eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewPrzebudowa budynku przy ulicy Kasztanowej 2 w Tczewie - wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Tczew: Przebudowa budynku przy ulicy Kasztanowej 2 w Tczewie - wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 89527 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41655 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Tczew, Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7759343, faks 58 7759355.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku przy ulicy Kasztanowej 2 w Tczewie - wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę budynku przy ulicy Kasztanowej 2 w Tczewie - wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa istniejącego budynku wymienników ciepła SW 2, na klub młodzieżowy, wraz ze zmianą sposobu użytkowania, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia i dodatkowych wymagań w stosunku do Wykonawcy SIWZ- Programem funkcjonalno -użytkowym ( rys. nr 1). Przebudowany budynek będzie składał się z dwóch wyodrębnionych części, rozdzielonych od siebie istniejącą wewnętrzną ścianą konstrukcyjną i posiadał oddzielne wejścia. W części pierwszej zlokalizowano pomieszczenia biurowe wraz z węzłem sanitarnym, w części drugiej zaadaptowano pomieszczenia na klub młodzieżowy wraz z pomieszczeniami przynależnymi. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia i dodatkowych wymagań w stosunku do Wykonawcy SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie nie ujęte w programie funkcjonalno - użytkowym prace, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia oraz wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 3. Zakres zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na dwa etapy: 3.1 ETAP I - obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej uzgodnionej z Zamawiającym oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności. 3.2 ETAP II - obejmuje wykonanie przebudowy istniejącego budynku zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową. 3.3 Uwagi Zamawiającego: Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz terminy ich wykonania będą wynikały z dokumentacji projektowej i przedmiaru robót oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego Wykonawcy uzgodnionego z Zamawiającym. W przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na użytkowanie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dokumenty niezbędne dla uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie. 4. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389). Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne muszą być wykonane w sposób zgodny z: Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623), innymi powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a także zasadami wiedzy technicznej i normami, z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć 5. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z ustawą Prawo budowlane i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, obowiązującymi normami i przepisami, wymaganymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i sprawdzeniami w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 6. Po realizacji przedmiotowego zamówienia (przed podpisaniem protokołu odbioru) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 2 egzemplarze dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi oświadczeniami i dokumentami wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w tym: atesty, aprobaty, deklaracje zgodności, certyfikaty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe KOMBUD Sp. z o.o., Ul. Gdańska 33G, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 474940,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 449000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 931725,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.