Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Bytów: Remont pomieszczeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bytowie przy ul Miłej 26a
Numer ogłoszenia: 89358 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: MZBK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Dworcowa 17a, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222692, faks 059 8222532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MZBK Sp z o.o. z up Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bytowie przy ul Miłej 26a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytowie przy ul Miłej26a w Bytowie Wykonanie nowych ścianek działowych Zamurowanie zbędnych otworów i wykonanie nowych Wykonanie nowych tynków wewnętrznych i okładzin na powstałych ściankach Wykonanie nowych posadzek z podłożem i ociepleniem na istniejących posadzkach Dostosowanie instalacji wewnętrznych do nowych potrzeb przez demontaż istniejących i położenie nowych Roboty wykończeniowe wewnętrzne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 0III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali co najmniej trzy zadania - roboty remontowo - budowlane o łącznej wartości min 200 000 zł brutto w tym jedno zadanie o minimalnej wartości 100 000tys zł brutto 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2 Ustawy PZP , Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , potwierdzających zrealizowanie co najmniej trzech zadań - robót remontowo - budowlanych o łącznej wartości min 200 000 zł brutto w tym jedno zadanie o minimalnej wartości 100 000tys zł brutto z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. - załącznik nr 3 (wg wzoru w SIWZ) Pod pojęciem zadania rozumie się wykonanie jednej umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert .Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Do oferty należy dołączyć również oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 2 (wg wzoru w SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę a do oferty winien być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonych kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mzbk.pl lub w formie pisanej u zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, tj w sekretariacie MZBK Sp z o.o. ul. Dworcowa17a, 77-100 Bytów, pok. nr4, do dnia 24.04.2009roku do godz. 9:45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- ORGANIZACJA STAŻY W RAMACH PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy oraz przebudowy dróg na terenie gminy Bytów
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Zabudowa i zagospodarowanie terenu związane z budową kortów tenisowych na terenie Stadionu Miejskiego w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
- Wykonanie dostawy i montażu rozdzielnicy SN 15 kV dla Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ - POWTÓRKA
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.