To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-24
Bolesław: Odbudowa przepustu w ciągu drogi gminnej nr 4311013 nr dz. 991 w miejscowości Tonia-Bolesław w km 0+400
Numer ogłoszenia: 89577 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65067 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bolesław, Bolesław 68, 33-220 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 014 6415018, faks 014 6415036.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa przepustu w ciągu drogi gminnej nr 4311013 nr dz. 991 w miejscowości Tonia-Bolesław w km 0+400.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis stanu projektowanego Przy projektowaniu odbudowy przepustu brano pod uwagę ustalenia dokonane z Inwestorem jak również zapisy zawarte w ustawie z dnia 11 sierpnia 2000r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych w wyniku żywiołu. W celu właściwego wykonania robót objęto również opracowaniem wykonanie ubezpieczeń dna i skarp Kanału Zyblikiewicza II na odcinku przejściowym pomiędzy budowlą a szerokością regulacyjną dna Kanału. Zaprojektowano odbudowe istniejącego przepustu ramowego na nowy o konstrukcji prefabrykowanej żelbetowej, ramowej, zamkniętej o wymiarach: wysokość 200 cm, szerokość 300 cm długość 500 cm . Ze względu na konieczność przeprowadzania wód spływających Kanałem Zyblikiewicza II projektowane są do wykonania grodze ziemne z ubezpieczeniem skarp darnina na mur oraz wykonanie rurociągu przeprowadzającego wody przez odbudowywany przepust. W szczególności prace te musza być wykonane podczas wykonywania deskowań, zbrojenia oraz betonowania przyczółków przepustu. Minimalna średnica rurociągu powinna wynosić 1000 mm a jego długość powinna nie być krótsza niż 15 m. Bezpośrednie odwodnianie wykopu fundamentowego poprzez pompowanie za pomocą pomp. Konstrukcja przepustu Dla skrócenia czasu wykonania odbudowy przedmiotowego przepustu oraz wyeliminowania równie kłopotliwego a w konsekwencji często wątpliwego stosowania rozwiązań indywidualnych zdecydowano o zaprojektowaniu przepustu z elementów prefabrykowanych produkowanych według dokumentacji CBPBiM Transprojekt Warszawa 2007. Przepusty drogowe skrzynkowe żelbetowe zamknięte dla obciążenia kl. A beton C45 55, spełniających wymagania m.in. norm: PN EN 13369 styczen 2004 r., PN EN 14844 : 2008 Wspólne wymagania dla prefabrykatów z betonu. Prefabrykaty te elementy przepustu ramowego zamkniętego posiadają grubość ścianek 25 cm i jednocześnie stanowią ustrój nośny budowli. Pod prefabrykatami przepustu ramowego zostanie wykonana podsypka z pospółki gr. 10 cm podbudowa z betonu B 15 gr 10 cm ława żelbetowa z betonu B 30 gr 20 cm zbrojenie stala B500SP wg. wykazu oraz rys. konstrukcyjnych Elementy te poszczególne warstwy będą stanowiły fundament pod prefabrykaty przepustu ramowego jak również poprzez wbudowane zbrojenie w ławie żelbetowej zespolą dołem obydwa przyczółki przepustu z prefabrykatami. Celem zabezpieczenia elementów prefabrykatów przepustu ramowego przed korozja należy wykonać na ścianach bocznych elementów przepustu oraz na górze płyty uciągającej izolacje 2 warstwy izolacji z papy termozgrzewalnej. Nad prefabrykatami przepustu ramowego zostanie wykonana płyta uciągająca żelbetowa z betonu B-30 gr. od 10 cm do 15 cm zbrojenie stalą B500SP wg. wykazu zolacja z papy termozgrzewalnej 2 warstwy warstwa z betonu B-20 gr 4 cm nadbeton dla ochrony izolacji. Projektowana płyta uciągająca oprócz zespalania góra poszczególnych prefabrykatów poprzez wbudowane zbrojenie połączy również obydwa przyczółki przepustu w części górnej. Z uwagi na szczupłość działki, na której został zaprojektowany odbudowywany przepust przyczółki przepustu zostały zaprojektowane jako częściowo jako ścianki czołowe przepustu oraz w formie dokowej. Zaprojektowane przyczółki w części dotyczącej ścianek czołowych posiadać będą długość ścian wynosząca 3,5 m Szerokość dna zaprojektowanych przyczółków typu dokowego wynosić będzie: przy przepuście 3 m oraz 1,5 na końcach przyczółków. Grubość dna oraz ścian pionowych. Przyczółki przepustu o grubości 30 cm oraz szerokości: dół obustronnie po35 cm, góra 900 cm beda wykonane z betonu klasy B-30 wraz z wykonaniem zbrojenia elementu zbrojenie stalą StOS i B500SP wg. wykazu oraz rys. konstrukcyjnych Przyczółki przepustu należy zaizolować poprzez nałożenie: części przyczółków mające kontakt z gruntem poprzez wykonanie izolacji lepiku asfaltowego na gorąco - 2 x; przed nałożeniem właściwej izolacji należy podłoże zagruntować roztworem bitumicznym do gruntowania podłoży betonowych części przyczółków nie mające styczności z gruntem poprzez dwukrotne nałożenie warstwy Hydrostop -Mieszanka Profesjonalna, prod. nr 209 lub innych materiałów równoważnych - izolacja powierzchniowo - wgłębna uzyskiwana z mineralnych powłok poprzez właściwość osmotycznego i kapilarnego penetrowania-przenikania substancji uszczelniających do wnętrza betonu. Wszystkie elementu wykonywane na miejscu budowy z betonu na mokro musza być układane przy użyciu pompy do betonu jak również układane mieszanki betonowe należy zagęszczać przy użyciu wibratorów do betonu. Ubezpieczenie dna i skarp kanału przy przepuście Na wlocie i wylocie z przepustu - poza przyczółkami przepustu zaprojektowanymi w formie dokowej o zmiennej szerokości dna tj. odpowiednio 1,5 do 3,0 m bez uwzględniania gr. ścian pionowych doku - w dnie Kanału zostanie wykonane ubezpieczenie o następującej konstrukcji dno Kanału bezpośrednio przed i po przyczółkach dokowych zostanie ubezpieczone z betonu B-20 gr. 15 cm na warstwie podsypki z pospółki gr. 10 cm. Długość ubezpieczenia odcinka przejściowego z szerokości dna regulacyjnego 1,5 m do szerokości przyczółków dokowych wraz z grubościami ścianek pionowych tj. 2,5 m wynosić będzie 2,0 m. skarpy Kanału nad wykonanym ubezpieczeniem dna odcinka przejściowego należy wykonać ubezpieczenie skarp Kanału poprzez ułożenie dwóch warstw płyt ażurowych dozbrojonych typ PAII o wymiarach 90cm x 60cm x 10cm na podsypce z pospóły gr. 5 cm. Dolna warstwę ubezpieczenia z płyt ażurowych należy wykonać pasem 90 cm, natomiast drugą warstwę wykonać pasem 60 cm. Powyżej ubezpieczenia z płyt ażurowych należy wykonać plantowanie skarp wraz z ewentualnym obsiewem mieszanka traw. Konstrukcja odbudowy nawierzchni jezdni Na odcinku drogi gminnej w obrębie, którego wykonywana będzie odbudowa przepustu ramowego projektowana jest następująca konstrukcji nawierzchni drogi : bezpośrednio nad odbudowywanym przepustem na długości 3 m warstwa dolna podbudowy gr. 10 cm wykonywana z mieszanki mineralnej o ciągłym uziarnieniu 0 31 mm warstwa górna podbudowy gr. 10 cm wykonywana z mieszanki mineralnej o ciągłym uziarnieniu 0 31 mm na odcinku poza odbudowywanym przepustem na długości obustronnie po8 m warstwa dolna podbudowy gr. 15 cm wykonywana z mieszanki mineralnej o ciągłym uziarnieniu 0 63 mm warstwa górna podbudowy gr. 10 cm wykonywana z mieszanki mineralnej o ciągłym uziarnieniu 0 31 mm Dodatkowo należy wykonać remont warstwy górnej istniejącej nawierzchni poza granicami prowadzenia robót na długości 10 m i szerokości 3 m tj. na drodze zlokalizowanej na działce o nr. ewid. 993 1 obręb Bolesław. Powyższe remont istn. warstwy nawierzchni na działce nr 993 1 związany jest z koniecznością właściwego wyprofilowania włączenia istn. drogi dz. 9931 do drogi gminnej nr 4311013 Tonia Bolesław i bezpośrednio wynika z zaprojektowanych do wykonania robót związanych z odbudowa przepustu. Do wykonania poszczególnych warstw podbudowy dolnej i górnej Zamawiający będzie wymagał stosowania mieszanek z kruszyw o średniej twardości tj. kruszywa dolomitowe; wyklucza sie stosowanie kruszywa wapiennego Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania stawiane kruszywom łamanym stosowanym do budowy i remontów dróg w szczególności norma PN S 06102 Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie. Uwaga Odbudowywany przepust należy posadowić dokładnie na zaprojektowanej rzędnej posadowienia. Spadek przewodu przepustu około 0,4 . Dla uniknięcia późniejszego osiadania nawierzchni zasypkę przewodu przepustu ramowego pod korpusem drogowym należy wykonać z należytą starannością, ponieważ koszt usunięcia ewentualnej deformacji nawierzchni osiadania drogi gminnej nr 4311013, nr dz. 991 w miejscowości Tonia Bolesław ponosić będzie Wykonawca Robót. Zasyp należy wykonać gruntem rodzimym wymieszanym z pospółka jednocześnie z obu stron przepustu, warstwami 30 cm z jednoczesnym zagęszczeniem. Lokalizacje przepustu wraz z zastosowanymi rozwiązaniami szczegółowo podaje również cześć rysunkowa oraz przedmiar robót załączony w dalszej części niniejszego opracowania. Przed rozpoczęciem prac związanych z odbudowa przepustu należy opracować Plan Organizacji Ruchu i wykonać oznakowania...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54.11.00.00 - 54.11.00.00 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Pasadyn Zakład Usługowo Handlowy "DYNAMIC"
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Pasadyn Zakład Usługowo Handlowy "DYNAMIC"
- Piotr Pasadyn Zakład Usługowo Handlowy DYNAMIC, Rzuchowa 247, 33-114 Rzuchowa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101298,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70602,75
Oferta z najniższą ceną: 70602,75 / Oferta z najwyższą ceną: 174564,05
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wilków Drugi gm. Błędów
- Przebudowa ulic Stefana Żeromskiego, Granicznej oraz Łowieckiej w Chełmie
- Przebudowa ulicy Towarowej w Chełmie I etap
- Przeprowadzenie robót udrożnieniowych w km 29+300 rzeki Bug w celu poprawy bezpieczeństwa przeciwpowodziowego
- Remont drogi gminnej w miejscowości Dzielna w Gminie Ciasna
- rekultywacja lagun osadowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.