eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszWykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali ŻELAZNA PRYWATNA i ŻELAZNA RZĄDOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Przasnysz: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali ŻELAZNA PRYWATNA i ŻELAZNA RZĄDOWA
Numer ogłoszenia: 89276 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522270 w.121, faks 029 7522270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali ŻELAZNA PRYWATNA i ŻELAZNA RZĄDOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali obrębu ŻELAZNA PRYWATNA i ŻELAZNA RZĄDOWA. Obiekt Żelazna Prywatna zawiera 345 działek w 94 pozycjach rejestrowych o łącznym obszarze 588 ha (w tym ok. 150 ha Lasów Państwowych). Orientacyjna ilość budynków do opracowania wynosi 110. Obiekt Żelazna Rządowa zawiera 465 działek w 175 pozycjach rejestrowych o łącznym obszarze 1196 ha. Orientacyjna ilość budynków do opracowania wynosi 440.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00 - 74.27.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r, Prawo zamówień publicznych (j.t Dz. U. z 2007 r, Nr 223, poz.1655): a) posiadający wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z ewidencją gruntów, budynków i lokali (założyli ewidencję dla minimum 500 budynków i 200 lokali) b) posiadający niezbędne uprawnienia w zakresie wykonywania usług geodezyjno-kartograficznych oraz posiadający potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zatrudniający minimum dwie osoby z odpowiednimi uprawnieniami geodezyjnymi udokumentowane umowami o pracę oraz kserokopiami uprawnień), a także współpracujący z osobą upoważnioną do klasyfikacji gruntów posiadającej zaświadczenie wojewody mazowieckiego, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający sprawdza z treści dokumentów i oświadczeń, czy wykonawca spełnia w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-przasnysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz tel. 029 752 22 70, w pokoju nr 26 i 39 w godz. 9:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, pok. nr 84 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.