Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Przemęt: Dostawa oleju opałowego lekkiego.
Numer ogłoszenia: 8938 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Przemęcie , ul. Szkolna 1, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 65 5496004, faks 65 5496004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim-sp.przemet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego zgodnie z polską normą PN-C96024:2001 (lub równoważną) na olej opałowy L-1 w ilości 20 000 litrów w postaci dostaw częściowych. Olej opałowy będzie dostarczony do kotłowni umieszczonej w budynku (8 zbiorników o pojemności 800 litrów każdy) w Zespole Szkół Liceum Ogólnokształcące, Technikum Ekonomiczne, Technikum Hotelarskie, Zasadnicza Szkoła Zawodowa, Gimnazjum i Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp w Przemęcie. Olej opałowy należy dostarczyć do wskazanej kotłowni w ilości określonej w zamówieniu telefonicznym w terminie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od chwili otrzymania zamówienia. Dostawy należy wykonywać przy użyciu autocystern zaopatrzonych w instalację pomiarową, którą odmierzany będzie olej w obecności rzemieślnika szkoły lub innej osoby upoważnionej przez dyrektora szkoły..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających w przypadku uzyskania dodatkowych środków finansowych w ciągu roku budżetowego od jednostki nadrzędnej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku będzie: aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z art.32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10.04.1997r Prawo Energetyczne(Dz.U. z 2006r.nr 89 poz.625 ze zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku będzie: oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia zapewniającej wykonanie zamówienia z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku będzie: wykaz:min.1 autocysterny o pojemności nie większej niż 18 000 litrów (ze względu na dojazd do kotłowni),zaopatrzona w instalację pomiarową, którą odmierzany będzie olej dostarczany do kotłowni wraz z aktualnym świadectwem legalizacji wystawionym przez Główny Urząd Miar lub Obwodowy Urząd Miar. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku będzie: oświadczenie o posiadaniu osób zdolnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku będzie: oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wykaz: min.1 autocysterny o pojemności nie większej niż 18 000 litrów ( ze względu na dojazd do kotłowni), zaopatrzona w instalacje pomiarową, którą odmierzany będzie olej dostarczany do kotłowni wraz z aktualnym świadectwem legalizacji wystawionym przez Głowny Urząd Miar lub Obwodowy Urząd Miar
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim-sp.przemet.pl lub www.przemet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Liceum Ogólnokształcące, Technikum Ekonomiczne, Technikum Hotelarskie, Zasadnicza Szkoła Zawodowa, Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Przemęcie, ul. Szkolna 1,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Liceum Ogólnokształcące, Technikum Ekonomiczne, Technikum Hotelarskie, Zasadnicza Szkoła Zawodowa, Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Przemęcie, ul. Szkolna 1, - księgowość.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego dla budynków położonych przy ul. Waldorffa 21 w Warszawie i ul. Lotników 1 w Sochaczewie znajdujących się w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Warszawie
- "DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY GMINY WARTKOWICE"
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.