eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębowiecUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000 PLN przeznaczonego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Iskrzyczynie - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Dębowiec: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000 PLN przeznaczonego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Iskrzyczynie - etap II.
Numer ogłoszenia: 89588 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47226 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowiec, ul. Katowicka 6, Dębowiec, woj. śląskie, tel. 033 8562285, 8533881, faks 033 8533881.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000 PLN przeznaczonego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Iskrzyczynie - etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Kwota kredytu: 1.000.000,00 zł; b) Termin uruchomienia kredytu: jednorazowo w 2009 r. w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym w Skoczowie, nr rachunku: 78 8126 0007 0000 0127 2000 0010; c) Okres kredytowania: 11 lat (2010 - 2020); d) Karencja w spłacie pierwszej raty kapitałowej do 31.03.2010 r.; e) Spłaty rat kapitałowych: kwartalnie, wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; f) Naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia; g) Zamawiający nie dopuszcza pobierania dodatkowych opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu oraz wcześniejszej jego spłaty; h) Oprocentowanie kredytu będzie się zmieniać miesięcznie uwzględniając zmianę stawki WIBOR 1M na rynku międzybankowym. i) Dla ustalenia wartości stopy procentowej kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M liczoną jako średnia miesięczna stawka WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca. Ostatecznie o wysokości oprocentowania uruchomionej części kredytu będzie decydować ustalona w danym miesiącu kalendarzowym wartość stawki WIBOR 1M powiększona o zaoferowaną w przetargu stałą marżę Wykonawcy z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku; j) Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, a ich spłata dokonywana będzie ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego; k) Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek. Odsetki naliczane będą z zastosowaniem następującej formuły: 0 = N x (R + M) x D / (365 x 100) Gdzie: O - odsetki, N - pozostała do spłaty kwota kredytu, R - stopa bazowa oprocentowania (WIBOR 1M), M - marża Wykonawcy, D - liczba dni okresu odsetkowego; l) Zabezpieczeniem kredytu będzie -weksel in blanco-; ł) Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku; m) Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. n) Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 251936.97 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Skoczowie, ul. Objazdowa 10, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 273585,70
  • Oferta z najniższą ceną: 273585,70 oferta z najwyższą ceną: 328757,92
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.