Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Dęblin: budowa hangaru - Zp/pn/35/2013
Numer ogłoszenia: 89195 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 74 53, faks 81 551 74 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa hangaru - Zp/pn/35/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa hangaru - realizacji: pod klucz: przetarg - projekt i realizacja składający się z 3 zadań. Przedmiotem zamówienia jest: 1)Uzyskanie Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla w/w przedmiotu zamówienia. Opracowanie dokumentacji projektowych, wielobranżowych. Wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Opracowanie przedmiaru i kosztorysu skróconego, harmonogramu rzeczowo - finansowego wg tabeli elementów scalonych kosztorysu. Uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na budowę. 2)Realizacja inwestycji. 3)Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zadanie nr 1 Budowa hangaru Przedmiotem jest budowa hangaru na samoloty , jednokondygnacyjny ,wykonany w konstrukcji stalowej. Bryła obiektu zwarta. Konstrukcję obiektu o wymiarach długość - 66m, szerokość - 23 m, wysokość ok. 11m, stanowić będą blachownice spawane ze stali S355J2+N. Słupy ram głównych i ram szczytowych połączone są przegubowo z fundamentami za pośrednictwem kotew. Budynek wykonany ze stalowych elementów systemowych. Ściany zewnętrzne z paneli płyt warstwowych Pu 80 mm , 0,28W/m2 x K w układzie pionowym , rygle ścienne AB . Budynek nie ogrzewany. Posadzka wykonana z żywicy poliuretanowej antyelektrostatyczna, na podłożu betonowym B25. grubości 30cm, Posadzka dylatowana, Izolacje poziome ław fundamentowych i pionowe stóp fundamentowych. Dach dwuspadowy o nachyleniu ok. 10%, konstrukcję nośną stanowią ramy stalowe stężone w połaci dachu. Pokrycie dachu płytą warstwową dachową ( rdzeń z wełny mineralnej) 140/100 / 021Wm2 x K, płatwie dachowe AB. Świetliki dachowe systemowe, nieotwierane. Bramy nożycowe z napędem elektrycznym unoszone do góry. Brama składa się z trzech paneli, po szerokości 20m, wysokość 4m. , konstrukcja nośna panelu powinna pokryta być dwustronną blachą ze stali ocynkowanej i lakierowanej o grubości 0,8mm., Panele całkowicie wypełnione pianką poliuretanową samo gasnącą, bezfreonową o gęstości 40kg/m3. Minimalna grubość panelu bramy 55mm. Sekcje bramy winny być wyposażone w uchwyty umożliwiające ręczną obsługę wrót. W hangarze należy wydzielić pomieszczenie na remont i konserwację statków powietrznych. Wyroby konstrukcyjne muszą posiadać atesty , certyfikaty. Ponadto należy zaprojektować i wykonać przyłącza elektryczne i sanitarne z podłączeniem do sieci. Roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne oraz przyłącza ,obróbki blacharskie, rynny, odprowadzenie wód deszczowych, nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej przed hangarem. Zadanie nr 2 Budowa przybudówki hangarowej Budowa przybudówki hangarowej o wymiarach - długość - 23m - szerokość - 17m - wysokość - do 8 m Konstrukcja stalowa, ściany zewnętrzne pokryte płytami warstwowymi ze rdzeniem z pianki poliuretanowej, budynek wykonany w technologii stalowych elementów systemowych, konstrukcja stalowa, stopy fundamentowe. Ściany zewnętrzne z paneli płyt warstwowych ściennych z rdzeniem z pianki poliuretanowej, w układzie pionowym. Dach dwuspadowy o konstrukcji ram stalowych jako konstrukcja nośna zwężonych w połaci dachu, pokrycie dachu płytami warstwowymi dachowymi z rdzeniem wełny mineralnej. Stolarka okienna PCV, współczynnik U średni dla całego okna U=2,2. Wrota na wymiar w systemie bramy nożycowej, ocieplanej- unoszonej i sterowanej elektrycznie. Posadzka z wierzchnią warstwą żywicy epoksydowej na podbudowie betonu B25 gr.30cm,dylatowana. Izolacje poziome i pionowe. Obróbki blacharskie ( rynny, okapniki, parapety ). Budynek nie ogrzewany. Instalacja elektryczna i oświetleniowa. Zadanie nr 3 GARAŻ na samochód- cysterna Wymiary Długość -17m Szerokość- 5m Wysokość -7m Garaż w konstrukcji stalowej, ściany i pokrycie dachowe wykonane z blachy trapezowej ocynkowanej. Instalacja oświetleniowa wewnętrzna wykonana w wykonaniu przeciwwybuchowym. Garaż wentylowany wentylacją grawitacyjną lub wentylator dachowy w wykonaniu przeciwwybuchowym. Oświetlenie zewnętrzne , oprawa meta- halogenowa hermetyczna. Wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie opaski wokół garażu oraz odprowadzenie wód deszczowych. Posadzka betonowa gr.30 cm. z betonu B 20, na podłożu kruszywa. Wrota garażowe wzmocnione o wymiarach , wysokość- 4m , szerokość - 4m nożycowe , unoszone do góry, .zamykane na dwa zamki patentowe. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia na budowę. Wykonawca akceptuje warunki umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Umowa będzie zawarta na całość robót - cena ryczałtowa na podstawie oferty przedłożonej przez Wykonawcę, minimalny okres gwarancji 60 m-cy. W całkowitej cenie ofertowej przedkładanej przez wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, usługi geodezyjne i inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania, wymagane Prawem Budowlanym w celu uzyskania pozwolenia na budowę i decyzji na użytkowanie ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości - 99000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: -oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; -wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wykazać co najmniej: -3 zrealizowane przedsięwzięcia budowlane polegające na budowie lub przebudowie, remoncie budynków niemieszkalnych, o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto za każde przedsięwzięcie- (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do oferty).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: -oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; -wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy wykazać, że Wykonawca dysponuje co najmniej personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności: -konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (min. 1 osoba, z doświadczeniem min. 3 lata); -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (min. 1 osoba, z doświadczeniem min. 3 lata); -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (min. 1 osoba, z doświadczeniem min. 3 lata); -projektowania (min. 1 osoba z każdej branży, z doświadczeniem min. 3 lata). Powyższe osoby powinny być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia - (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: -oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. -opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na minimalną kwotę 4 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
do oferty muszą być dołączone: -wypełniony formularz oferty; -wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7 SIWZ; -wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); -pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; -pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; -w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty certyfikaty potwierdzające wdrożenie: systemu zarządzania jakością ISO 9001 (wykaz norm jakościowych wraz z ich polskimi odpowiednikami); systemu zarządzania środowiskowego 14000 (system zarządzania środowiskowego ukierunkowany na rzecz troski o środowisko naturalne. Normy te mają wspomagać świadome oddziaływanie ekologiczne przedsiębiorstwa z korzyścią dla środowiska i ciągłym jego doskonaleniu np.: ISO 14001); lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy 18000 (certyfikat ISO, przedsiębiorstwa i firmy podejmujące działania na rzecz poprawy bhp, wprowadzenie systemu pozwalającego na właściwe zarządzanie ochroną zdrowia i bezpieczeństwem pracowników np.: norma PN-N 18001); Ww. certyfikaty muszą być tożsame z rodzajem prac objętych przedmiotem Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez strony umowy. 2.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy PZP, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz dokonanych zmian przewidzianych w ust. 4 mających wpływ na zmianę Harmonogramu rzeczowo - finansowego. 4.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: a)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą i nowocześniejszą niż określona w SIWZ, b)aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, c)zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, d)zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, e)zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, f)konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, - wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu, g)zmiany kierownika budowy i innych osób wykazanych w umowie; warunkiem zmiany będzie posiadanie przez te osoby uprawnień, takich jak wskazane w ofercie, h)zmiany dopuszczającej do realizacji część zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, i)zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym, j)zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich, k)zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, l)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, m)zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, n)zmiany urzędowej stawki podatku VAT, o)zmiany, o której mowa w § 12 ust. 4 umowy. 5.Zmiany, o których mowa w ust. 4 lit. a) - m) nie mogą powodować zmiany wysokości wynagrodzenia ryczałtowego. 6.Jeżeli zmiana wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian oraz niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 7.Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego w szczególności: 1)opis propozycji zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 8.Uzasadnienie zmiany może dotyczyć: 1)poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 2)podniesienia wydajności urządzeń, 3)podniesienia bezpieczeństwa wykonywania robót, 4)usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 5)opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego do innych czynności w miejscu realizacji zamówienia, 6)zaistnienia nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 9.Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 10. Dokonanie zmian wymaga podpisania przez strony aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin ul. 2 Pułku Kraków budynek nr 22, pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 08:00, miejsce: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 bud.35 (Pałac Jabłonowskich), kancelaria jawna - pok. nr 116.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.