Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-20
Gliwice: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych zagospodarowania terenów oraz modernizacji budynków
Numer ogłoszenia: 89254 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych zagospodarowania terenów oraz modernizacji budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZEŚĆ I - projekt zagospodarowania terenów przy ul.H.Sawickiej oraz przy ul.Jesiennej A. Projekt zagospodarowania terenu zieleńca przy ul. Hanki Sawickiej. Opis przedmiotu zamówienia. W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi: 1. Projekt instalacji elektrycznych: - usunięcie starych słupów oświetleniowych, - projekt oświetlenia (zasilanego z alternatywnych źródeł - solarny i na wiatr). 2. Projekt małej architektury: - demontaż starych i rozmieszczenie nowych ławek oraz koszy (w tym wprowadzenie 2-ch zestawów koszy do segregacji odpadów), - rozmieszczenie stojaków na rowery (w kształcie litery U). 3. Projekt ciągów pieszych: - rozbiórka starych alejek, - projekt alejek - nawierzchnia z kolorowej kostki brukowej. 4. Projekt siłowni na wolnym powietrzu: - rozmieszczenie urządzeń siłowych - 7 szt., - projekt nawierzchni pod urządzeniami siłowymi - z kostki brukowej. 5. Projekt zieleni: - założenie nowych trawników dywanowych z siewu, - projekt nasadzeń drzew (z odtworzeniem szpaleru głogów) i krzewów, - wysypanie miejsc nasadzeń korą. B. Projekt zagospodarowania terenu przy ul. Jesienna - przy zbiornikach wodnych. Opis przedmiotu zamówienia. W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi: 1. Projekt instalacji elektrycznych: - projekt oświetlenia, - przyłącze elektryczne (skrzynka elektryczna). 2. Projekt ciągów pieszych i małej architektury: - rozmieszczenie ławek oraz koszy, - rozmieszczenie stojaków na rowery (w kształcie litery U), - projekt alejek (z wykorzystaniem istniejących przedeptów) - nawierzchnia z kolorowej kostki brukowej. 3. Projekt zieleni: - założenie nowych trawników dywanowych z siewu, - projekt nasadzeń drzew i krzewów, - wysypanie miejsc nasadzeń korą. CZEŚĆ II - projekt zagospodarowania terenu przy ul.Sikorskiego Aktualizacja i poszerzenie projektu zagospodarowania terenu przy ul. Sikorskiego wokół hali sportowej i Zespółu Szkół Ekonomiczno-Technicznych. Opis przedmiotu zamówienia. W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi: 1. Projekt instalacji elektrycznych: - projekt oświetlenia, - przyłącze elektryczne (skrzynka elektryczna). 2. Projekt prac rozbiórkowych, ciągów komunikacyjnych i małej architektury: - rozbiórka starej nawierzchni asfaltowej, - projekt nowych ciągów komunikacyjnych - z kostki brukowej, - uwzględnienie i wydzielenie drogi p. pożarowej, - projekt nowego wjazdu i wyjazdu (droga jednokierunkowa) na teren skweru, - projekt miejsc parkingowych przed szkołą oraz przy skwerze, - rozmieszczenie nowych ławek oraz koszy, - demontaż waz betonowych z terenu skweru, - projekt dwóch boksów na odpady - jeden na potrzeby hali sportowej a drugi na potrzeby szkoły, 3. Projekt zieleni: - założenie nowych trawników dywanowych z siewu, - projekt nasadzeń drzew i krzewów, - wysypanie miejsc nasadzeń korą, - uwzględnienie w kosztorysie ewentualnej wycinki drzew (o decyzję wystąpi Zespół Szkół Ekonomiczno-Technicznych). Uwaga: aktualizacja istniejącego projektu wraz z poszerzeniem o dodatkowe działki nr 1681 i fragment działki nr 1682 obręb Sośnica. CZEŚĆ III - projekt zagospodarowania Lasu Komunalnego przy ul.Chorzowskiej Projekt zagospodarowania fragmentu Las Komunalny przy ul. Chorzowskiej. Opis przedmiotu zamówienia. W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi: 1. Projekt instalacji elektrycznych: - projekt oświetlenia - kontynuacja istniejącego (z założeniem zastosowania lamp kompozytowych z ledowym źródłem światła, o kształcie zbliżonym do istniejących), - przyłącze elektryczne (skrzynka elektryczna) - w razie konieczności. 2. Projekt małej architektury i ciągów komunikacyjnych: - rozmieszczenie ławek oraz koszy, - rozbiórka istniejących nawierzchni, - projekt alejki do jazdy na rolkach (z wykorzystaniem istniejących alejek na terenie lasu i dopasowaniem się do ich szerokości) - nawierzchnia np. z cienkiej warstwy asfaltu. Ustalenia do przedmiotu zamówienia wspólne dla części I, II, III : 1. Wykonanie trzech wstępnych koncepcji do wyboru przez Zamawiającego (za wyjątkiem Lasu Komunalnego). 2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i zgody właścicieli wszelkiej infrastruktury znajdującej się na terenach objętych opracowaniem (m.in. uzgodnienie projektu oświetlenia z Wydziałem PU Urzędu Miejskiego oraz firmą TAURON). 3. Uzyskanie zgody Zarządu Dróg Miejskich na wykonanie prac na działkach określonych użytkiem dr. 4. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego z Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego pozwolenia na budowę (lub dokonanie zgłoszenia). 5. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Wykonanie osobnego kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót do każdego z wymienionych projektów (projekt oświetlenia, placu zabaw, zieleni itp.). 7. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego 5 egzemplarzy projektu budowlanego i 5 egzemplarzy projektu wykonawczego oraz 2 egzemplarzy specyfikacji technicznych, kosztorysu i przedmiaru robót. 8. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego 2 egzemplarzy płyt CD z pełną dokumentacją (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna, kosztorys inwestorski i przedmiar robót winny być zapisane na nośniku elektronicznym w formie plików pdf). CZEŚĆ IV - projekt modernizacji budynku nr 1010 oraz części budynku nr 1013 zlokalizowanych na terenie Giełdy Samochodowej A. Wykonanie projektu modernizacji budynku nr 1010 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji budynku nr 1010 złożonego z hali produkcyjnej, łącznika i części biurowo - socjalnej zlokalizowanego na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. Powierzchnia obiektu - około 2012 m2, w tym hala produkcyjna - 1586 m2, łącznik - 32 m2, części biurowo - socjalna - 394 m2 Zakres modernizacji: - częściowe zamurowanie otworów okiennych - częściowa wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej - roboty wyburzeniowe - roboty murarskie - roboty tynkarskie - roboty malarskie - remont toalet: płytkowanie ścian, posadzek, wymiana armatury i białego montażu - naprawa posadzek w hali - roboty elektryczne i instalacyjne Do obowiązków projektanta będzie należało uzyskanie mapy do celów projektowych jeżeli będzie to konieczne, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Oferta powinna zawierać koszt nadzoru autorskiego nad realizacją zadania (należy przewidzieć minimum 4 wizyty na placu budowy w czasie trwania prac budowlanych). Zakres opracowania - inwentaryzacja budowlana - 3 egz. - projekt budowlany - 5 egz. - projekt wykonawczy - 5 egz. - kosztorys inwestorski - 2 egz. - przedmiar robót - 4 egz. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. - wersja elektroniczna dokumentacji na płycie CD Zamawiający udzieli wykonawcy pisemnego pełnomocnictwa do reprezentacji MZUK w celu uzyskania niezbędnych do wykonania projektu uzgodnień. Koszt wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania projektu, map do celów projektowych i ich aktualizacji oraz innych pomocniczych materiałów, dokumentów i prac uznanych przez wykonawcę za niezbędne należy ująć w oferowanej cenie. UWAGA: Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją budowlaną przedmiotowego obiektu. B. Wykonanie projektu modernizacji części budynku nr 1013 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji części budynku nr 1013 (hala produkcyjna) zlokalizowanego na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. Powierzchnia obiektu - około 800 m2. Zakres modernizacji: - częściowe zamurowanie otworów okiennych - częściowa wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej - roboty wyburzeniowe - roboty murarskie - roboty tynkarskie - roboty malarskie - remont toalet: płytkowanie ścian, posadzek, wymiana armatury i białego montażu - naprawa posadzek w hali - roboty elektryczne i instalacyjne Do obowiązków projektanta będzie należało uzyskanie mapy do celów projektowych jeżeli będzie to konieczne, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Oferta powinna zawierać koszt nadzoru autorskiego nad realizacją zadania (należy przewidzieć minimum 4 wizyty na placu budowy w czasie trwania prac budowlanych) Zakres opracowania - inwentaryzacja budowlana - 3 egz. - projekt budowlany - 5 egz. - projekt wykonawczy - 5 egz. - kosztorys inwestorski - 2 egz. - przedmiar robót - 4 egz. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. - wersja elektroniczna dokumentacji na płycie CD UWAGA: Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją budowlaną przedmiotowego obiektu. WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI : Zamawiający udzieli pisemnego pełnomocnictwa do reprezentowania MZUK w celu uzyskania materiałów wyjściowych w sprawach dotyczących uzgodnienia i realizacji w/w projektu. UWAGA: Koszt wszelkich materiałów wyjściowych, mapy do celów projektowych, ich aktualizacji oraz innych prac pomocniczych uznanych przez wykonawców za niezbędne, jak również uzgodnień obligatoryjnych należy ująć w oferowanej cenie usługi. W przypadku konieczności wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich, Wykonawca będzie zobowiązany do ich zaktualizowania na wezwanie Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w umowie (koszt aktualizacji kosztorysów należy uwzględnić w cenie ryczałtowej zamówienia). Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (w szczególności art. 29, 30, 31 ustawy Prawo zamówień publicznych) i obowiązującymi aktami wykonawczymi do ustawy Prawo zamówień publicznych, które będą gwarantować bezpośrednie ich użycie w procedurze udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie projektowanego zadania. Prace projektowe w rozumieniu zapisów niniejszej SIWZ obejmują wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego, projektu wykonawczego, innych projektów, przedmiarów robót, kosztorysów, rysunków, szkiców, a także dokonanie wszelkich innych prac i czynności koniecznych do uzyskania przewidzianych prawem aktów administracyjnych uprawniających do rozpoczęcia robót budowlanych oraz prac i czynności umożliwiających wykonanie obiektu budowlanego na podstawie rezultatu prac projektowych. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00-0, 71.22.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 400,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy - o zamówienie w każdej części mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy usługi o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia: - o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz i dowody potwierdzające należyte wykonanie należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących Zamawiającego/ Wykonawcę na podstawie powiadomienia stron bez konieczności aneksowania umowy. 2) Zmiany przedstawicieli uczestników wykonywanej dostawy. 3) Zmiany nazwy lub siedziby Zamawiającego/Wykonawcy. 4) Zawieszenia przez Zamawiającego wykonania usługi lub rezygnacji z wykonania części usług z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia z tytułu umowy. 5) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku przedłużających się procedur uzyskania wymaganych uzgodnień / pozwoleń/ zezwoleń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 6) Zmiany będące następstwem: klęski żywiołowej, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 7) Zmiany obowiązujących przepisów prawnych w zakresie terminu i sposobu realizacji umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25 C, 44-109 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25c 44-109 Gliwice Sekretariat lub listownie na adres zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: projekt zagospodarowania terenów przy ul.H.Sawickiej oraz przy ul.Jesiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi: 1. Projekt instalacji elektrycznych 2. Projekt małej architektury: 3. Projekt ciągów pieszych 4. Projekt siłowni na wolnym powietrzu 5. Projekt zieleni:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00-0, 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin złożenia do zamawiającego pełnej dokumentacji projektowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: projekt zagospodarowania terenu przy ul.Sikorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Projekt instalacji elektrycznych 2. Projekt prac rozbiórkowych, ciągów komunikacyjnych i małej architektury 3. Projekt zieleni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00-0, 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin złożenia do zamawiającego pełnej dokumentacji projektowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: projekt zagospodarowania Lasu Komunalnego przy ul.Chorzowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Projekt instalacji elektrycznych 2. Projekt małej architektury i ciągów komunikacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00-0, 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin złożenia do zamawiającego pełnej dokumentacji projektowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: projekt modernizacji budynku nr 1010 oraz części budynku nr 1013 zlokalizowanych na terenie Giełdy Samochodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji budynku nr 1010 złożonego z hali produkcyjnej, łącznika i części biurowo - socjalnej zlokalizowanego na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. Powierzchnia obiektu - około 2012 m2, w tym hala produkcyjna - 1586 m2, łącznik - 32 m2, części biurowo - socjalna - 394 m2 Zakres modernizacji: - częściowe zamurowanie otworów okiennych - częściowa wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej - roboty wyburzeniowe - roboty murarskie - roboty tynkarskie - roboty malarskie - remont toalet: płytkowanie ścian, posadzek, wymiana armatury i białego montażu - naprawa posadzek w hali - roboty elektryczne i instalacyjne B. Wykonanie projektu modernizacji części budynku nr 1013 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji części budynku nr 1013 (hala produkcyjna) zlokalizowanego na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. Powierzchnia obiektu - około 800 m2. Zakres modernizacji: - częściowe zamurowanie otworów okiennych - częściowa wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej - roboty wyburzeniowe - roboty murarskie - roboty tynkarskie - roboty malarskie - remont toalet: płytkowanie ścian, posadzek, wymiana armatury i białego montażu - naprawa posadzek w hali - roboty elektryczne i instalacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00-0, 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin złożenia do zamawiającego pełnej dokumentacji projektowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku - 10
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków oraz wyposażenie stacji uzdatniania wody w Gminie Rossosz
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji w oparciu o projekt "Przebudowy i remontu pomieszczeń na II piętrze budynku głównego SP ZOZ w Łapach na potrzeby Oddziału Ginekologicznego (...)"
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1508G na odcinku od ul. Topolowej do ul. Leśnej w miejscowości Domatowo.
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "PRZEMYSKI PARK REKREACYJNY - BASENY ZEWNĘTRZNE" ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.