eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinRemont dachu budynku przy ulicy ¦w. Wojciecha 1 w Koszalinie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-06-08

Koszalin: Remont dachu budynku przy ulicy ¦w. Wojciecha 1 w Koszalinie.
Numer og³oszenia: 89477 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarz±d Budynków Mieszkalnych , ul. Po³czyñska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zbm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont dachu budynku przy ulicy ¦w. Wojciecha 1 w Koszalinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Remont dachu budynku przy ulicy ¦w. Wojciecha 1 w Koszalinie. 2. Zakres robót: - wymiana pokrycia dachu, - wymiana obróbek, - przemurowanie kominów, - ocieplenie dachu Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujêtym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy spe³niaj±cy warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ponadto Wykonawca musi wykazaæ, ¿e: a) w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê w zakresie pokrycia dachowego pap± , o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³ (z VAT). Wykazane zamówienie zostanie uznane, je¿eli bêdzie poparte dokumentami (np. referencjami) potwierdzaj±cymi, ¿e roboty zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±. b) osoby wyznaczone przez wykonawcê do kierowania robotami budowlanymi posiadaj± stosowne uprawnienia do kierowania budowami, w zakresie specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadaj± wa¿ne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 3. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o o¶wiadczenia i dokumenty z³o¿one przez wykonawcê..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ka¿dy z wykonawców ma obowi±zek z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych , wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 siwz. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 3) wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej wykonanej nale¿ycie przez wykonawcê w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie polegaj±cej na wykonaniu robót zwi±zanych z wykonaniem pokrycia dachowego pap± o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 siwz. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. wykaz sk³adaj± ci z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, którzy potwierdzaj± spe³nienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie. 4) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty, o których mowa w pkt 3) zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci± np. referencje - (referencje musz± byæ podpisane przez osobê uprawnion±). W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokumenty sk³adaj± ci z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, którzy potwierdzali spe³nienie warunku wynikaj±cego z pkt 3). 5) wykaz osób, które bêd± pe³ni³y funkcje kierownicze wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 siwz. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e , ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej i posiadaj±c± aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny wykaz kadry. Do wykazu nale¿y do³±czyæ kopiê uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz wa¿ne na dzieñ sk³adania ofert za¶wiadczenie o wpisie do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 5a) lub pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie (za³±cznik nr 5), wykonawca wskaza³ osobê, któr± bêdzie dysponowa³. 6) W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty nale¿y do³±czyæ wykaz czê¶ci zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom wg wzoru stanowi±cego za³. nr 6 siwz 2. Ponadto oferta musi zawieraæ: a) ofertê cenow± z kosztorysem ofertowym, sporz±dzonym zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale XV niniejszej siwz. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument b) pe³nomocnictwo w przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik do oferty musi byæ do³±czone pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pe³nomocnictwo musi byæ do³±czone do oferty w formie orygina³u albo kopii po¶wiadczonej przez notariusza za zgodno¶æ z orygina³em. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zarz±d Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Po³czyñska 24, pokój 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 18,30PLN. Siwz dostêpna bezp³atnie na stronie internetowej..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 09:55, miejsce: Zarz±d Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Po³czyñska 24, pokój 307 (sekretariat).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.