Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Kraśnik: Dostawa artykułów biurowych i tonerów do drukarek dla SP ZOZ Kraśnik
Numer ogłoszenia: 89326 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku , ul. Chopina 13, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krasnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i tonerów do drukarek dla SP ZOZ Kraśnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych i tonerów do drukarek dla SP ZOZ Kraśnik - Pakiet I - artykuły biurowe - pozycji 97, Pakiet II - tonery do drukarek pozycji -50 na okres 12 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, t.j. którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem IX SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu wymienione w pkt. 4 SIWZ - wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli w tych latach Wykonawca wykonał minimum 3 analogicznych dostaw tj. artykułów biurowych i tonerów, o wartości zbliżonej do łączna wartości składanej oferty,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krasnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Siedzibie Zamawiającego pok. 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 100.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik
- REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Klubu Dziecięcego w Suchowoli
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych
- "Innowacyjne metody nauczania dla rozwoju kompetencji kluczowych u uczniów i nauczycieli " na zakup wyp. w pomoce dydaktyczne sal lekcyjnych dla szkół podst. m.: Chodel, Granice i Ratoszyn Drugi
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz sprzętu elektronicznego i elektrycznego na potrzeby utworzenia Klubu Malucha w Kikole
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.