzna na oczyszczoną i odtłuszczona powierzchnie nanieść farbę antykorozyjną, druga warstwa farba podkładowa i dwie warstwy farby nawierzchniowej zgodnie z kolorystyką znaku nawigacyjnego. W dolnej części kolor biały RAL 9003, górna część z galeryjką i laterną kolor pomarańczowy RAL2008, stożkowy dach kolor czarny 9005. Stosując farby o właściwościach: Wysoka odporność na działanie agresywnego środowiska naturalnego. Bardzo dobra trwałość barw. Elastyczność i brak kruchości Odporne na procesy starzenia Wewnątrz znaku miejsca po złuszczonej farbie, rdzy zabezpieczyć farbą antykorozyjną, szyb komunikacyjny pomalować jednokrotnie w celu konserwacji farbą koloru jasno szarego, natomiast wnętrze laterny pomalować matową farbą koloru czarnego Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu, a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność, dlatego należy dołożyć wszelkich starań, aby, prace rozpocząć na początku sezonu w okresie najwyższych temperatur i zakończyć je latem. Z uwagi na niewystarczające zabezpieczenie w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło zasilania elektrycznego. 2. Stawa dolna nabieżnika RADUŃ - dojazd do znaku droga wodną. Stawa zlokalizowana jest 175 m na wschód od osi toru, na 47.530 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin, na lądzie stałym - brzeg E Szerokiego Nurtu. Pomarańczowo - biała cylindryczna wieża stalowa o wysokości 14.0 m z cylindryczną laterną i dwiema galeryjkami i dachem stożkowym, ustawiona na fundamencie betonowym w kształcie kwadratu o wymiarach 5.0m x 5.0 m. Drzwi wejściowe do wieży i na galeryjki typu okrętowego. Obiekt wyposażony jest tylko w instalację elektryczną niskiego napięcia (12 V ) wyłącznie dla potrzeb oznakowania nawigacyjnego i instalację odgromową. Znak malowany jest farbami chlorokauczukowymi Dolna część stawy od strony N pokryta glonami. Powłoka malarska odbarwiona, w znacznym stopniu złuszczona z licznymi ogniskami korozji. Zakres zamówienia. Fundament - skucie popękanej, zmurszałej powierzchni i uzupełnienie powstałych ubytków stosując nowoczesne materiały wypełniające. Wieża stawy, laterna z galeryjkami - oczyszczenie z starej farby, rdzy, naprawa uszkodzonego poszycia, likwidacja otworów po nieistniejących urządzeniach, wymiana lub naprawa zniszczonych lub uszkodzonych elementów, wykonanie powłoki malarskiej stosując materiały renomowanych firm. Wewnątrz znaku miejsca po złuszczonej farbie, rdzy zabezpieczyć farbą antykorozyjną, a całość konstrukcji pomalować jednokrotnie w celu konserwacji konstrukcji farbą koloru jasno szarego, natomiast wnętrze laterny matową farbą koloru czarnego. Malować część zewnętrzną zgodnie z patentem, pierwsza warstwa farba antykorozyjna, druga warstwa farba podkładowa, dwie warstwy farby nawierzchniowej zgodnie z kolorystyką znaku nawigacyjnego. Część górna łącznie z galeryjkami farba pomarańczowa RAL 2008, część dolna do galeryjek farba biała RAL 9003, kopuła kolor czarny RAL 9005. Stosując farby o właściwościach: Wysoka odporność na działanie agresywnego środowiska naturalnego. (bliskość zakładów chemicznych.) Bardzo dobra trwałość barw. Elastyczność i brak kruchości Odporne na procesy starzenia Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu, a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność, dlatego należy dołożyć wszelkich starań, aby prace rozpocząć na początku sezonu w okresie najwyższych temperatur i zakończyć w sezonie letnim. Z uwagi na niewystarczające zabezpieczenie w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło zasilania elektrycznego. II. PROWADZENIE ROBÓT ( dotyczy CZĘŚCI I, II i III zamówienia ) Ogólne zasady wykonywania robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z ustaleniami umowy, sztuką budowlaną, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za zgodność z wymaganiami specyfikacji oraz poleceniami Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac przed osobami postronnymi oraz dbanie o ład i porządek w miejscu wykonywania prac oraz jego otoczeniu. Przekazanie obiektów Wykonawcy robót. Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy obiekt wraz z przyległym terenem na czas realizacji prac renowacyjnych, przy czym protokół przekazania zostanie sporządzony dla każdego znaku nawigacyjnego oddzielnie. W przypadku konieczności wykonania zaplecza, Wykonawca wykona zaplecze dla własnych potrzeb w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym na koszt Wykonawcy. Od chwili przejęcia Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę obiektu i jego wyposażenie do chwili ostatecznego, protokólarnego odbioru. Ochrona środowiska. W trakcie realizacji zleconych prac Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania wszystkich przepisów prawnych w zakresie BHP, ochrony środowiska, a szczególnie w zakresie ochrony wód i gleby przed zanieczyszczeniami, zapyleniem i hałasem. Uwaga: Wyspa Dębina na której zlokalizowane są stawa górna i dolna nabieżnika Święta Rozporządzeniem Nr. 14/2002 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 9 lipca 2002 roku został uznany jako Zespół Przyrodniczo Krajobrazowy. W związku z tym podczas wykonywania prac remontowych należy stosować się do w/w Rozporządzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.40-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 prace o wartości 80 000 zł każda.. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do przedłożenia aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument powinien obowiązywać przez cały okres trwania realizacji zamówienia, suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie może być niższa niż kwota określona w formularzu ofertowym 3. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ - Załącznik nr 1; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót będącym Załącznik Nr 4 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Szczecinie - Zespół ds. Zamówień Publicznych, 70-207 Szczecin, Plac Batorego 4 pok.110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Morski w Szczecinie - Zespół ds. Zamówień Publicznych, 70-207 Szczecin, Plac Batorego 4 pok.110.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STAWA ŚWIATŁA SEKTOROWEGO ŻUŁAWY, STAWA GÓRNA I STAWA DOLNA TRZEBIEŻ S.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I : 1. Stawa światła sektorowego ŻUŁAWY 2. Stawa górna nabieżnika TRZEBIEŻ S 3. Stawa dolna nabieżnika TRZEBIEŻ S I. Opis konstrukcji. 1. Stawa światła sektorowego Żuławy - dojazd do obiektu drogą wodną. Obiekt zlokalizowany jest na 41,870 km w odległości 740m na wschód od osi toru wodnego Szczecin - Świnoujście na akwenie Roztoki Odrzańskiej. Czerwono - biała czterościenna, ażurowa konstrukcja stalowa o wysokości 13 m z cylindryczną laterną, galeryjką i stożkowym dachem, ustawiona na betonowym cokole o wymiarach 5.00 x 5.00 m Cała konstrukcja posadowiona na wysepce obudowanej elementami Larssena. Od strony południowej stanowisko do cumowania jednostek pływających z drewnianą belką odbojową i dwoma podwójnymi polerami. Obiekt wyposażony w instalację elektryczną wyłącznie dla potrzeb oznakowania nawigacyjnego i instalację odgromową. Komunikację między kondygnacjami zapewniają schody stalowe z poręczami, wejście do laterny z galeryjki drzwiami typu okrętowego. Cokół betonowy posiada lokalne spękania i ubytki na powierzchniach bocznych. Wszystkie elementy konstrukcji i schodów, barierki, ceowniki pasa zewnętrznego podtrzymujące laternę jak również połączenie laterny z konstrukcją - posiadają liczne głębokie gniazda korozji. Barierki schodów w kilku miejscach całkowicie skorodowane, powstały przerwy w materiale. Połączenie laterny z podestem i w jego okolicy na znacznej długości całkowicie skorodowane. W podeście górnym blacha ma wżery do 60% grubości. Drzwi do laterny mocno skorodowane. Powłoka malarska we wnętrzu laterny wykazuje liczne złuszczenia i pęknięcia. Pęknięta jedna szyba laterny. Pręty kratownicy mają głębokie wżery, największe w węzłach i w miejscach połączeń elementów. Na odcinkach prostych najwięcej ubytków w materiale mają pręty poziome dolne, tj. 50-60% ubytku przekroju poprzecznego. Znak malowany farbami chlorokauczukowymi. Zakres zamówienia. Fundament - skucie popękanej, zmurszałej powierzchni bocznej, i uzupełnienie powstałych ubytków stosując nowoczesne materiały wypełniające. Kratownica wieży, laterna, galeryjka, schody -demontaż skorodowanych elementów pomostu i stopni schodów i poręczy, wzmocnienie belek policzkowych, montaż nowych elementów z ocynkowanych krat podestowych, oczyszczenie powierzchni stalowych z rdzy, wzmocnienie lub wymiana skorodowanych elementów konstrukcji i wykonanie nowych powłok malarskich, stosując materiały renomowanych firm. Malować konstrukcję zewnętrzną zgodnie z patentem na oczyszczoną i odtłuszczona powierzchnie nanieść farbę antykorozyjną, druga warstwa farba podkładowa i dwie warstwy farby nawierzchniowej zgodnie z kolorystyką znaku nawigacyjnego. O wysokiej odporności na działanie agresywnego środowiska naturalnego, bardzo dobra trwałości barw, elastyczność i brak kruchości, odporne na procesy starzenia Dwie pierwsze kondygnacje kolor biały RAL 9003, trzecia i czwarta kondygnacja z galeryjką i laterną kolor czerwony RAL 3020, stożkowy dach kolor czarny RAL 9005. Wnętrze laterny miejsca po oczyszczeniu z rdzy i złuszczonej farby zabezpieczyć farbą antykorozyjną , natomiast całość pomalować matową farbą czarną, wstawić pękniętą szybę w laternie. Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu na wodzie , a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność, dlatego należy dołożyć wszelkich starań aby prace rozpocząć na początku sezonu w okresie najwyższych temperatur i zakończyć latem. Z uwagi na niewystarczające zabezpieczenie zasilania 230 V należy przewidzieć alternatywne źródło prądu elektrycznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STAWA GÓRNA I STAWA DOLNA NABIEŻNIKA ŚWIĘTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II : 1. Stawa górna nabieżnika ŚWIĘTA 2. Stawa dolna nabieżnika ŚWIĘTA 1. Stawa górna nabieżnika ŚWIETA - dojazd możliwy wyłącznie drogą wodną. Nabieżnik zlokalizowany jest 310 m na E od osi toru wodnego na 61.788 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin w południowo - zachodniej części wyspy Dębina. Czterościenna ażurowa konstrukcja stalowa wys. 26.50 m posadowiona na bloku fundamentowym, cylindryczną laterną, dwiema galeryjkami i stożkowym dachem. Pomalowana w górnej części na kolor pomarańczowy a w dolnej biały. Cokół betonowy o przekroju kwadratu 8.0 x 8.0 m posadowiony na palach. Podstawa kratownicy wieży o wymiarach 5.5 x 5.5 m z podwójnego kątownika 120 x120 x 12 przełożonego płaskownikiem, zakotwiona w każdym narożniku podstawy konstrukcji. W środku konstrukcji kratowej umieszczony jest cylindryczny szyb komunikacyjny z drzwiami typu okrętowego. Szyb zaopatrzony jest w okna nie posiada oświetlenia elektrycznego. W szybie komunikacyjnym zamontowane są pionowe drabiny, łączące poziome podesty pośrednie usytuowane mijankowo. Znak malowany jest farbami chlorokauczukowymi Obiekt wyposażony jest w instalacje niskiego napięcia (12 V) wyłącznie na potrzeby oznakowania nawigacyjnego i instalacje odgromowa. Powierzchnia fundamentu, kratownicy i trzonu komunikacyjnego są omszale. Ogniska korozji różnej wielkości występują w rejonach blach węzłowych i nitów. Kolorystyka jest odbarwiona , wypłowiała a na powierzchni powłoki malarskiej złuszczenia i pęknięcia. Ubytki betonu i pęknięcia bloku fundamentowego. Zakres zamówienia. Fundament - skucie zewnętrznych powierzchni i uzupełnienie ubytków stosując nowoczesne materiały wypełniające, które będą gwarantowały dobrą jakość naprawy. Kratownica wieży, szyb komunikacyjny, laterna - oczyszczenie powierzchni stalowych z rdzy, starej, złuszczonej farby, wzmocnienie lub wymiana zniszczonych elementów stalowych, naprawa uszkodzonego poszycia szybu i wykonanie nowych powłok malarskich stosując materiały renomowanych firm. Malować konstrukcję zewnętrzna na oczyszczoną i odtłuszczona powierzchnie nanieść farbę antykorozyjną, druga warstwa farba podkładowa i dwie warstwy farby nawierzchniowej zgodnie z kolorystyką znaku nawigacyjnego. W dolnej części kolor biały RAL 9003, górna część z galeryjką i laterną kolor pomarańczowy RAL2008, stożkowy dach kolor czarny RAL 9005. Stosując farby o właściwościach: Wysoka odporność na działanie agresywnego środowiska naturalnego. (bliskość zakładów chemicznych.) Bardzo dobra trwałość barw. Elastyczność i brak kruchości Odporne na procesy starzenia Wewnątrz znaku miejsca po złuszczonej farbie, rdzy zabezpieczyć farbą antykorozyjną, szyb komunikacyjny pomalować jednokrotnie w celu konserwacji farbą koloru jasno szarego, natomiast wnętrze laterny pomalować matową farbą koloru czarnego. Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu, a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność, należy dołożyć wszelkich starań, aby prace rozpocząć na początku sezonu w okresie najwyższych temperatur i zakończyć je latem. Z powodu niewystarczającego zabezpieczenie w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło zasilania elektrycznego. 2. Stawa dolna nabieżnika ŚWIĘTA - dojazd wyłącznie drogą wodną Stawa zlokalizowana jest 315 m na wschód od osi toru wodnego, na 60.886 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin w północno - zachodniej części wyspy Dębina. Pomarańczowo - biała cylindryczna wieża stalowa o wysokości 15.50 m, z cylindryczną laterną i dwiema galeryjkami i dachem stożkowym, ustawiona na fundamencie betonowym w kształcie kwadratu o wymiarach 5.0 x 5.0 m. Drzwi wejściowe do wieży i na galeryjki typu okrętowego. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną niskiego napięcia (12 V ) wyłącznie dla potrzeb oznakowania nawigacyjnego i instalację odgromową. Znak malowany jest farbami chlorokauczukowymi Dolna część stawy od strony N pokryta glonami. Cala powłoka malarska odbarwiona, w znacznym stopniu złuszczona z licznymi ogniskami korozji, głównie w części pomalowanej na kolor biały. Zakres zamówienia. Fundament - skucie popękanej, zmurszałej powierzchni i uzupełnienie powstałych ubytków stosując nowoczesne materiały wypełniające. Wieża stawy, laterna z galeryjkami - oczyszczenie z starej farby, rdzy, naprawa uszkodzonego poszycia, likwidacja otworów po nieistniejących urządzeniach, wymiana lub naprawa zniszczonych elementów, wykonanie powłoki malarskiej stosując materiały renomowanych firm. Wewnątrz znaku miejsca po złuszczonej farbie, rdzy zabezpieczyć farbą antykorozyjną, a całość konstrukcji pomalować jednokrotnie w celu konserwacji farbą koloru jasno szarego, natomiast wnętrze laterny pomalować matową farbą koloru czarnego. Malować konstrukcję zewnętrzna na oczyszczoną i odtłuszczona powierzchnie nanieść farbę antykorozyjną, druga warstwa farba podkładowa i dwie warstwy farby nawierzchniowej zgodnie z kolorystyką znaku nawigacyjnego. W dolnej części kolor biały RAL 9003, górna część z galeryjką i laterną kolor pomarańczowy RAL2008, stożkowy dach kolor czarny RAL 9005 Stosując farby o właściwościach: Wysoka odporność na działanie agresywnego środowiska naturalnego. (bliskość zakładów chemicznych.) Bardzo dobra trwałość barw. Elastyczność i brak kruchości Odporne na procesy starzenia Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu, a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność, dlatego należy dołożyć wszelkich starań aby prace rozpocząć na początku sezonu w okresie najwyższych temperatur i zakończyć w sezonie letnim. Z powodu braku zasilania w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło energii elektrycznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: STAWA GÓRNA I STAWA DOLNA NABIEŻNIKA RADUŃ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: 1. Stawa górna nabieżnika RADUŃ 2. Stawa dolna nabieżnika RADUŃ 1. Stawa górna nabieżnika RADUŃ - dojazd do znaku droga wodną Obiekt zlokalizowany 285 m na E od osi toru wodnego na 48.322 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin, na stałym lądzie, E brzegu Szerokiego Nurtu. Czterościenna ażurowa konstrukcja stalowa wys. 26.00 m posadowiona na bloku fundamentowym, cylindryczną laterną, dwiema galeryjkami i stożkowym dachem. Pomalowana w górnej części na kolor pomarańczowy a w dolnej biały. Cokół betonowy o przekroju kwadratu 8.0m x 8.0 m posadowiony na palach. Podstawa kratownicy wieży o wymiarach 5.5m x 5.5 m z podwójnego kątownika 120 x120 x 12mm przełożonego płaskownikiem, zakotwiona w każdym narożniku podstawy konstrukcji. W środku konstrukcji kratowej umieszczony jest cylindryczny szyb komunikacyjny z drzwiami typu okrętowego. Szyb zaopatrzony jest w okna nie posiada oświetlenia elektrycznego. W szybie komunikacyjnym zamontowane są pionowe drabiny, łączące poziome podesty pośrednie usytuowane mijankowo. Obiekt wyposażony jest tylko w instalacje odgromowa oraz niskiego napięcia (12 V) wyłącznie na potrzeby oznakowania nawigacyjnego. Konstrukcja kratowa, szyb komunikacyjny, laterna ma zniszczoną powłokę malarską, która jest odbarwiona, zabrudzona, złuszczona z licznymi ogniskami korozji. W dolnej części konstrukcja porośnięta glonami. Widoczne pęknięcia i ubytki betonu w cokole stanowiącym fundament całej konstrukcji. Znak malowany jest farbami chlorokauczukowymi. Zakres zamówienia. Fundament - skucie popękanej, zmurszałej powierzchni i uzupełnienie powstałych ubytków stosując nowoczesne materiały wypełniające. Kratownica wieży, szyb komunikacyjny, laterna - oczyszczenie powierzchni stalowych z rdzy, starej, złuszczonej farby, wzmocnienie lub wymiana zniszczonych elementów stalowych, naprawa uszkodzonego poszycia, likwidacja otworów po nieistniejących urządzeniach, wykonanie nowej powłoki malarskiej stosując materiały renomowanych firm. Malować konstrukcję zewnętrzna na oczyszczoną i odtłuszczona powierzchnie nanieść farbę antykorozyjną, druga warstwa farba podkładowa i dwie warstwy farby nawierzchniowej zgodnie z kolorystyką znaku nawigacyjnego. W dolnej części kolor biały RAL 9003, górna część z galeryjką i laterną kolor pomarańczowy RAL2008, stożkowy dach kolor czarny 9005. Stosując farby o właściwościach: Wysoka odporność na działanie agresywnego środowiska naturalnego. Bardzo dobra trwałość barw. Elastyczność i brak kruchości Odporne na procesy starzenia Wewnątrz znaku miejsca po złuszczonej farbie, rdzy zabezpieczyć farbą antykorozyjną, szyb komunikacyjny pomalować jednokrotnie w celu konserwacji farbą koloru jasno szarego, natomiast wnętrze laterny pomalować matową farbą koloru czarnego Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu, a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność, dlatego należy dołożyć wszelkich starań, aby, prace rozpocząć na początku sezonu w okresie najwyższych temperatur i zakończyć je latem. Z uwagi na niewystarczające zabezpieczenie w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło zasilania elektrycznego. 2. Stawa dolna nabieżnika RADUŃ - dojazd do znaku droga wodną. Stawa zlokalizowana jest 175 m na wschód od osi toru, na 47.530 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin, na lądzie stałym - brzeg E Szerokiego Nurtu. Pomarańczowo - biała cylindryczna wieża stalowa o wysokości 14.0 m z cylindryczną laterną i dwiema galeryjkami i dachem stożkowym, ustawiona na fundamencie betonowym w kształcie kwadratu o wymiarach 5.0m x 5.0 m. Drzwi wejściowe do wieży i na galeryjki typu okrętowego. Obiekt wyposażony jest tylko w instalację elektryczną niskiego napięcia (12 V ) wyłącznie dla potrzeb oznakowania nawigacyjnego i instalację odgromową. Znak malowany jest farbami chlorokauczukowymi Dolna część stawy od strony N pokryta glonami. Powłoka malarska odbarwiona, w znacznym stopniu złuszczona z licznymi ogniskami korozji. Zakres zamówienia. Fundament - skucie popękanej, zmurszałej powierzchni i uzupełnienie powstałych ubytków stosując nowoczesne materiały wypełniające. Wieża stawy, laterna z galeryjkami - oczyszczenie z starej farby, rdzy, naprawa uszkodzonego poszycia, likwidacja otworów po nieistniejących urządzeniach, wymiana lub naprawa zniszczonych lub uszkodzonych elementów, wykonanie powłoki malarskiej stosując materiały renomowanych firm. Wewnątrz znaku miejsca po złuszczonej farbie, rdzy zabezpieczyć farbą antykorozyjną, a całość konstrukcji pomalować jednokrotnie w celu konserwacji konstrukcji farbą koloru jasno szarego, natomiast wnętrze laterny matową farbą koloru czarnego. Malować część zewnętrzną zgodnie z patentem, pierwsza warstwa farba antykorozyjna, druga warstwa farba podkładowa, dwie warstwy farby nawierzchniowej zgodnie z kolorystyką znaku nawigacyjnego. Część górna łącznie z galeryjkami farba pomarańczowa RAL 2008, część dolna do galeryjek farba biała RAL 9003, kopuła kolor czarny RAL 9005. Stosując farby o właściwościach: Wysoka odporność na działanie agresywnego środowiska naturalnego. (bliskość zakładów chemicznych.) Bardzo dobra trwałość barw. Elastyczność i brak kruchości Odporne na procesy starzenia Uwagi. Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę usytuowanie obiektu, a więc w rejonie gdzie występuje znaczna wilgotność, dlatego należy dołożyć wszelkich starań, aby prace rozpocząć na początku sezonu w okresie najwyższych temperatur i zakończyć w sezonie letnim. Z uwagi na niewystarczające zabezpieczenie w energię elektryczną (230 V) należy przewidzieć alternatywne źródło zasilania elektrycznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.