Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-20
Warszawa: Wykonywanie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych i papieru.
Numer ogłoszenia: 89451 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Oddział Żandarmerii Wojskowej , ul. Jana Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6853247, 6857451, faks 022 6853247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zw.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych i papieru..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych i papieru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.81.50.00-6, 30.19.21.20-8, 25.21.30.00-7, 22.86.92.00-1, 21.23.23.00-1, 22.85.21.00-8, 21.12.56.92-2, 21.12.54.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: całość zamówienia - 4 500,00 złotych. I część zamówienia - 3 300,00 złotych; II część zamówienia - 1 200,00 złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków określonych w pkt VI SIWZ, będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia pisemnego Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 w punktach 1-4 Ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków określonych w pkt VI SIWZ, będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia pisemnego Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 w punktach 1-4 Ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków określonych w pkt VI SIWZ, będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia pisemnego Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 w punktach 1-4 Ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków określonych w pkt VI SIWZ, będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia pisemnego Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 w punktach 1-4 Ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków określonych w pkt VI SIWZ, będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia pisemnego Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 w punktach 1-4 Ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony, ściśle wg załączonego druku przez Zamawiającego, niezmieniony formularz cenowy; 2)Oświadczenie pisemne Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 w punktach 1-4 Ustawy PZP; 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwy dokument musi być złożony przez każdy podmiot. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik; 5)Zaakceptowany (parafowany) i wypełniony w miejscach wykropkowanych projekt umowy (dot. danych Wykonawcy oraz § 2 ust. 1; § 5 ust. 7 pkt b; § 6 ust. 5 i § 11 ust. 1).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, budynek nr 18 pokój nr 101 od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-10.00, 13.00-15.00. Cena - bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii jawnej w budynku nr 1 w pokoju 103, do dnia 28.04.2010r. do godziny 9.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.20-8, 22.81.50.00-6, 25.21.30.00-7, 22.86.92.00-1, 21.23.23.00-1, 22.85.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 21.12.54.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie dla Urzędu Statystycznego materiałów promocyjnych, na potrzeby promocji badań ankietowych
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.