eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujścieudzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 8 000 000,00 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-17

POZYCJA 8942

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Świnoujście: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 8 000 000,00 zł Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Świnoujściu, do kontaktów: Monika Koput - specjalista ds. gospodarczych, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213413 w. 310, 3212135, fax 091 3212135, e-mail: monika.spzoz@fornet.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.bip.um.swinoujscie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 8 000 000,00 zł. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: SP ZOZ Szpital Miejski, ul. Mieszka 17 w Świnoujściu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego na restrukturyzację SPZOZ Szpital Miejski w Świnoujściu w wysokości 8 000 000,00 zł. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Udzielenie kredytu w warunkacj określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; Uruchomienie kredytu winno nastąpić w kwietniu 2007 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 50 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wymagania stawiane ofercie a) Oferta musi być ważna. Wymóg ten zostanie oceniony na podstawie treści wszystkich dokumentów składających się na ofertę .Treść ta zostanie odniesiona do obowiązującego prawa. b) Oferta zostanie złożona zgodnie z postanowieniami SIWZ . Wymóg ten zostanie oceniony na podstawie treści dokumentów składających się na ofertę. Wymóg jest spełniony, gdy pomiędzy treścią dokumentów a postanowieniami SIWZ zachodzi zgodność. Oferta musi być kompletna i podpisana przez prawnie umocowane osoby. Wymagania stawiane Wykonawcom: a) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Wykonawca posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem. 1. Wykaz dokumentów koniecznych do dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: 1. oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. dokument rejestracji firmy z określeniem przedmiotu działalności, wielkości kapitału oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy ( dokument nie starszy niż sprzed sześciu miesięcy), 3. oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 4. zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed ogłoszeniem przetargu) lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 17 ust. 1 pkt. 5 uPzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. odpis zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie o jego posiadaniu lub równoważny dokument, 7. projekt przyszłej umowy z harmonogramem spłaty. 3. Opis sposobu przygotowania wniosku: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 3. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. 4. Oferta winna być przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 5. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi w pkt V niniejszej specyfikacji. 6. W przypadku gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez usługodawcę. 7. Formularz oferty oraz wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty 9) Wszystkie strony oferty powinny być podpisane, ponumerowane i spięte 10) Wykonawca zamieści ofertę w zamkniętej kopercie. Na kopertach muszą znajdować się następujące oznaczenia a) nazwa i adres zamawiającego b) nazwa i adres wykonawcy c) napis: "PRZETARG-KREDYTY DŁUGOTERMINOWY". Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.swinoujscie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.03.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami dostępny jest w siedzibie zamawiającego III piętro w pok. nr 5 lub na stronie internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.swinoujscie.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.