Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Przasnysz: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali ŻELAZNA PRYWATNA i ŻELAZNA RZĄDOWA
Numer ogłoszenia: 89276 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522270 w.121, faks 029 7522270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali ŻELAZNA PRYWATNA i ŻELAZNA RZĄDOWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali obrębu ŻELAZNA PRYWATNA i ŻELAZNA RZĄDOWA. Obiekt Żelazna Prywatna zawiera 345 działek w 94 pozycjach rejestrowych o łącznym obszarze 588 ha (w tym ok. 150 ha Lasów Państwowych). Orientacyjna ilość budynków do opracowania wynosi 110. Obiekt Żelazna Rządowa zawiera 465 działek w 175 pozycjach rejestrowych o łącznym obszarze 1196 ha. Orientacyjna ilość budynków do opracowania wynosi 440.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00 - 74.27.40.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r, Prawo zamówień publicznych (j.t Dz. U. z 2007 r, Nr 223, poz.1655): a) posiadający wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z ewidencją gruntów, budynków i lokali (założyli ewidencję dla minimum 500 budynków i 200 lokali) b) posiadający niezbędne uprawnienia w zakresie wykonywania usług geodezyjno-kartograficznych oraz posiadający potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zatrudniający minimum dwie osoby z odpowiednimi uprawnieniami geodezyjnymi udokumentowane umowami o pracę oraz kserokopiami uprawnień), a także współpracujący z osobą upoważnioną do klasyfikacji gruntów posiadającej zaświadczenie wojewody mazowieckiego, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający sprawdza z treści dokumentów i oświadczeń, czy wykonawca spełnia w/w warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-przasnysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz
tel. 029 752 22 70, w pokoju nr 26 i 39 w godz. 9:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, pok. nr 84 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Przasnysz
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Kompleksowe usługi społeczne w Gminie Przasnysz" - świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych
- Budowa ul. Ks. Jana Twardowskiego w Przasnyszu
- Termomodernizacja budynku przy ul. Szosa Ciechanowska 6 A
więcej: przetargi w Przasnyszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.