Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-20
Busko-Zdrój: Organizacja szkoleń i warsztatów w ramach realizacji projektu
Numer ogłoszenia: 89382 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Adama Mickiewicza 27, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 378 84 58, faks 0-41 378 84 58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumbusko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń i warsztatów w ramach realizacji projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie nw. szkoleń: I. Usługa szkoleniowa przeznaczona dla 24 osób niepełnosprawnych pełnoletnich (I grupa x 24 osób w terminie: maj 2015r.; (różne typy niepełnosprawności): 1. Szkolenie: Obsługa komputera z telepracą. 2. Szkolenie: Sztuka dekorowania domu. II. Kursy zawodowe przeznaczone dla 15 osób pełnoletnich: 1. Kurs zawodowy: Spawanie metodą TIG. 2. Kurs zawodowy: Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień. 3. Kurs zawodowy: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z podstawami języka niemieckiego. III. Usługa szkoleniowa dla 14 osobowej grupy wolontariuszy w wieku od 15 do 30 lat: 1. Szkolenie: Promocja Wolontariatu. 2. Wyjazdy do Domów Pomocy Społecznej na terenie Powiatu Buskiego - 4 wyjazdy Dla każdej usługi szkoleniowej wymienionej w pkt. I ust. 1-2 (2 grupy x 12 osób = 24 osoby). Wykonawca, zrealizuje specjalnie opracowany Program aktywizacji społecznej w wymiarze 30 godz./1 grupę 12 osobową. Dokładny opis w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: -Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy. -Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na realizacje szkoleń dla operatorów koparko - ładowarek - zgoda Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na prowadzenie kursu: Operator koparko-ładowarki. Kurs powinien zostać zorganizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U z 2001r, Nr 118 poz. 1263).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał: minimum: Usługa szkoleniowa przeznaczona dla 24 osób niepełnosprawnych pełnoletnich: -2 szkolenia grupowe związane z obsługą komputera -2 szkolenia grupowe związane z dekorowaniem wnętrz Szkolenie grupowe to szkolenie dla minimum 10 osób. Kursy zawodowe: -2 szkolenia grupowe Spawanie metodą TIG. -2 szkolenie grupowe Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień. -2 szkolenia grupowe związane z opieką nad osobami zależnymi z podstawami języka niemieckiego lub 1 szkolenie grupowe związane z opieką nad osobami zależnymi i 1 szkolenie grupowe Język niemiecki dla początkujących Szkolenie grupowe to szkolenie dla minimum 4 osób. Usługa szkoleniowa dla wolontariuszy: -2 szkolenia grupowe z zakresu wolontariatu Szkolenie grupowe to szkolenie dla minimum 10 osób. Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń: minimum 150 tysięcy złotych. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna za równoważną usługę szkoleniową pod względem programowym jeżeli w jej zakresie będzie zrealizowany program pod względem tematycznym i czasowym w 70% zgodny z programem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. W takich okolicznościach Zamawiający wymaga aby do wykazu usług zrealizowanych załączyć dodatkowo pełny program szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pełnej dokumentacji z wykazanych usług szkoleniowych jeżeli poweźmie wątpliwości do wykazanych szkoleń (dzienniki zajęć, kopie wydanych zaświadczeń, listy obecności, itp.).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć:Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: Lp. Nazwa szkolenia/ Wymagania minimalne dla szkolenia Ilość (szt.) Uwagi Ogólny wymóg lokalowy. 1.Do zajęć stacjonarnych: Budynek znajdujący się w Busku - Zdroju. Budynek jest przystosowany do osób niepełnosprawnych, liczba sal:2 (w tym jedna pracownia komputerowa), każda z sal wyposażona jest w miejsca siedzące i stoliki, tablice, sprzęt audiowizualny, zestaw do prezentacji multimedialnych, flipcharty. Powierzchnia każdej z sal przystosowana jest do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 12 osób. Budynek wyposażony w dwa pomieszczenia socjalne i dwa WC.-1, 2.Do zajęć praktycznych realizowanych w ramach kursu Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG budynek spawalni zlokalizowany w Busku-Zdroju wyposażony w 4 stanowiska spawalnicze dla każdego z uczestników szkolenia a także w pomieszczenie socjalne i szatnię wyposażoną w szafki ubraniowe dla każdego uczestnika kursu. Należy również podać dokładną nazwę i dane teleadresowe oferowanego budynku spawalni-1, 3.Do realizacji usługi dla wolontariuszy należy wskazać Ośrodek, w którym Wykonawca zapewni pobyt grupowy. Należy podać dokładną nazwę i dane teleadresowe oferowanego Ośrodka-1, 4.Autokar turystyczny, z WC, klimatyzacją, minibarkiem (kawa, herbata), minimum 27 miejsc, należy wskazać prawo do jego dysponowania oraz określić markę i model autokaru (do usług i wyjazdów wymienionych w Pkt. 3.1 ust. I, ust. III oraz wyjazdów opisanych w pkt. 3.3.7)-1, 5.BUS: - minimum 17 miejsc-1 , Usługa szkoleniowa -Obsługa komputera z telepracą 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Tablica interaktywna-1, 3.Pracownia komputerowa wyposażona w 12 stanowisk z niezbędnym oprogramowaniem i dostępem do Internetu-1, 4.Drukarka kolorowa-1, 5.Skaner-1, Usługa szkoleniowa - Sztuka dekorowania domu 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD)-1, 3.Sekatory-7, 4.Nożyki-12 , 5.Pistolety do kleju-2, 6.Apteczka pierwszej pomocy-1, 7.Wazony, doniczki, szklane naczynia, pudełka, skrzynki (komplet) -1 kpl., Kurs zawodowy - Spawacz metodą TIG 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD)-1, 3.Stanowiska spawalnicze wyposażone w stoły spawalnicze z wyciągami spalin.-4, 4.Spawarka ESAB 340A. -1; Dopuszcza się równoważne tj. spawarki o zbliżonych parametrach technicznych i technice spawania 5.Spawarka ESAB 502A.-1, 6.Spawarka KEMPI 303 A.-1, 7.Stół ślusarski wyposażony w imadła.-1, 8.Ostrzałka do elektrod.-1, 9.Przecinarka tarczowa. -1, 10.Szlifierka stacjonarna 2-tarczowa.-1, 11.Szlifierka kątowa 125, 230.-1, 12.Palniki gazowe do cięcia materiału na próbki spawalnicze.-4, 13.Przyłbice samo ściemniające.-4, 14.Maski spawalnicze.-4, Kurs zawodowy - Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD)-1, 3.Koparko-ładowarka-2, Kurs zawodowy - Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych. 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD)-1, 3.Fantom osoby dorosłej.-2, 4.Leżanki.-2, 5.Parawany.-2, 6.Koce.-2, 7.Aparaty do mierzenia ciśnienia.-2. 8.Apteczki pierwszej pomocy.-2, 7.Fantom (osoby dorosłej lub dziecka).-1, 8.Leżanki.-1, 9.Parawany.-1, 10.Koce.-1, 7.Fantom (osoby dorosłej lub dziecka).-1, 8.Leżanki.-1, 9.Parawany.-1, 10.Koce. -1, Wyjazdowa usługa szkoleniowa dla wolontariuszy - Promocja Wolontariatu. 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD)-1, Wyjazd do Domów Pomocy Społecznej na terenie Powiatu Buskiego - 1.Środek transportu (bus) dla 16 osób - wyjazdy-1,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć:wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (przez doświadczenie w prowadzeniu szkoleń należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym zrealizowanym w ciągu ostatnich 2 lat o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Lp. Nazwa szkolenia Wymagania minimalne kadry dydaktycznej 1.Obsługa komputera z telepracą. 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu podstaw obsługi komputera z telepracą nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Wszystkie osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe informatyczne. Minimum jedna osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne. 2.Sztuka dekorowania domu 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń sztuka dekorowania domu lub wnętrz - nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Minimum 1 osoba musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu dekorowania wnętrz. Minimum 1 osoba muszą posiadać przygotowanie pedagogiczne. 1.Spawacz metodą TIG 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu spawalnictwa nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Minimum jedna osoba musi posiadać wykształcenie co najmniej wyższe. Minimum jedna osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne. 2.Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu Operator koparko - ładowarki nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Minimum jedna osoba musi posiadać wykształcenie co najmniej wyższe i przygotowanie pedagogiczne. 3.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z podstawami języka niemieckiego 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń zakresu opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Minimum jedna osoba musi posiadać tytuł naukowy doktora na kierunku medycznym pozostałe wykształcenie co najmniej wyższe z zakresu pedagogiki, psychologii, pielęgniarstwa. Minimum jedna osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne. Jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne i uprawnienia do nauczania języka niemieckiego. 4.Promocja wolontariatu. 1 osoba z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla wolontariuszy nabytym w ciągu ostatnich 3 lat 6.Program aktywizacji społecznej dla 24 ON. 3 osoby, którzy będą opiekunami grupy wyjazdowej (Kierownik, 2 instruktorów/opiekunów). Minimum 1 opiekun musi posiadać uprawnienia do pracy z osobami niepełnosprawnymi tj. kwalifikacje z zakresu oligofrenopedagogiki lub studia na kierunku Rewalidacja lub kierunku Pedagogika specjalna.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 150.000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. - Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jasno wynikać; a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten podmiot.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć: - programy szkoleń zgodnie z pkt. 3.4.1 SIWZ i Załącznikiem nr 1 do SIWZ - pełną informację na temat zapewnienia praktyk uczestnikom szkolenia zgodnie z pkt. 3.3.5 SIWZ - należy załączyć pisemne zobowiązanie minimum 2 podmiotów, w których Wykonawca zamierza praktyki zorganizować
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 55
- 2 - doświadczenie - 30
- 3 - certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5
- 4 - Akredytacja Kuratora Oświaty na szkolenia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumbusko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BUSKU - ZDROJU
z siedzibą w: 28-100 Busko - Zdrój, al. Mickiewicza 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Sekretariat Dyrektora PCPR Busko-Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt: Nowy Zawód - Nowy Start.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa jednorazowych wierteł do zabiegów neurochirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa dźwigu osobowego przy budynku administracji i poradni specjalistycznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1031T Busko - Zdrój - Łagiewniki - Elżbiecin od km 1+500 do km 2+775 dł. 1275 m wraz z uzyskaniem decyzji ZRID - II etap"
- Dostawa mięsa do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Busku-Zdroju"
- Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- Usługa organizacji zajęć aktywizujących i psychologicznych w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Choszcznie w ramach projektu "Social Silver"
- Rewalidacja ruchowa w formie grupowej oraz indywidualnej
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.