To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Warszawa: Uszycie na miarę oraz skompletowanie i dostawa umundurowania dla 12 pracowników oraz części umundurowania dla 92 pracowników RZGW w Warszawie
Numer ogłoszenia: 89451 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122266 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 587 03 60; 587 03 62-64, faks (022) 587 02 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uszycie na miarę oraz skompletowanie i dostawa umundurowania dla 12 pracowników oraz części umundurowania dla 92 pracowników RZGW w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) uszycie na miarę dla 12 pracowników kompletnego umundurowania, składającego się z 13 elementów; 2) uszycie na miarę dla 88 pracowników 5 elementów umundurowania oraz dla 4 pracowników 8 elementów umundurowania; 3) dostarczenie kompletnych mundurów oraz części umundurowania do 17 miejsc w Zarządach Zlewni Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 18.11.00.00 - Odzież branżowa .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53080 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POSKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POSKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
- POSKAL Piotr i Liliana Janiak Spółka Jawna, ul. Pokrzywno 3A, 61-315 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 53080
- Oferta z najniższą ceną: 45840 oferta z najwyższą ceną: 72408
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Kompleksowa dostawa bielizny pościelowej, bielizny toaletowej i kuchennej, wykonanie haftu maszynowego, dostawa firan, zasłon, karniszy do zasłon i żabek, rolet wewnętrznych w 4 zadaniach
- "Dostawa odzieży i obuwia na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w roku 2025"
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Białowieża w 2025 r.
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Nowa Sól w roku 2025
- Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku.
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.