Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-16
Szczecin: Usługi ochroniarskie na rzecz komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 89215 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochroniarskie na rzecz komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: 1) usługi ochrony osób i mienia w budynkach: a) siedziby Izby Celnej w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 wraz z przyległym terenem i zabudowaniami, b) siedziby Urzędu Celnego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 45 wraz z przyległym terenem i zabudowaniami, realizowanej w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej, 2) ochrony całodobowej w systemie monitoringu (dozoru) sygnałów przesyłanych z lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu wraz z interwencją patrolów interwencyjnych, a także konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu w 12 lokalizacjach znajdujących się na terenie objętym właściwością miejscową Izby Celnej w Szczecinie (szczegółowe informacje zostały zawarte w opisie poszczególnych części zamówienia), 3) ochrony całodobowej w systemie monitoringu (dozoru) sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz pożaru wraz z interwencją patrolu interwencyjnego w Urzędzie Celnym w Szczecinie, 4) konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu w 3 lokalizacjach znajdujących się na terenie objętym właściwością miejscową Izby Celnej w Szczecinie (szczegółowe informacje zostały zawarte w opisie poszczególnych części zamówienia), 5) konwojowanie przesyłek niejawnych na trasie Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55 - punkt poczty specjalnej jednostki Policji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011r. w sprawie nabywania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz. U. z 2011r. Nr 271 poz. 1603)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.07.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1,2,3,4,5,6 Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie wykazania posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, określającej zakres i formę odpowiadającą usługom ujętym w poszczególnych zadaniach, o której mowa w Ustawie z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1 Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował bądź realizuje należycie minimum 2 umowy, każda zrealizowana przynajmniej w okresie 6 kolejnych miesięcy, o świadczenie usługi ochrony fizycznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda z nich. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna z wykazanych umów była świadczona w budynku użyteczności publicznej (definicja budynku użyteczności publicznej została zawarta w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - t.j. Dz.U. z 2015r. poz.1422). Zadanie nr 2,3,4,5,6 Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował bądź realizuje należycie minimum 2 umowy, każda zrealizowana przynajmniej w okresie 6 kolejnych miesięcy, obejmująca łącznie świadczenie usługi monitorowania oraz konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna z wykazanych umów była świadczona w budynku użyteczności publicznej (definicja budynku użyteczności publicznej została zawarta w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - t.j. Dz.U. z 2015r. poz.1422). UWAGA! Wykonawca może wykazać, zgodnie ze swoim wyborem, umowę wykonaną lub i wykonywaną, przy czym: pod pojęciem wykonanej należy rozumieć umowę zrealizowaną (zakończoną), a jej wartością wykazaną (dot. zadanie nr 1), może być kwota wynikająca ze świadczenia usługi w okresie max. ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do dnia zakończenia jej realizacji, pod pojęciem wykonywanej należy rozumieć umowę będącą w trakcie realizacji (aktualnie wykonywaną), a jej wartością wykazaną ( dot. zadanie nr 1) może być kwota wynikająca ze świadczenia usługi w okresie max. ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do dnia upływu tego terminu. Dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Jednakże z uwagi na to, że zasób wiedzy i doświadczenia jest nierozerwalnie związany z podmiotem go udostępniającym niemożliwy jest jego samodzielny obrót bez zaangażowania się tego podmiotu w realizację zamówienia. Dlatego Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do dysponowania jego zasobami ze wskazaniem zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie, a nie tylko wykazanie dwóch umów. Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu wiedzy i doświadczenia, świadczeń w zakresie usługi ochrony fizycznej, monitorowania i konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu różnych podmiotów, nie posiadających wymaganej w niniejszym postępowaniu wiedzy i doświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie złożenia wykazu osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz), że: w zadaniu nr 1 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zostały wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. W zadaniu nr 2 i 6 posiada minimum po dwa patrole dla każdego z zadań przyjeżdżające na interwencje, w skład których wchodzić będzie co najmniej jedna osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (minimum 8 osoby dla każdego z zadań), osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie konserwacji systemów zostały wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. W zadaniu nr 3,4,5 posiada minimum po dwa patrole dla każdego z zadań przyjeżdżające na interwencje, w skład których będą wchodzić osoby uprawnione do użycia lub wykorzystania broni palnej, przy czym co najmniej jedna osoba została wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (minimum 16 osób posiadających pozwolenie na broń, w tym 8 osób, które zostały wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej dla każdego z zadań), osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie konserwacji systemów zostały wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu polegać będzie na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (wyłącznie w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, ze wskazaniem zakresu udostępnionych zasobów innego podmiotu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Dodatkowe doświadczenie - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zadanie nr 2 i 6 Zleceniodawca zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku, gdy wystąpi jedna z okoliczności zmiana lokalizacji lub likwidacja komórki organizacyjnej bądź potrzeba zmniejszenia ilości zajmowanych pomieszczeń. Zadanie nr 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana lokalizacji bądź likwidacja komórki organizacyjnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, pok. 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, pok. 1 kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona fizyczna budynków Izby Celnej i Urzędu Celnego w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: 1) usługi ochrony osób i mienia w budynku siedziby Izby Celnej w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 wraz z przyległym terenem i zabudowaniami, realizowanej w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej, wykonywanej zgodnie z przepisami : 1) Ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz.U. z 2014r. poz. 1099 ze zm.), 2) Ustawy z dnia 24.05.2013r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2013r. poz. 628 ze zm.). Budynek siedziby Izby Celnej w Szczecinie o powierzchni użytkowej 6.128,14 m2 oraz garaże o powierzchni użytkowej 95,00 m2, zlokalizowane są na działce o powierzchni 5.991 m2. Ochrona fizyczna będzie sprawowana całodobowo przez pracowników Wykonawcy, którzy zostali wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w systemie jeden pracownik na zmianie, na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiących załącznik Nr 7a do niniejszej specyfikacji. 2) usługi ochrony osób i mienia w budynku siedziby Urzędu Celnego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 45 wraz z przyległym terenem i zabudowaniami, realizowanej w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej, wykonywanej zgodnie z przepisami : 1) Ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz.U. z 2014r. poz. 1099 ze zm.), 2) Ustawy z dnia 24.05.2013r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2013r. poz. 628 ze zm.). Budynek siedziby Urzędu Celnego w Szczecinie o powierzchni użytkowej 3.163,41 m2 oraz garaże o powierzchni użytkowej 316,92 m2, zlokalizowane są na działce o powierzchni 8.698,00 m2. Ochrona fizyczna będzie sprawowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania Urzędu tj. w poniedziałki w godzinach 9:00 - 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 przez pracownika Wykonawcy, który został wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiących załącznik Nr 7a do siwz. W oparciu o przepis art. 29 pkt.4 pzp Zamawiający w zadaniu nr 1 wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 ze zm.), co najmniej 2 osób na pełne etaty, wykonujących czynności usługi ochrony fizycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Dodatkowe doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitorowanie, konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu, konwojowanie przesyłek niejawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: I. ochrony całodobowej w systemie monitoringu (dozoru) sygnałów przesyłanych z lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu wraz z interwencją patrolów interwencyjnych, a także konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu w następujących lokalizacjach: a) Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55- budynek, b) 3 budynki zlokalizowane w Lubieszynie 11i + parking, c) magazyn nr 44 zlokalizowany na terenie portu w Szczecinie, Nabrzeże Rumuńskie - 15 pomieszczeń, d) pomieszczenia na parterze budynku przy ul. Bytomskiej 10, e) urządzenie RTG do prześwietlania samochodów ciężarowych i kontenerów zlokalizowane na terenie portu szczecińskiego przy ul. Hryniewieckiego, A. Wymagania dotyczące monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu : Wykonawca zobowiązany jest do : 1) stałego (całodobowego) monitorowania drogą radiową sygnałów alarmowych z systemów sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w placówkach Zamawiającego, 2) gromadzenia i przetwarzania (rejestrowania) sygnałów alarmowych przesyłanych przez nadajniki radiowe zainstalowane w placówkach Zamawiającego, 3) podejmowania interwencji przez załogi, patrole interwencyjne na każdy sygnał alarmowy odebrany przez stację monitorującą, przesyłany przez zainstalowane przez Wykonawcę nadajniki radiowe i dojazd do placówek Zamawiającego: a) w Szczecinie przy ul. Energetyków 55, zlokalizowanych na terenie portu szczecińskiego (magazyn nr 44, pomieszczenia w budynku przy ul. Bytomskiej 10, stanowisko urządzenia RTG do prześwietlania samochodów ciężarowych i kontenerów) w czasie nie dłuższym niż 10 minut ( w godzinach 19:00 - 7:00) w czasie nie dłuższym niż 15 minut (w godzinach 7:00 - 19:00) b) w Lubieszynie 11i w czasie nie dłuższym niż 10 minut ( w godzinach 19:00 - 7:00) w czasie nie dłuższym niż 20 minut (w godzinach 7:00 - 19:00) licząc od momentu otrzymania sygnału alarmowego z placówki. Interwencja ma zmierzać do identyfikacji zagrożenia, ochrony życia lub zdrowia osób przebywających w obiekcie, udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego lub podjęcie działań zmierzających do minimalizacji szkód. 4) w przypadku zaistnienia zdarzenia o charakterze przestępczym, Wykonawca zobowiązuje się: a) niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 15 minut od przybycia do ochranianego obiektu, powiadomić o tym fakcie osoby wskazane przez Zamawiającego, b) powiadomić w zależności od potrzeby: Policję, Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe, c) zapewnić bezpłatną ochronę fizyczną pomieszczeń do czasu przybycia upoważnionych osób Zamawiającego. 5) udostępniania nieodpłatnie Zamawiającemu na jego pisemne żądanie informacji o przyjętych sygnałach w związku ze zdarzeniami o charakterze przestępczym. 6) rejestrowania czynności wykonanych na rzecz Zamawiającego oraz informacji przekazywanych osobom wskazanym przez Zamawiającego. 7) zainstalowania w obiektach modułów łączności radiowej Wykonawcy (w magazynie nr 44 zlokalizowanym na terenie portu w Szczecinie, Nabrzeże Rumuńskie oraz w budynkach i na parkingu Lubieszynie - po cztery nadajniki, w pozostałych lokalizacjach po jednym) na czas obowiązywania umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zużycie modułów będące następstwem prawidłowego użytkowania. B. Wymagania dotyczące konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu: Wykonawca zobowiązany jest do : 1) wykonywania okresowych przeglądów i konserwacji instalacji systemów sygnalizacji włamania i napadu polegających na: a) sprawdzeniu stanu technicznego i poprawności działania central alarmowych oraz podłączonego osprzętu, w szczególności: czujek (Izba Celna w Szczecinie - 92 szt., Lubieszyn - 106 szt., magazyn nr 44 zlokalizowany na terenie portu 60 szt., pomieszczenia na parterze budynku przy ul. Bytomskiej 10 - 10 szt., urządzenie RTG na terenie portu - 7 szt.), szyfratorów, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń systemu SSWiN, b) sprawdzeniu ciągłości okablowania (pomiaru napięć w punktach pomiarowych) i stanu akumulatorów (pomiar pojemności), c) sprawdzeniu sprawności działania całych systemów poprzez wywołanie próbnego alarmu, d) dokonaniu odpowiedniego wpisu w książce przeglądów i napraw po wykonaniu wszystkich czynności określonych w lit. a-c. 2) dokonywania okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych raz na kwartał. 3) dostarczania wraz z fakturą kserokopii wpisu z książki przeglądów i napraw potwierdzającego wykonanie przeglądu i konserwacji systemu. Naprawa systemu lub wymiana jego elementów będzie wykonywana na podstawie odrębnego zlecenia. Wjazd do portu szczecińskiego odbywać się będzie na podstawie zasad określonych w Instrukcji Systemu Przepustowego Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście oraz przepisów wydanych na mocy ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. II. ochrony całodobowej w systemie monitoringu (dozoru) sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego (sygnalizacji włamania i napadu oraz pożaru) wraz z interwencją patrolu interwencyjnego w Urzędzie Celnym w Szczecinie, ul. Żołnierska 45 - budynek, garaż, agregat. Usługa świadczona będzie od dnia 15.01.2017r. Wymagania dotyczące monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz pożaru: Wykonawca zobowiązany jest do : 1) podłączenia lokalnego systemu alarmowego za pomocą nadajnika radiowego do Stacji Monitorowania Alarmów Wykonawcy w zakresie powiadamiania o włamaniu, napadzie oraz pożarze, 2) stałego (całodobowego) monitorowania drogą radiową oraz telefoniczną przy pomocy modułu GPRS/SMS będącego w posiadaniu Zamawiającego, sygnałów alarmowych z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w placówce Zamawiającego, 3) na żądanie Zamawiającego zmiany konfiguracji zakresu powiadamiania sms (max. 4 numery telefonów), 4) gromadzenia i przetwarzania (rejestrowania) sygnałów alarmowych przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego, 5) podejmowania interwencji przez załogi interwencyjne na każdy sygnał alarmowy odebrany przez stację monitorującą, przesyłany przez nadajnik radiowy lub z niezależnej linii telefonicznej i dojazd do placówki Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż: 10 minut ( w godzinach 19:00 - 7:00) 15 minut (w godzinach 7:00 - 19:00) licząc od momentu otrzymania sygnału alarmowego z placówki. Interwencja ma zmierzać do identyfikacji zagrożenia, ochrony życia lub zdrowia osób przebywających w obiekcie, udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego lub podjęcie działań zmierzających do minimalizacji szkód. Osoby z grupy interwencyjnej mogą, w celu realizacji ww. celów interwencji, wejść do chronionego obiektu zgodnie z zakresem upoważnienia, określającym miejsce wejścia i strefy przemieszczania się. W takim przypadku niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 15 minut od przyjazdu do ochranianego obiektu, powiadomić o tym fakcie osoby wskazane przez Zamawiającego. 6) w przypadku zaistnienia zdarzenia o charakterze przestępczym lub zagrożenia pożarowego, Wykonawca zobowiązuje się: a) niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 15 minut od przybycia do ochranianego obiektu, powiadomić o tym fakcie osoby wskazane przez Zamawiającego, b) powiadomić w zależności od potrzeby: Policję, Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe lub inne właściwe służby, c) zapewnić bezpłatną ochronę fizyczną pomieszczeń do czasu przybycia upoważnionych osób Zamawiającego. 7) udostępniania nieodpłatnie Zamawiającemu na jego pisemne żądanie informacji o przyjętych sygnałach w związku ze zdarzeniami o charakterze przestępczym, 8) rejestrowania czynności wykonanych na rzecz Zamawiającego oraz informacji przekazywanych osobom wskazanym przez Zamawiającego. 9) zainstalowania w obiekcie modułu łączności radiowej Wykonawcy oraz skomunikowania modułu GPRS/SMS Zamawiającego ze Stacją Monitorowania Alarmów Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zużycie modułu łączności radiowej będące następstwem prawidłowego użytkowania. III. konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu w następujących lokalizacjach: a) Oddział Celny w Stargardzie, ul. I Brygady 35, b) Oddział Celny Port Lotniczy Szczecin - Goleniów, Glewice 1A, c) kontener biurowy zlokalizowany na terenie portu szczecińskiego - parking buforowy przy ul. Hryniewieckiego. Wymagania dotyczące konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu: Wykonawca zobowiązany jest do : 1) wykonywania okresowych przeglądów i konserwacji instalacji systemów sygnalizacji włamania i napadu polegających na: a) sprawdzeniu stanu technicznego i poprawności działania central alarmowych oraz podłączonego osprzętu, w szczególności: czujek (Stargard - 15 szt., Goleniów - 7 szt., kontener biurowy - 5 szt.), szyfratorów, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń systemu SSWiN, b) sprawdzeniu ciągłości okablowania (pomiaru napięć w punktach pomiarowych) i stanu akumulatorów (pomiar pojemności), c) sprawdzeniu sprawności działania całych systemów poprzez wywołanie próbnego alarmu, d) dokonaniu odpowiedniego wpisu w książce przeglądów i napraw po wykonaniu wszystkich czynności określonych w lit. a-c. 2) dokonywania okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych raz na kwartał. 3) dostarczania wraz z fakturą kserokopii wpisu z książki przeglądów i napraw potwierdzającego wykonanie przeglądu i konserwacji systemu. Naprawa systemu lub wymiana jego elementów będzie wykonywana na podstawie odrębnego zlecenia. IV. konwojowanie przesyłek niejawnych na trasie Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55 - punkt poczty specjalnej jednostki Policji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011r. w sprawie nabywania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz. U. z 2011r. Nr 271 poz. 1603). Wykonawca przystąpi do wykonywania czynności po każdorazowym otrzymaniu zlecenia na realizację usługi, przekazanym przez Zamawiającego drogą telefoniczną. W zleceniu Zamawiający wskaże miejsce, do którego mają zgłosić się pracownicy Wykonawcy. Zamawiający szacuje w trakcie trwania umowy 15 konwojów. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiących załącznik Nr 7b do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Dodatkowe doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitorowanie i konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu w Izbie Celnej w Szczecinie i w Lubieszynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego ochrony całodobowej w systemie monitoringu (dozoru) sygnałów przesyłanych z lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu wraz z interwencją patrolów interwencyjnych (wyposażonych w broń palną), a także konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu w następujących lokalizacjach: a) pomieszczenie w Izbie Celnej w Szczecinie, b) pomieszczenie w obiekcie w Lubieszynie 11i. A. Wymagania dotyczące monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu : Wykonawca zobowiązany jest do : 1) stałego (całodobowego) monitorowania drogą radiową sygnałów alarmowych z systemów sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w placówkach Zamawiającego, 2) gromadzenia i przetwarzania (rejestrowania) sygnałów alarmowych przesyłanych przez nadajniki radiowe zainstalowane w placówkach Zamawiającego, 3) podejmowania interwencji przez załogi interwencyjne na każdy sygnał alarmowy odebrany przez stację monitorującą, przesyłany przez zainstalowane przez Wykonawcę nadajniki radiowe i dojazd do placówek Zamawiającego: a) w Szczecinie przy ul. Energetyków 55: w czasie nie dłuższym niż 10 minut (w godzinach 19:00 - 7:00) w czasie nie dłuższym niż 15 minut ( w godzinach 7:00 - 19:00) b) w Lubieszynie 11i w czasie nie dłuższym niż 10 minut (w godzinach 19:00 - 7:00) w czasie nie dłuższym niż 20 minut ( w godzinach 7:00 - 19:00) licząc od momentu otrzymania sygnału alarmowego z placówki. Interwencja ma zmierzać do identyfikacji zagrożenia, ochrony życia lub zdrowia osób przebywających w obiekcie, udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego lub podjęcie działań zmierzających do minimalizacji szkód. 4) w przypadku zaistnienia zdarzenia o charakterze przestępczym, Wykonawca zobowiązuje się: a) niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 15 minut od przybycia do ochranianego obiektu, powiadomić o tym fakcie osoby wskazane przez Zamawiającego, b) powiadomić w zależności od potrzeby: Policję, Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe, c) zapewnić bezpłatną ochronę fizyczną pomieszczeń do czasu przybycia upoważnionych osób Zamawiającego. 5) udostępniania nieodpłatnie Zamawiającemu na jego pisemne żądanie informacji o przyjętych sygnałach w związku ze zdarzeniami o charakterze przestępczym, 6) rejestrowania czynności wykonanych na rzecz Zamawiającego oraz informacji przekazywanych osobom wskazanym przez Zamawiającego. 7) zainstalowania w obiekcie modułu łączności radiowej Wykonawcy na czas obowiązywania umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zużycie modułu będące następstwem prawidłowego użytkowania. B. Wymagania dotyczące konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu : Wykonawca zobowiązany jest do : 1) wykonywania okresowych przeglądów i konserwacji instalacji systemów sygnalizacji włamania i napadu polegających na: a) sprawdzeniu stanu technicznego i poprawności działania central alarmowych oraz podłączonego osprzętu, w szczególności: czujek (Szczecin - 2 szt., Lubieszyn - 2 szt.) szyfratorów, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń systemu SSWiN, b) sprawdzeniu ciągłości okablowania (pomiaru napięć w punktach pomiarowych) i stanu akumulatorów (pomiar pojemności), c) sprawdzeniu sprawności działania całych systemów poprzez wywołanie próbnego alarmu, d) dokonaniu odpowiedniego wpisu w książce przeglądów i napraw po wykonaniu wszystkich czynności określonych w lit. a-c. 2) dokonywania okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych raz na kwartał. 3) dostarczania wraz z fakturą kserokopii wpisu z książki przeglądów i napraw potwierdzającego wykonanie przeglądu i konserwacji systemu. Naprawa systemu lub wymiana jego elementów będzie wykonywana na podstawie odrębnego zlecenia. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiących załącznik Nr 7c do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Dodatkowe doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitorowanie i konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu w Świnoujściu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego ochrony całodobowej w systemie monitoringu (dozoru) sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z interwencją patrolu interwencyjnego (wyposażonego w broń palną), a także konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniu zlokalizowanym w Świnoujściu, ul. Dworcowa 1. A. Wymagania dotyczące monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu : Wykonawca zobowiązany jest do : 1) stałego (całodobowego) monitorowania drogą radiową sygnałów alarmowych z systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanego w placówce Zamawiającego, 2) gromadzenia i przetwarzania (rejestrowania) sygnałów alarmowych przesyłanych przez nadajnik radiowy zainstalowany w placówce Zamawiającego, 3) podejmowania interwencji przez załogi interwencyjne na każdy sygnał alarmowy odebrany przez stację monitorującą, przesyłany przez zainstalowany przez Wykonawcę nadajnik radiowy i dojazd do placówki Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 20 minut (przez całą dobę), licząc od momentu otrzymania sygnału alarmowego z placówki. Interwencja ma zmierzać do identyfikacji zagrożenia, ochrony życia lub zdrowia osób przebywających w obiekcie, udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego lub podjęcie działań zmierzających do minimalizacji szkód. 4) w przypadku zaistnienia zdarzenia o charakterze przestępczym, Wykonawca zobowiązuje się: a) niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 15 minut od przybycia do ochranianego obiektu, powiadomić o tym fakcie osoby wskazane przez Zamawiającego, b) powiadomić w zależności od potrzeby: Policję, Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe, c) zapewnić bezpłatną ochronę fizyczną pomieszczeń do czasu przybycia upoważnionych osób Zamawiającego. 5) udostępniania nieodpłatnie Zamawiającemu na jego pisemne żądanie informacji o przyjętych sygnałach w związku ze zdarzeniami o charakterze przestępczym, 6) rejestrowania czynności wykonanych na rzecz Zamawiającego oraz informacji przekazywanych osobom wskazanym przez Zamawiającego, 7) zainstalowania w obiekcie modułu łączności radiowej Wykonawcy na czas obowiązywania umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zużycie modułu będące następstwem prawidłowego użytkowania. B. Wymagania dotyczące konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu: Wykonawca zobowiązany jest do : 1) wykonywania okresowych przeglądów i konserwacji instalacji systemów sygnalizacji włamania i napadu polegających na: a) sprawdzeniu stanu technicznego i poprawności działania central alarmowych oraz podłączonego osprzętu, w szczególności: czujek (2 szt.), szyfratorów, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń systemu SSWiN, b) sprawdzeniu ciągłości okablowania (pomiaru napięć w punktach pomiarowych) i stanu akumulatorów (pomiar pojemności), c) sprawdzeniu sprawności działania całych systemów poprzez wywołanie próbnego alarmu, d) dokonaniu odpowiedniego wpisu w książce przeglądów i napraw po wykonaniu wszystkich czynności określonych w lit. a-c. 2) dokonywania okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych raz na kwartał. 3) dostarczania wraz z fakturą kserokopii wpisu z książki przeglądów i napraw potwierdzającego wykonanie przeglądu i konserwacji systemu. Naprawa systemu lub wymiana jego elementów będzie wykonywana na podstawie odrębnego zlecenia. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiących załącznik Nr 7d do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Dodatkowe doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Monitorowanie i konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu w Kołobrzegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego ochrony całodobowej w systemie monitoringu (dozoru) sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z interwencją patrolu interwencyjnego (wyposażonego w broń palną), a także konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniu zlokalizowanym w Granicznym Referacie Zwalczania Przestępczości w Kołobrzegu, ul. Portowa 41 (teren portu). A. Wymagania dotyczące monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu : Wykonawca zobowiązany jest do : 1) stałego (całodobowego) monitorowania drogą radiową sygnałów alarmowych z systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanego w placówce Zamawiającego, 2) gromadzenia i przetwarzania (rejestrowania) sygnałów alarmowych przesyłanych przez nadajnik radiowy zainstalowany w placówce Zamawiającego, 3) podejmowania interwencji przez załogi interwencyjne na każdy sygnał alarmowy odebrany przez stację monitorującą, przesyłany przez zainstalowany przez Wykonawcę nadajnik radiowy i dojazd do placówki Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 10 minut (przez całą dobę), licząc od momentu otrzymania sygnału alarmowego z placówki. Interwencja ma zmierzać do identyfikacji zagrożenia, ochrony życia lub zdrowia osób przebywających w obiekcie, udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego lub podjęcie działań zmierzających do minimalizacji szkód. 4) w przypadku zaistnienia zdarzenia o charakterze przestępczym, Wykonawca zobowiązuje się: a) niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 15 minut od przybycia do ochranianego obiektu, powiadomić o tym fakcie osoby wskazane przez Zamawiającego, b) powiadomić w zależności od potrzeby: Policję, Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe, c) zapewnić bezpłatną ochronę fizyczną pomieszczeń do czasu przybycia upoważnionych osób Zamawiającego. 5) udostępniania nieodpłatnie Zamawiającemu na jego pisemne żądanie informacji o przyjętych sygnałach w związku ze zdarzeniami o charakterze przestępczym, 6) rejestrowania czynności wykonanych na rzecz Zamawiającego oraz informacji przekazywanych osobom wskazanym przez Zamawiającego, 7) zainstalowania w obiekcie modułu łączności radiowej Wykonawcy na czas obowiązywania umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zużycie modułu będące następstwem prawidłowego użytkowania. B. Wymagania dotyczące konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu: Wykonawca zobowiązany jest do : 1) wykonywania okresowych przeglądów i konserwacji instalacji systemów sygnalizacji włamania i napadu polegających na: a) sprawdzeniu stanu technicznego i poprawności działania central alarmowych oraz podłączonego osprzętu, w szczególności: czujek (4 szt.), szyfratorów, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń systemu SSWiN, b) sprawdzeniu ciągłości okablowania (pomiaru napięć w punktach pomiarowych) i stanu akumulatorów (pomiar pojemności), c) sprawdzeniu sprawności działania całych systemów poprzez wywołanie próbnego alarmu, d) dokonaniu odpowiedniego wpisu w książce przeglądów i napraw po wykonaniu wszystkich czynności określonych w lit. a-c. 2) dokonywania okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych raz na kwartał. 3) dostarczania wraz z fakturą kserokopii wpisu z książki przeglądów i napraw potwierdzającego wykonanie przeglądu i konserwacji systemu. Naprawa systemu lub wymiana jego elementów będzie wykonywana na podstawie odrębnego zlecenia. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiących załącznik Nr 7e do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Dodatkowe doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Monitorowanie i konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego ochrony całodobowej w systemie monitoringu (dozoru) sygnałów przesyłanych z lokalnych systemów alarmowych (sygnalizacji włamania i napadu) wraz z interwencją patrolów interwencyjnych, a także konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu w następujących lokalizacjach: 1. Urząd Celny w Koszalinie, ul. Racławicka 3-5 - budynek, garaż, 2. magazyn depozytowy w Koszalinie, ul. Przemysłowa 8 3. magazyn depozytowy w Koszalinie, ul. Bohaterów Warszawy 24-26. A. Wymagania dotyczące monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz dodatkowo sygnalizacji pożaru dla Urzędu Celnego w Koszalinie Wykonawca zobowiązany jest do : 1) włączenia obiektów Zamawiającego do Stacji Monitorowania Alarmów Wykonawcy w zakresie obejmującym powiadomienie o włamaniu lub napadzie, a także dodatkowo w odniesieniu do Urzędu Celnego w Koszalinie - sygnalizację pożaru, 2) stałego (całodobowego) monitorowania drogą radiową sygnałów alarmowych z systemów sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w magazynach depozytowych Zamawiającego, 3) w przypadku Urzędu Celnego w Koszalinie stałego (całodobowego) monitorowania drogą radiową oraz drogą telefoniczną sygnałów alarmowych z systemów alarmowych (sygnalizacji włamania i napadu oraz pożaru), 4) gromadzenia i przetwarzania (rejestrowania) sygnałów alarmowych przesyłanych przez nadajniki radiowe zainstalowane w magazynach depozytowych Zamawiającego, 5) w przypadku Urzędu Celnego w Koszalinie gromadzenia i przetwarzania (rejestrowania) sygnałów alarmowych przesyłanych przez nadajnik radiowy lub niezależną linię telefoniczną (nr telefonu z centrali telefonicznej Zamawiającego), 6) podejmowania interwencji przez załogi interwencyjne na każdy sygnał alarmowy odebrany przez stację monitorującą, przesyłany przez nadajniki radiowe lub linię telefoniczną i dojazd do placówek Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 12 minut (przez całą dobę), licząc od momentu otrzymania sygnału alarmowego z placówki. Interwencja ma zmierzać do identyfikacji zagrożenia, ochrony życia lub zdrowia osób przebywających w obiekcie, udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego lub podjęcie działań zmierzających do minimalizacji szkód. Osoby z grupy interwencyjnej mogą, w celu realizacji ww. celów interwencji, wejść do chronionego obiektu (dotyczy tylko UC Koszalin) zgodnie z zakresem upoważnienia, określającym miejsce wejścia i strefy przemieszczania się. W takim przypadku niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 15 minut od przyjazdu do ochranianego obiektu, powiadomić o tym fakcie osoby wskazane przez Zamawiającego. 7) w przypadku zaistnienia zdarzenia o charakterze przestępczym, a w przypadku Urzędu Celnego w Koszalinie także zagrożenia pożarowego, Wykonawca zobowiązuje się: a) niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 15 minut od przybycia do ochranianego obiektu, powiadomić o tym fakcie osoby wskazane przez Zamawiającego, b) powiadomić w zależności od potrzeby: Policję, Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe, c) zapewnić bezpłatną ochronę fizyczną pomieszczeń do czasu przybycia upoważnionych osób Zamawiającego. 8) udostępniania nieodpłatnie Zamawiającemu na jego pisemne żądanie informacji o przyjętych sygnałach w związku ze zdarzeniami o charakterze przestępczym 9) rejestrowania czynności wykonanych na rzecz Zamawiającego oraz informacji przekazywanych osobom wskazanym przez Zamawiającego, 10) zainstalowania w każdym obiekcie modułu łączności radiowej Wykonawcy (w przypadku Urzędu Celnego w Koszalinie dodatkowo wykorzystania niezależnej linii telefonicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego) na czas obowiązywania umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zużycie modułów będące następstwem prawidłowego użytkowania. B. Wymagania dotyczące konserwacji systemu alarmowych (sygnalizacji włamania i napadu): Wykonawca zobowiązany jest do : 1) wykonywania okresowych przeglądów i konserwacji instalacji systemów sygnalizacji włamania i napadu polegających na: a) sprawdzeniu stanu technicznego i poprawności działania central alarmowych oraz podłączonego osprzętu, w szczególności: czujek (Urząd Celny w Koszalinie - 55 szt., magazyn ul. Przemysłowa 8 - 3 szt., magazyn ul. Bohaterów Warszawy 24/26 - 5 szt.), kontraktonów (Urząd Celny w Koszalinie - 104 kpl), przycisków napadowych (Urząd Celny w Koszalinie - 2 szt.), szyfratorów, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń systemu SSWiN, b) sprawdzeniu ciągłości okablowania (pomiaru napięć w punktach pomiarowych) i stanu akumulatorów (pomiar pojemności), c) sprawdzeniu sprawności działania całych systemów poprzez wywołanie próbnego alarmu, d) dokonaniu odpowiedniego wpisu w książce przeglądów i napraw po wykonaniu wszystkich czynności określonych w lit. a-c. 2) dokonywania okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych raz na kwartał. 3) dostarczania wraz z fakturą kserokopii wpisu z książki przeglądów i napraw potwierdzającego wykonanie przeglądu i konserwacji systemu. Naprawa systemu lub wymiana jego elementów będzie wykonywana na podstawie odrębnego zlecenia. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiących załącznik Nr 7f do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Dodatkowe doświadczenie - 20
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.