eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĄTRZ BUDYNKÓW UŻYTKOWANYCH PRZEZ SĄD REJONOWY POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. KAMIENNOGÓRSKIEJ 26, UL. WAWRZYNIAKA 40 I UL. SŁOWACKIEGO 22 (CZĘŚĆ A ZAMÓWIENIA) ORAZ SPRZĄTANIE TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZYLEGAJĄCEGO DO BUDYNKÓW SĄDU PRZY UL. KAMIENNOGÓRSKIEJ 26 I UL. WAWRZYNIAKA 40 (CZĘŚĆ B ZAMÓWIENIA).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Poznań: SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĄTRZ BUDYNKÓW UŻYTKOWANYCH PRZEZ SĄD REJONOWY POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. KAMIENNOGÓRSKIEJ 26, UL. WAWRZYNIAKA 40 I UL. SŁOWACKIEGO 22 (CZĘŚĆ A ZAMÓWIENIA) ORAZ SPRZĄTANIE TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZYLEGAJĄCEGO DO BUDYNKÓW SĄDU PRZY UL. KAMIENNOGÓRSKIEJ 26 I UL. WAWRZYNIAKA 40 (CZĘŚĆ B ZAMÓWIENIA).
Numer ogłoszenia: 89143 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu , ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 65 85 171, faks 0-61 65 85 172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-grunwald.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĄTRZ BUDYNKÓW UŻYTKOWANYCH PRZEZ SĄD REJONOWY POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. KAMIENNOGÓRSKIEJ 26, UL. WAWRZYNIAKA 40 I UL. SŁOWACKIEGO 22 (CZĘŚĆ A ZAMÓWIENIA) ORAZ SPRZĄTANIE TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZYLEGAJĄCEGO DO BUDYNKÓW SĄDU PRZY UL. KAMIENNOGÓRSKIEJ 26 I UL. WAWRZYNIAKA 40 (CZĘŚĆ B ZAMÓWIENIA)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania: Część A - powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu zlokalizowanych przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 i ul. Słowackiego 22. Część B - terenu zewnętrznego przylegającego do budynków Sądu przy ul. Kamiennogórskiej 26 i ul. Wawrzyniaka 40. Szczegółowy przedmiot zamówienia - część A: Powierzchnia w budynku przy ul. Kamiennogórskiej 26: 4443,31 m2 (z wyłączeniem III piętra) Powierzchnia w budynku przy ul. Wawrzyniaka 40: 1647,30 m2 Powierzchnia w budynku przy ul. Słowackiego 22: 374,36 m2 Powierzchnia w budynkach ogółem: 6464,97 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, wind, pomieszczeń WC, mycie okien, czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli, czyszczenie mebli, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce i wypełnianie koszy i zasobników niszczarek workami foliowymi, odkurzanie wykładzin dywanowych. Szczegółowy przedmiot zamówienia - część B: Powierzchnia parkingu i chodników przy budynku Sądu - ul. Kamiennogórska 26: 1291,95 m2 Powierzchnia parkingów, dróg wewnętrznych, chodników oraz terenów zielonych przy budynku Sądu - ul. Wawrzyniaka 40: 3201,56 m2 Powierzchnia terenów zewnętrznych ogółem: 4493,51 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje: utrzymywanie porządku na terenie przyległym do budynków przy ul. Kamiennogórskiej 26 (parking i chodniki) oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 (parkingi, chodniki, drogi wewnętrzne oraz tereny zielone)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7, 90.61.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. W przypadku składania ofert na obydwie części zamówienia, wadium należy wnieść odrębnie dla każdej z części odpowiednio. I tak: dla części A - wysokość wadium wynosi: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), dla części B - wysokość wadium wynosi: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) W pieniądzu na rachunek bankowy nr 42 1130 1088 0001 3100 3890 0001. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) Gwarancjach bankowych. d) Gwarancjach ubezpieczeniowych. e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku przez wykonawcę na zasadzie: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i charakterem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (listy referencyjne). W części A - trzech usług sprzątania powierzchni wewnętrznych nie mniejszych niż 4.500 m2 w ramach każdej usługi (załącznik nr 7 do SIWZ). W części B - trzech usług sprzątania terenów zewnętrznych o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 w ramach każdej usługi (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający oceni spełnianie tego warunku przez wykonawcę na zasadzie: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku przez wykonawcę na zasadzie: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym celu Zamawiający żąda wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający oceni spełnianie tego warunku przez wykonawcę na zasadzie: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda posiadania opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250.000,00 zł dla części A oraz co najmniej 100.000,00 zł dla części B. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku przez wykonawcę na zasadzie: spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-grunwald.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań, pok. nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań, pok. nr 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu zlokalizowanych przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 i ul. Słowackiego 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia - część A: Powierzchnia w budynku przy ul. Kamiennogórskiej 26: 4443,31 m2 (z wyłączeniem III piętra) Powierzchnia w budynku przy ul. Wawrzyniaka 40: 1647,30 m2 Powierzchnia w budynku przy ul. Słowackiego 22: 374,36 m2 Powierzchnia w budynkach ogółem: 6464,97 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, wind, pomieszczeń WC, mycie okien, czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli, czyszczenie mebli, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce i wypełnianie koszy i zasobników niszczarek workami foliowymi, odkurzanie wykładzin dywanowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie terenu zewnętrznego przylegającego do budynków Sądu przy ul. Kamiennogórskiej 26 i ul. Wawrzyniaka 40..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia - część B: Powierzchnia parkingu i chodników przy budynku Sądu - ul. Kamiennogórska 26: 1291,95 m2 Powierzchnia parkingów, dróg wewnętrznych, chodników oraz terenów zielonych przy budynku Sądu - ul. Wawrzyniaka 40: 3201,56 m2 Powierzchnia terenów zewnętrznych ogółem: 4493,51 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje: utrzymywanie porządku na terenie przyległym do budynków przy ul. Kamiennogórskiej 26 (parking i chodniki) oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 (parkingi, chodniki, drogi wewnętrzne oraz tereny zielone)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.