Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-03-22
Bia³ystok: AZP/261/U/10/AGU/ZP/2012 - ¶wiadczenie us³ug pralniczych na rzecz jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku oraz Domów Studenta Nr 1 i Nr 2
Numer og³oszenia: 89202 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku , ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: AZP/261/U/10/AGU/ZP/2012 - ¶wiadczenie us³ug pralniczych na rzecz jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku oraz Domów Studenta Nr 1 i Nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug pralniczych na rzecz jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku oraz Domów Studenta Nr 1 i Nr 2 w miarê zg³aszanych przez Zamawiaj±cego potrzeb. Wykaz rodzajów us³ug pralniczych i ich szacunkowa ilo¶æ zawarta jest w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania 98.31.50.00 - Us³ugi prasowania .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 08.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty pozosta³e: a)wype³niony formularz ofertowy (wg za³±cznika nr 1 do SIWZ ); b)wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom (je¿eli s± przewidywani) - wg za³±cznika nr 4 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± i formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Pzp. 2. Zmiana umowy mo¿liwa jest w sytuacji, gdy: 1)jest korzystna dla Zamawiaj±cego, 2)konieczno¶æ zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy, 3)zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki stron, 4)istnieje konieczno¶æ przesuniêcia terminu wykonania umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, 3.Ustalone umow± terminy mog± ulec wyd³u¿eniu o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1)wyst±pienia konieczno¶ci wykonania dodatkowych i niemo¿liwych do przewidzenia prac, których zrealizowanie jest niezbêdne, z uwagi na zmianê obowi±zuj±cych przepisów, a których przeprowadzenie wi±¿e siê z potrzeb± zmiany terminu, 2)jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu, 3)si³y wy¿szej, 4)na skutek dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie us³ug, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, 5)wyst±pienie innych szczególnych okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny. 4.O wyst±pieniu okoliczno¶ci mog±cych wp³yn±æ na zmianê terminów, Wykonawca winien jest poinformowaæ Zamawiaj±cego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Sekcja ds. zamówieñ publicznych, pok. 12
Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku
ul. A. Mickiewicza 2 c, 15-222 Bia³ystok.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 12:00, miejsce: KANCELARIA UMB (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich - parter) ul. J. Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa 2 samochodów osobowych do Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego
- Odbiór odpadów sta³ych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Bia³ymstoku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów papierniczych na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Budowa ul. ¦w. £ukasza oraz ul. Dolnej w Bia³ymstoku wraz z budow± infrastruktury technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ Zawodowych nr 2 w Bia³ymstoku, ul. ¦wiêtojañska 1 wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga serwisu bielizny szpitalnej.
- sukcesywne ¶wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdañskiej
- ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OB£O¯EÑ STERYLNYCH
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania bielizny i odzie¿y szpitalnej
- ZP/66/2024 Us³ugi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, us³ugi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia na rok 2025
- ,,¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Kamieniu Wielkim w 2025r.''
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.