Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-18
Pionki: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego
Numer ogłoszenia: 89411 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kozienice , ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6123908, faks 048 6123908.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/kozienice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego wg poniższego zestawienia: A. Sorty mundurowe leśnika I. Mundur wyjściowy leśnika: Mundur wyjściowy męski: marynarka-24 szt., spodnie-43 szt., mundur wyjściowy damski: marynarka-7 szt., spódnica-5 szt., spodnie-3 szt., koszula biała męska z długim rękawem-56 szt., Koszula biała męska z krótkim rękawem-47 szt., Bluzka biała damska z długim rękawem-8 szt., Bluzka biała damska z krótkim rękawem-9 szt., Krawat-30 szt., Płaszcz wiosenno-jesienny damski-2 szt., Płaszcz wiosenno-jesienny męski-4 szt., Kapelusz damski- 4 szt., Kapelusz męski- 12 szt., Kurtka zimowa damska- 8 szt., Kurtka zimowa męska-23 szt., Czapka mundurowa-11 szt., Szalik-22 szt., Skarpety-171 par, Półbuty wyjściowe-62 pary. II. Mundur codzienny leśnika Koszula męska z długim rękawem-82 szt., Koszula męska z krótkim rękawem-74 szt., Bluzka damska z długim rękawem-4 szt., Bluzka damska z krótkim rękawem-7 szt., Spodnie męskie-85 szt., Spódnica-2 szt., Sweter-71 szt., Kamizelka-21 szt., Bluza z polaru 44 szt., Kurtka-24 szt., Czapka zimowa-15 szt., Peleryna-3 szt., Półbuty codzienne-57 par. III. Mundur terenowy leśnika Ubranie letnie (bluza, spodnie, kamizelka)-25 kpl., Ubranie zimowe (kurtka, spodnie)-20 kpl., Czapka letnia-20 szt., Czapka zimowa-15 szt., Trzewiki terenowe-54 pary, Rękawice damskie-8 par, Rękawice męskie-14 par, Buty Goretex lub równoważne-52 pary. IV. Oznaki Stylizowany wizerunek orła-12 szt., Stylizowana gałązka modrzewia-1 szt., Oznaki identyfikacyjne-3 szt., Oznaki służbowe-10 szt. B. Odzież i obuwie robocze Buty gumowo filcowe-105 par, Buty gumowe ze skarpetą-100 par, Płaszcz przeciwdeszczowy (kurtka wodochronna)-47 szt., Ubranie letnie-5 kpl., Ubranie ciepłochronne-14 kpl., Kamizelka ciepłochronna-5 szt., Fartuch roboczy-9 szt., Kurtka ciepłochronna-3 szt., Koszula flanelowa i kalesony-3 kpl., Trzewiki przemysłowe-14 par, Fartuch podgumowany-1 szt., Czapka letnia typu golfówka-4 szt. Przedstawione powyżej artykuły należy dostarczyć do siedziby zamawiającego. Zamawiający dopuszcza odbiór artykułów ze sklepu-składu Wykonawcy, pod warunkiem, że znajduje się on w odległości nie większej niż 120 km od siedziby zamawiającego. Dostawa sortów mundurowych leśnika winna być wykonana według wzorów określonych: 1. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007 r. Nr 51, poz. 342), 2. Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w spawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. 3. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.30.00.00 - Części garderoby 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe 18.80.00.00 - Obuwie 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.42.40.00 - Rękawice 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zeealizował (lub realizuje) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, każda na kwotę minimum 50 tys. zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydane przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu. W przypadku, gdy świadectwo nie jest wystawiane na wykonawcę należy przedstawić ważne (do 6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienie do posługiwania się ww. świadectwem (upoważnienie producenta wystawione dla dystrybutora). W przypadku braku ww. dokumentów należy przedstawić inne, równoważne dokumenty świadczące o spełnieniu wymogów jakościowych oferowanych dostaw
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określone zostały w rozdziale XIX ust. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/kozienice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 10:30, miejsce: ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, pokój nr 34 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIONEK
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Uszycie, organizacja przymiarek oraz dostarczenie kompletów strojów dla obsługi Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2025 Osaka, Kansai
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ i mundurów SOiK
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Sława Śląska w roku 2025.
- Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dojlidy w 2025 r.
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.