Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-20
Szubin: BIEŻĄCE UTRZYMANIE, REMONT I WYMIANĘ OZNAKOWANIA DRÓG
BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE BURMISTRZA SZUBINA
Numer ogłoszenia: 89348 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE, REMONT I WYMIANĘ OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE BURMISTRZA SZUBINA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie, remont i wymianę oznakowania dróg będących w zarządzie Burmistrza Szubina. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części obejmujące: CZĘŚĆ I Wymiana i uzupełnienie znaków drogowych pionowych na dogach gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin. Zakres robót obejmuje: zakup, montaż, demontaż znaków drogowych, barier ochronnych, elementów bezpieczeństwa ruchu, słupków, tabliczek z nazwami ulic wraz z kompletem mocowań. CZĘŚĆ II Wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 1) przynajmniej dwie roboty w zakresie Części I dotyczące bieżącego utrzymania oznakowania pionowego o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każda, 2) przynajmniej dwie roboty w zakresie Części II dotyczące wykonania lub bieżącego utrzymania oznakowania poziomego w ilości co najmniej 3 500 m2 każda. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca mocuje pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 12).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Wymiana i uzupełnienie znaków drogowych pionowych na dogach gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Wymiana i uzupełnienie znaków drogowych pionowych na dogach gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin. Zakres robót obejmuje: zakup, montaż, demontaż znaków drogowych, barier ochronnych, elementów bezpieczeństwa ruchu, słupków, tabliczek z nazwami ulic wraz z kompletem mocowań. 1. Zamawiający w zakresie CZĘŚCI I przeiduje: 1) Zakup i dostawę tablic znaków drogowych, 2) Roboty montażowe, 3) Roboty demontażowe, 4) Zakup, dostawę i montaż słupków do znaków drogowych 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia, odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie zleceń przesyłanych Wykonawcy faxem lub e-mailem wg potrzeb Zamawiającego. W zleceniu każdorazowo zostanie określony termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia oraz przysługujące wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych. 3. Przedmiot umowy wykonany będzie zgodnie z poniższymi warunkami technicznymi wykonania oznakowania pionowego: 1) Tarcze znaków drogowych z licem z folii odblaskowej typ 1 wykonane będą z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25mm. Tarcze znaków drogowych z licem folii odblaskowej typ 2 wykonane będą z blachy aluminiowej gr. 1,5mm w ramce na całym obwodzie. Słupki do znaków drogowych z rury stalowej ocynkowanej (wykonane z jednego kawałka - bez spawów lub innych łączeń) z kotwą betonową oraz zaślepką, w dolnej części element kotwiący zapobiegający wyrwaniu i obróceniu konstrukcji. Dla sumarycznej powierzchni znaków do 0,75 m2 i sumarycznej wysokości znaków do 1,3 m należy stosować słupki o średnicy 60 mm i grubość ścianki min. 3,2 mm. Dla sumarycznej powierzchni znaków do 1,2 m2 i sumarycznej wysokości znaków do 1,7 m należy stosować słupki o średnicy 76,1 mm i grubość ścianki min. 3,6 mm. Dla sumarycznej powierzchni znaków od 1,21 m2 i sumarycznej wysokości znaków do 1,7 m należy stosować słupki o średnicy 88,9 mm i grubość ścianki min. 4,0 mm. 2) Wymiar tabliczek z nazwami ulic: 750 mm x 165 mm i 900 mm x 250 mm z blachy aluminiowej gr. 1,5 mm. Nazwa na tabliczce po obu jej stronach. Folia odblaskowa wylewana z zadrukiem informacyjnym (z herbem, logo Gminy Szubin lub bez herbu, bez logo Gminy Szubin) zabezpieczona wylewaną folią przeciw UV. Wydruk na folii odblaskowej. Ramka stalowa, ocynkowana pomalowana proszkowo z otworem u dołu służącym do odprowadzenia wody. Wzory tabliczek z nazwami ulic stanowią załącznik do niniejszej umowy. 3) Głębokość kotwienia słupków, fundament: a) średnica słupków 60 mm - zachować głębokość kotwienia 1,0 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m * 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m; b) średnica słupków 76,1mm - zachować głębokość kotwienia 1,2 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m * 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m; c) średnica słupków 88,9mm - zachować głębokość kotwienia 1,2 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m * 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m d) fundament należy wykonać w kształcie prostopadłościanu z betonu C12/15. 4) Skrajnia pionowa oraz pozioma przy umieszczaniu znaków pionowych musi spełniać wszelkie wymogi wynikające z przepisów zawartych w rozporządzeniu, o którym mowa w ust. 4 punkt 2), a w szczególności: a) dolna krawędź znaku umiejscowionego nad chodnikiem i drogą rowerową musi być min. 2,2 m od powierzchni chodnika lub drogi rowerowej; b) krawędź boczna znaku musi być odsunięta na odległość min. 0,5 m od jezdni głównej oraz 0,2 m od drogi rowerowej; c) słupki znaków muszą być odsunięte od krawędzi drogi rowerowej na odległość min. 0,2 m; d) znaki usytuowane na poboczu drogi należy umieszczać z zachowaniem skrajni pionowej od powierzchni terenu 2,0 m przy jednoczesnym zachowaniu skrajni poziomej 0,5 m od krawędzi jezdni. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. 5. Znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego muszą posiadać aprobatę techniczną na stałe odblaskowe znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz znaki dodatkowe, wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie. Wykonawca zobowiązany jest do każdego wykonania przedmiotu zamówienia dołączyć aprobatę techniczną na stałe odblaskowe znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz na znaki dodatkowe, krajową deklarację zgodności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w zakresie oznakowania poziomego należy wykonywać zgodnie z wykazem do wykonania na ulicach miasta i gminy Szubin oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Remont placu manewrowego WORD w Łodzi OT Piotrków Trybunalski.
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.