Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Racibórz: przetarg nieograniczony poniżej 133 tys euro na dostawy tłuszczów roślinnych, znak postępowania 05/2008
Numer ogłoszenia: 89397 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Eichendorffa 14, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4539600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny-państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony poniżej 133 tys euro na dostawy tłuszczów roślinnych, znak postępowania 05/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. margaryna (tłuszcz do smarowania pieczywa) PN-A-86901 (produkt spożywczy otrzymany z mieszaniny tłuszczów roślinnych i olejów surowych przeznaczony do smarowania pieczywa , zawartość tłuszczu min 50%, opakowanie jednostkowe-kostka o wadze - od 200 do 250 g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej; częstotliwość dostaw: średnio 4 razy w miesiącu, termin przydatności do spożycia od momentu dostawy do magazynu min. 3 miesiące)- 22 200 kg 2. olej rzepakowy PN-A-86908, PN-ISO 5555:1995 (produkt spożywczy otrzymany z olej rzepakowego, opakowanie jednostkowe-butelka plastikowa (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) o poj. od 1 do 5 l, częstotliwość dostaw 1 raz w miesiącu, termin przydatności do spożycia od momentu dostawy do magazynu min 12 miesięcy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.43.11.00 - Margaryna Kod CPV wg słownika 2008: 15.43.11.00 - Margaryna Oryginalny kod CPV: 15.41.10.00 - Oleje zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.10.00 - Oleje zwierzęce lub roślinne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie oferenci, którzy: - spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Celem potwierdzenia i oceny spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać dokumenty wymienione w punkcie 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia oferenta o zapoznaniu sie z treścią SIWZ, umowy i nie wnoszeniu do nich uwag, oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych w trakcie przyjmowania dostaw, oświadczenie o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów z godnie z art.27 ust.1 i 2 ustawy z dnia 11.05.2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - Dz.U. z 2005r.Nr 31, poz 265) (zał.5)(w celu poświadczenia spełnienia art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy pzp), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w celu poświadczenia spełnienia art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy pzp), aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w celu poświadczenia spełnienia art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy pzp) Uzupełniony Wzór Umowy, parafowany na każdej stronie przez Osoby Uprawnione oraz oświadczenie o gotowości zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach Uzupełnionego Wzoru Umowy. (Wraz ze SIWZ, Wykonawca otrzymał od Zamawiającego wzór umowy na wykonanie Zamówienia (dalej Wzór Umowy). Wzór Umowy musi zostać uzupełniony przez Wykonawcę wyłącznie zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ oraz we Wzorze Umowy, o dane dotyczące Wykonawcy oraz dane zawarte w ofercie (tj. cena). Tak uzupełniony Wzór Umowy określany jest dalej mianem Uzupełnionego Wzoru Umowy. Dokumenty jakich żąda zamawiający powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, albo złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie)lub złożone dokumenty zawierają błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 z zastrzeżeniem art. 26 ust 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Raciborzu, ul.Eichendorffa 14, 47-400 Racibórz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Raciborzu 47-400 Racibórz ul.Eichendorffa 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Dostawa fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Stanisława Moniuszki w Raciborzu"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów zarządzanych oraz należących do Raciborskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Malowanie korytarzy i klatki schodowej oraz wymiana glazury i remont łazienek w budynku Szkoły Zawodowej Specjalnej
- Wykonanie kotłowni gazowej wraz z instalacją gazową, w piwnicy budynku wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Głubczyckiej 55c w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Dostawa artykułów spożywczych i mleczarskich dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ CIASTEK SUCHYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
więcej: Oleje zwierzęce lub roślinne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.