eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoDOSTAWY LEKÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Gniezno: DOSTAWY LEKÓW
Numer ogłoszenia: 89140 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30532 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, faks 061 4263233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY LEKÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1). Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków do Apteki szpitalnej ZOZ w Gnieźnie. 2.2). Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2a. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania zamawiającego na dostawy leków zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do jednostronnego rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie 20%. Skorzystanie z prawa opcji następuje w drodze pisemnego oświadczenia zamawiającego. 2.3). Przedmiot dostawy oraz jego ilość określona będzie każdorazowo w zgłaszanym przez odbiorcę zapotrzebowania telefonicznie i potwierdzonych faksem. 2.4). Szpital zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment. 2.5). Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa zamówionej partii własnym transportem i na koszt dostawcy w miejsce wskazane przez zamawiającego (loco magazyn), 2.6). Dostawy następować będą sukcesywnie w ilościach zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego, zgłaszanymi telefonicznie potwierdzonych faksem w terminie określonym w z ofercie, od daty otrzymania zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, wówczas nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 2.7). Dostawy odbywać się będą na ryzyko i koszt Dostawcy do Apteki Szpitalnej ZOZ w Gnieźnie ul. Św. Jana 9 2.8). Dostawca zobowiązuje się dostarczyć: a). do każdej partii dostarczonego towaru metki fabryczne, etykiety, celem ewentualnej reklamacji całości lub części towaru przez Zamawiającego b). ulotki w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje instrukcję w języku polskim dotyczącą magazynowania i przechowywania. 2.9). Dostawca zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do wniesionej przez Zamawiającego reklamacji w terminie 24 godzin od jej otrzymania oraz w wypadku uznania jej zasadności, do wymiany reklamowanych produktów leczniczych, na wolne od wad w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia procedury reklamacyjnej. Brak odpowiedzi w terminie 24 godzin, licząc od otrzymania reklamacji przez Dostawcę uznany będzie za uwzględnienie reklamacji. W takim przypadku Dostawca zobowiązany będzie, na własny koszt, do dokonania w terminie 3 dni roboczych, wymiany wadliwych produktów leczniczych na wolne od wad, zgodnie z zamówieniem. 2.10). Dopuszcza się składanie ofert równoważnych co do dawki i wielkości opakowania oraz składu chemicznego. 2.11). W przypadku gdy lek umieszczony w wykazie asortymentowym jest niedostępny na rynku (np. brak produkcji, brak dostaw do kraju, brak rejestru, brak harmonizacji, tymczasowe wstrzymanie produkcji) i nie ma leku równoważnego należy podać ostatnią cenę. 2.12). Przy wycenie leków należy zaokrąglać do pełnego opakowania w górę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 9   

Nazwa: DOSTAWY LEKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sanofi - Aventis Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 254041,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246671,55

  • Oferta z najniższą ceną: 246671,55 / Oferta z najwyższą ceną: 246671,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: DOSTAWY LEKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GSK Services Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28651,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19661,10

  • Oferta z najniższą ceną: 19661,10 / Oferta z najwyższą ceną: 19661,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: DOSTAWY LEKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GSK Services Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41372,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39010,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWY LEKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87243,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93615,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93615,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: DOSTAWY LEKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19337,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21853,22

  • Oferta z najniższą ceną: 21853,22 / Oferta z najwyższą ceną: 21853,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: DOSTAWY LEKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum ANPHARM Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne SA lider, ul. Annopol 6B, 03-236 Warszawa, kraj/woj. Polska.
  • Servier Polska Services Sp. z o.o., ul. Annopol 6B, 03-236 Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3287,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3264,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3264,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3264,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: DOSTAWY LEKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Aspen Pharma Ireland Limited - lider , One George's Quay Plaza, Dublin 2, Irlandia, kraj/woj. Irlandia.
  • Nettle Pharma Services Sp. z o.o., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47851,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49897,16

  • Oferta z najniższą ceną: 49897,16 / Oferta z najwyższą ceną: 49897,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.