eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieszkowicezagospodarowanie turystyczne m. Gozdowice z uwzględnieniem przejścia granicznego - II etap (budowa promu)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-01-02

POZYCJA 894

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Mieszkowice: zagospodarowanie turystyczne m. Gozdowice z uwzględnieniem przejścia granicznego - II etap (budowa promu) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Mieszkowicach, do kontaktów: Iwona Kuszaj, ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4145276, fax 091 4145031, e-mail: gmina@mieszkowice. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 186 poz. 37957 z 21.07.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 193754,27 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie turystyczne m. Gozdowice z uwzględnieniem przejścia granicznego - II etap (budowa promu). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gozdowice gm. Mieszkowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego, budowa promu rzecznego oraz rejestracja w KRS oraz dostawa do Gozdowic, gm. Mieszkowice 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.10.00.00 - Statki i łodzie Kod CPV wg słownika 2008: 34.50.00.00 - Statki i łodzie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 29.09.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe "Renod", ul. Amarantowa 20, 54-043 Wrocław, woj. zachodniopomorskie, tel. 071 3569017, fax 071 3569017, e-mail: bh@renod.u.com.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 894000,00 Oferta z najniższą ceną: 894000,00 / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Inicjatywa Wspólnotowa Interreg IIIA. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.