eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Zmiana Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego dla Miasta Ciechocinka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Ciechocinek: Zmiana Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego dla Miasta Ciechocinka
Numer ogłoszenia: 89126 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechocinek , ul. Kopernika 19, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836458, 4161800, faks 054 2836423.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego dla Miasta Ciechocinka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie zmian do posiadanego Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Ciechocinka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełniają wymogi określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca w/w warunki spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty potwierdzające ważność oferty. 1) Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2) Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. 3) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 do 9 prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) Umowę regulującą współpracę w przypadku podmiotów występujących wspólnie. B. Dokumenty potwierdzające odpowiedniość oferty. B.1. Dokumenty potwierdzające wiarygodność finansową, ekonomiczną, techniczną, kadrową i doświadczenie oferenta. 1) Oświadczenie oferenta w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, wg załącznika nr 2 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia w branżach objętych zamówieniem wraz z potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) oraz gotowości do współpracy z oferentem (umowy przedwstępne, oświadczenia o gotowości współpracy) w przypadku gdyby osoby przewidywane przez oferenta do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. 4) Wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat o charakterze i złożoności porównywanej z zakresem zamówienia, wg załącznika nr 3, potwierdzonych referencjami od poprzednich zamawiających. 8) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje wykorzystanie podwykonawców) wg załącznika nr 4 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. B.2 Pozostałe dokumenty potwierdzające odpowiedniość oferty. 1) Wstępny harmonogram prac..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocinek.bip-jst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ciechocinku, ul. Kopernika 19, 87-720 Ciechocinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Burmistrza Ciechocinka ul. Kopernika 19, 87-720 Ciechocinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.