Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-17
Warszawa: Zakup i odnowienie certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału
i III Oddziału ZUS w Warszawie
Numer ogłoszenia: 89215 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie , ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 890 40 00, faks 22 827 83 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i odnowienie certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i odnowienie certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 Części: 2.1. Część nr 1: zakup 390 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie 2.2. Część nr 2: odnowienie posiadanych 471 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie, 2.3. Część nr 3: zakup 126 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie. 2.4. Część nr 4: odnowienie posiadanych 90 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 48.20.00.00-0, 79.13.21.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.1. Część nr 1: 2 500,00 zł, 2.2. Część nr 2: 2 000,00 zł, 2.3. Część nr 3: 1 300,00 zł, 2.4. Część nr 4: 500,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże że posiada aktualny wpis do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Termin usunięcia niesprawności - 6
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, budynek VGB, pok. 108..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 10:30, miejsce: ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, budynek VGB, pok. 108..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup 390 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup 390 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 48.29.00.00-0, 79.13.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Termin usunięcia niesprawności - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odnowienie posiadanych 471 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odnowienie posiadanych 471 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 79.13.21.00-9, 48.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Termin usunięcia niesprawności - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup 126 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup 126 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału , II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 48.20.00.00-0, 79.13.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. termin usunięcia niesprawności - 6
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odnowienie posiadanych 90 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odnowienie posiadanych 90 szt. certyfikatów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego umożliwiających logowanie do witryny OGNIVO dla: I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00-2, 30.23.33.00-4, 48.20.00.00-0, 79.13.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. termin usunięcia niesprawności - 6
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.