eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinTesty laboratoryjne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Szczecin: Testy laboratoryjne.
Numer ogłoszenia: 89195 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4898200, fax 091 4898255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Testy laboratoryjne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów testów laboratoryjnych do badania w kierunku choroby Aujeszkyego metodą Elisa - na przeprowadzenie 200 000 szt. badań. Wymagania dot. testów: 2.Test musi umożliwiać badanie jednodniowe (dzienna inkubacja) i inkubację całonocną (procedura postępowania i interpretacja wyników badań dla obu rodzajów inkubacji zawarta w instrukcji wykonania badania i dołączona do oferty). 3.Zamawiający wymaga, aby test charakteryzował się wysoką czułością, specyficznością i powtarzalnością 4.Każde opakowanie oferowanego testu musi być oznaczone numerem serii oraz okresem przydatności do użytku 5.Test musi posiadać pozytywną opinię Państwowego Instytutu Weterynaryjnego -Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach 6.Test musi być zgłoszony do rejestru prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach stosownych w medycynie weterynaryjnej (Dz. U. 04.93.893 ze zmianami). 7.Test musi należeć do grupy testów wykonywanych w formie mikropłytek 96 dołkowych, oparty na wykrywaniu przeciwciał IgE w surowicy krwi metodą immunoadsorpcyjną (ELISA) 8.Każda seria testów w momencie dostawy musi posiadać certyfikat analityczny określający jego jakość i parametry użytkowe 9.Okres przydatności do użycia nie otwartych testów nie może być krótszy niż 7 miesięcy od dnia dostawy. 10.Procedura wykonania testu nie dłuższa niż 2 h przy inkubacji dziennej (na podstawie instrukcji producenta testu) 11.Zamawiający wymaga, aby instrukcja wykonania testu w oryginalne wraz z tłumaczeniem na język polski była dołączona do oferty. 12.Inkubacja testu z surowicą i koniugatem musi odbywać się w temperaturze 37 ºC, wszystkie inkubacje nie mogą przekraczać 105 minut. 13.Test musi umożliwiać badanie surowic nierozcieńczonych !! 14.Koniugat musi być dostarczony przez producenta w postaci liofilizatu - osobna fiolka dla każdej płytki, bez konieczności sporządzania roztworu roboczego koniugatu dla całego zestawu. 15.Zamawiający wymaga dostarczenia na żądanie tzw. zestawów walidacyjnych ELISA w ogólnej ilości 6 sztuk, co umożliwi przeprowadzanie okresowej walidacji systemów analitycznych przez każde z laboratoriów. 16.Zestaw, o którym mowa w punkcie 15 musi być przeznaczony do sprawdzania analizatorów ELISA oraz manualnej metody ELISA, musi zawierać wszystkie niezbędne odczynniki do wykonania badania oraz jego procedura nie powinna być dłuższa niż 2 godz. (instrukcja wykonania dołączona do oferty). 17.Wymagana jest możliwość magazynowania testów u producenta i dostarczanie ich w ciągu 2 tygodni od momentu złożenia zamówienia faxem. 18.Wymagania dotyczące oprogramowania: dostawca jest zobowiązany do dostarczenia oprogramowania do wykonania odczytu badania na czytniku ELISA (ELX 800 BIOTEK) będącym na wyposażeniu pracowni (oprogramowanie do czytnika w języku polskim - wymóg bezwzględny). 19.Oprogramowanie, o którym mowa w punkcie 18 musi zapewniać komunikację z czytnikiem, walidację wyniku, obliczenie wyniku, możliwość wprowadzania nowych testów (oprogramowanie musi zapewniać odczyt testów różnych producentów), utworzenie bazy danych kontrahentów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w SIWZ WIW A 225.07.08, oraz poniższe warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. tj. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 1/3 wartości brutto składanej oferty, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.9. SIWZ, tj.: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynika, że Wykonawca należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 1/3 wartości brutto składanej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Instrukcja wykonania badania metodą Elisa w kierunku choroby Aujeszkyego w oryginale i tłumaczeniu na język polski. 5. Instrukcja wykonania testu walidacyjnego umożliwiającego sprawdzenie metody Elisa w oryginalne wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Zgłoszenie testu do rejestru prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach stosownych w medycynie weterynaryjnej (Dz. U. 04.93.893 ze zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, ul.Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin pokoj 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, ul.Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin pokoj 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.