eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KosakowoUsługi drukarskie na potrzeby Urzędu Gminy Kosakowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Kosakowo: Usługi drukarskie na potrzeby Urzędu Gminy Kosakowo
Numer ogłoszenia: 89425 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kosakowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukarskie na potrzeby Urzędu Gminy Kosakowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania do druku, druk oraz dostarczenie do siedziby zamawiającego przy ul. Żeromskiego 69 w Kosakowie lub siedziby przy ul. Morskiej 56 w Rewie (ewentualnie odbiór na terenie Gminy Kosakowo) niżej wymienionych wydruków, podzielonych na 2 części zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust.1 pkt.6 ustawy w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego tj. usług drukarskich

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.40.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.11.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) Korektorem tj. jedną osobą posiadającą co najmniej wyższe wykształcenie polonistyczne, b) Grafikiem tj. jedną osobą posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu projektów graficznych publikacji,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach : a) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy b) Zmian korzystnych dla zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy . c) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy d) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy . e) Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy f) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) g) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. h) Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ,o których mowa w pkt 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kosakowo ul. Żermoskiego 69 81-198 Kosakowo pokój 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo ul. Żermoskiego 69 81-198 Kosakowo Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Warunki udziału w postepowaniu są identyczne dla każdej części zamówienia. Potwierdzenie ich spełnienia może być jednakowe dla każdej części zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Przedmiotem I części zamówienia jest przygotowanie do druku, druk oraz dostarczenie do siedziby zamawiającego przy ul. Morskiej 56 w Rewie plakatów, zaproszeń, folderów oraz dyplomów. Usługa obejmuje między innymi: 1) przygotowanie projektu graficznego, 2) korektę językową z uwzględnieniem uwag zgłoszonych przez Zamawiającego, 3) przekazanie Zamawiającemu plików zawierających elektroniczną wersję ostatecznego projektu graficznego w formacie TIFF i PDF, na płycie CD lub innym nośniku informacji, 4) Nakład według ilości podanych w poszczególnych zamówieniach (jednorazowo nie większy niż 120 sztuk) Plakaty A2 - 400 sztuk Papier kreda błysk gramatura minimum 135g, Offset lub Folwent , 4/0, CMYK, Termin realizacji i dostawy (ewentualnie odbioru na terenie Gminy Kosakowo) - do 24 godzin od momentu akceptacji projektu Plakaty A3 - 500 sztuk Papier kreda błysk gramatura minimum 135g, Offset lub Cyfra, 4/0, CMYK, Termin realizacji i dostawy (ewentualnie odbioru na terenie Gminy Kosakowo) - do 12 godzin od momentu akceptacji projektu Zaproszenia A4 składane do A5 - 200 sztuk Papier kreda błysk lub satyna gramatura minimum 250g, 4/4, z bigowaniem Termin realizacji i dostawy (ewentualnie odbioru na terenie Gminy Kosakowo) - do 24 godziny od momentu akceptacji projektu Zaproszenia A5 składane do A6 - 200 sztuk Papier kreda błysk lub sartyna gramatura minimum 250g, 4/4, z bigowaniem Termin realizacji i dostawy (ewentualnie odbioru na terenie Gminy Kosakowo) - do 24 godziny od momentu akceptacji projektu Dyplomy format A4 - 230 sztuk Papier kreda mat lub błysk, gramatura minimum 300g Termin realizacji i dostawy (ewentualnie odbioru na terenie Gminy Kosakowo) - do 12 godzin od momentu akceptacji projektu Foldery A4 składane do A5 - 600 sztuk Od 16 do 20 stron Papier kreda błysk gramatura minimum 160g okładka i środek minimum 135 g, 4/4, ze złożeniem i zszyciem (2 zszywki) Termin realizacji i dostawy (ewentualnie odbioru na terenie Gminy Kosakowo) - do 72 godzin od momentu akceptacji projektu Wszystkie zlecenia mają być zrealizowane przed końcem 2013 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.40.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem II części zamówienia jest druk oraz dostarczenie do siedziby zamawiającego przy ul. Żeromskiego 59 w Kosakowie map i ulotek informacyjnych. Druk map i ulotek informacyjnych według gotowego projektu Zamawiającego 1. Mapa Kolorystyka : 4/4 CMYK Materiał : kreda błysk minimum 115 g Format : A2 składana do formatu 100/210 mm Nakład : 40 000 SZT. 2. Ulotka informacyjna Kolorystyka - 4/4 CMYK. Materiał - kreda minimum 130 g Format: 400/210 mm, składany do formatu 100/210 mm Uszlachetnienie: folia błysk 1/1 Nakład: 5 tyś szt. Termin realizacji i dostawy (ewentualnie odbioru na terenie Gminy Kosakowo) - do 10 dni od momentu zlecenia (wysłanego za pomocą poczty elektronicznej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.