eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójOrganizacja szkoleń i warsztatów w ramach realizacji projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Busko-Zdrój: Organizacja szkoleń i warsztatów w ramach realizacji projektu
Numer ogłoszenia: 89382 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Adama Mickiewicza 27, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 378 84 58, faks 0-41 378 84 58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumbusko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń i warsztatów w ramach realizacji projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie nw. szkoleń: I. Usługa szkoleniowa przeznaczona dla 24 osób niepełnosprawnych pełnoletnich (I grupa x 24 osób w terminie: maj 2015r.; (różne typy niepełnosprawności): 1. Szkolenie: Obsługa komputera z telepracą. 2. Szkolenie: Sztuka dekorowania domu. II. Kursy zawodowe przeznaczone dla 15 osób pełnoletnich: 1. Kurs zawodowy: Spawanie metodą TIG. 2. Kurs zawodowy: Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień. 3. Kurs zawodowy: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z podstawami języka niemieckiego. III. Usługa szkoleniowa dla 14 osobowej grupy wolontariuszy w wieku od 15 do 30 lat: 1. Szkolenie: Promocja Wolontariatu. 2. Wyjazdy do Domów Pomocy Społecznej na terenie Powiatu Buskiego - 4 wyjazdy Dla każdej usługi szkoleniowej wymienionej w pkt. I ust. 1-2 (2 grupy x 12 osób = 24 osoby). Wykonawca, zrealizuje specjalnie opracowany Program aktywizacji społecznej w wymiarze 30 godz./1 grupę 12 osobową. Dokładny opis w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: -Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy. -Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na realizacje szkoleń dla operatorów koparko - ładowarek - zgoda Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na prowadzenie kursu: Operator koparko-ładowarki. Kurs powinien zostać zorganizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U z 2001r, Nr 118 poz. 1263).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: Wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał: minimum: Usługa szkoleniowa przeznaczona dla 24 osób niepełnosprawnych pełnoletnich: -2 szkolenia grupowe związane z obsługą komputera -2 szkolenia grupowe związane z dekorowaniem wnętrz Szkolenie grupowe to szkolenie dla minimum 10 osób. Kursy zawodowe: -2 szkolenia grupowe Spawanie metodą TIG. -2 szkolenie grupowe Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień. -2 szkolenia grupowe związane z opieką nad osobami zależnymi z podstawami języka niemieckiego lub 1 szkolenie grupowe związane z opieką nad osobami zależnymi i 1 szkolenie grupowe Język niemiecki dla początkujących Szkolenie grupowe to szkolenie dla minimum 4 osób. Usługa szkoleniowa dla wolontariuszy: -2 szkolenia grupowe z zakresu wolontariatu Szkolenie grupowe to szkolenie dla minimum 10 osób. Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń: minimum 150 tysięcy złotych. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna za równoważną usługę szkoleniową pod względem programowym jeżeli w jej zakresie będzie zrealizowany program pod względem tematycznym i czasowym w 70% zgodny z programem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. W takich okolicznościach Zamawiający wymaga aby do wykazu usług zrealizowanych załączyć dodatkowo pełny program szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pełnej dokumentacji z wykazanych usług szkoleniowych jeżeli poweźmie wątpliwości do wykazanych szkoleń (dzienniki zajęć, kopie wydanych zaświadczeń, listy obecności, itp.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć:Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: Lp. Nazwa szkolenia/ Wymagania minimalne dla szkolenia Ilość (szt.) Uwagi Ogólny wymóg lokalowy. 1.Do zajęć stacjonarnych: Budynek znajdujący się w Busku - Zdroju. Budynek jest przystosowany do osób niepełnosprawnych, liczba sal:2 (w tym jedna pracownia komputerowa), każda z sal wyposażona jest w miejsca siedzące i stoliki, tablice, sprzęt audiowizualny, zestaw do prezentacji multimedialnych, flipcharty. Powierzchnia każdej z sal przystosowana jest do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 12 osób. Budynek wyposażony w dwa pomieszczenia socjalne i dwa WC.-1, 2.Do zajęć praktycznych realizowanych w ramach kursu Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG budynek spawalni zlokalizowany w Busku-Zdroju wyposażony w 4 stanowiska spawalnicze dla każdego z uczestników szkolenia a także w pomieszczenie socjalne i szatnię wyposażoną w szafki ubraniowe dla każdego uczestnika kursu. Należy również podać dokładną nazwę i dane teleadresowe oferowanego budynku spawalni-1, 3.Do realizacji usługi dla wolontariuszy należy wskazać Ośrodek, w którym Wykonawca zapewni pobyt grupowy. Należy podać dokładną nazwę i dane teleadresowe oferowanego Ośrodka-1, 4.Autokar turystyczny, z WC, klimatyzacją, minibarkiem (kawa, herbata), minimum 27 miejsc, należy wskazać prawo do jego dysponowania oraz określić markę i model autokaru (do usług i wyjazdów wymienionych w Pkt. 3.1 ust. I, ust. III oraz wyjazdów opisanych w pkt. 3.3.7)-1, 5.BUS: - minimum 17 miejsc-1 , Usługa szkoleniowa -Obsługa komputera z telepracą 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Tablica interaktywna-1, 3.Pracownia komputerowa wyposażona w 12 stanowisk z niezbędnym oprogramowaniem i dostępem do Internetu-1, 4.Drukarka kolorowa-1, 5.Skaner-1, Usługa szkoleniowa - Sztuka dekorowania domu 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD)-1, 3.Sekatory-7, 4.Nożyki-12 , 5.Pistolety do kleju-2, 6.Apteczka pierwszej pomocy-1, 7.Wazony, doniczki, szklane naczynia, pudełka, skrzynki (komplet) -1 kpl., Kurs zawodowy - Spawacz metodą TIG 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD)-1, 3.Stanowiska spawalnicze wyposażone w stoły spawalnicze z wyciągami spalin.-4, 4.Spawarka ESAB 340A. -1; Dopuszcza się równoważne tj. spawarki o zbliżonych parametrach technicznych i technice spawania 5.Spawarka ESAB 502A.-1, 6.Spawarka KEMPI 303 A.-1, 7.Stół ślusarski wyposażony w imadła.-1, 8.Ostrzałka do elektrod.-1, 9.Przecinarka tarczowa. -1, 10.Szlifierka stacjonarna 2-tarczowa.-1, 11.Szlifierka kątowa 125, 230.-1, 12.Palniki gazowe do cięcia materiału na próbki spawalnicze.-4, 13.Przyłbice samo ściemniające.-4, 14.Maski spawalnicze.-4, Kurs zawodowy - Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD)-1, 3.Koparko-ładowarka-2, Kurs zawodowy - Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych. 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD)-1, 3.Fantom osoby dorosłej.-2, 4.Leżanki.-2, 5.Parawany.-2, 6.Koce.-2, 7.Aparaty do mierzenia ciśnienia.-2. 8.Apteczki pierwszej pomocy.-2, 7.Fantom (osoby dorosłej lub dziecka).-1, 8.Leżanki.-1, 9.Parawany.-1, 10.Koce.-1, 7.Fantom (osoby dorosłej lub dziecka).-1, 8.Leżanki.-1, 9.Parawany.-1, 10.Koce. -1, Wyjazdowa usługa szkoleniowa dla wolontariuszy - Promocja Wolontariatu. 1.Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)-1, 2.Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD)-1, Wyjazd do Domów Pomocy Społecznej na terenie Powiatu Buskiego - 1.Środek transportu (bus) dla 16 osób - wyjazdy-1,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć:wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (przez doświadczenie w prowadzeniu szkoleń należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym zrealizowanym w ciągu ostatnich 2 lat o profilu zgodnym z przedmiotem zamówienia) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Lp. Nazwa szkolenia Wymagania minimalne kadry dydaktycznej 1.Obsługa komputera z telepracą. 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu podstaw obsługi komputera z telepracą nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Wszystkie osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe informatyczne. Minimum jedna osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne. 2.Sztuka dekorowania domu 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń sztuka dekorowania domu lub wnętrz - nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Minimum 1 osoba musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu dekorowania wnętrz. Minimum 1 osoba muszą posiadać przygotowanie pedagogiczne. 1.Spawacz metodą TIG 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu spawalnictwa nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Minimum jedna osoba musi posiadać wykształcenie co najmniej wyższe. Minimum jedna osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne. 2.Operator koparko - ładowarki - III klasa uprawnień 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu Operator koparko - ładowarki nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Minimum jedna osoba musi posiadać wykształcenie co najmniej wyższe i przygotowanie pedagogiczne. 3.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z podstawami języka niemieckiego 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń zakresu opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi nabytym w ciągu ostatnich 3 lat. Minimum jedna osoba musi posiadać tytuł naukowy doktora na kierunku medycznym pozostałe wykształcenie co najmniej wyższe z zakresu pedagogiki, psychologii, pielęgniarstwa. Minimum jedna osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne. Jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne i uprawnienia do nauczania języka niemieckiego. 4.Promocja wolontariatu. 1 osoba z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla wolontariuszy nabytym w ciągu ostatnich 3 lat 6.Program aktywizacji społecznej dla 24 ON. 3 osoby, którzy będą opiekunami grupy wyjazdowej (Kierownik, 2 instruktorów/opiekunów). Minimum 1 opiekun musi posiadać uprawnienia do pracy z osobami niepełnosprawnymi tj. kwalifikacje z zakresu oligofrenopedagogiki lub studia na kierunku Rewalidacja lub kierunku Pedagogika specjalna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 150.000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. - Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jasno wynikać; a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten podmiot.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć: - programy szkoleń zgodnie z pkt. 3.4.1 SIWZ i Załącznikiem nr 1 do SIWZ - pełną informację na temat zapewnienia praktyk uczestnikom szkolenia zgodnie z pkt. 3.3.5 SIWZ - należy załączyć pisemne zobowiązanie minimum 2 podmiotów, w których Wykonawca zamierza praktyki zorganizować

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - doświadczenie - 30
  • 3 - certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5
  • 4 - Akredytacja Kuratora Oświaty na szkolenia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumbusko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BUSKU - ZDROJU z siedzibą w: 28-100 Busko - Zdrój, al. Mickiewicza 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Sekretariat Dyrektora PCPR Busko-Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt: Nowy Zawód - Nowy Start.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.