Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Białystok: Dostawę sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 89600 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, fax (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę sprzętu komputerowego: 1) Część I, komputery przenośne (notebooki) - wg Załącznika Nr 1/I do SIWZ, 2) Część II elementy komputerowe - wg Załącznika Nr 1/II do SIWZ, 3) Część III sprzęt komputerowy (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/III do SIWZ, 4) Część IV komputery markowe (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/IV do SIWZ, 5) Część V stanowisko do projektowania dla Wydziału Informatyki (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/V do SIWZ, 6) Część VI urządzenia sieciowe (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/VI do SIWZ, 7) Część VII drukarki, skanery, monitory (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/VII do SIWZ, 8) Część VIII stanowiska komputerowe dla Wydziału Architektury (do zainstalowania i uruchomienia) - wg Załącznika Nr 1/VIII do SIWZ, 9) Część IX serwer dla CKSR - wg Załącznika Nr 1/IX do SIWZ,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 32.40.00.00 - Sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.40.00.00 - Sieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zaoferują nowy (nieużywany) sprzęt o najwyższej jakości (części I - IX), 6) udzielą gwarancji: a) minimum 24 miesiące z tym że na baterie gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy w części I, na sprzęt z poz. 3 minimum 36 miesięcy, b) minimum 24 miesięcy w części II i VI, c) minimum 36 miesięcy na sprzęt w części III, IV, V, VII, VIII i IX z tym że na sprzęt w części IV poz. 5 minimum 12 miesięcy, 7) zaakceptują poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: dla sprzętu komputerowego w części I z wyłączeniem poz. 3, oraz dla sprzętu komputerowego w części III, VII i VIII: a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego - 48 godziny, b) termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c) po bezskutecznym upływie terminów jak wyżej wykonawca wymieni sprzęt na nowy, d) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy, e) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, f) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, g) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego, dla elementów komputerowych w części II i urządzeń sieciowych w części VI wg warunków producenta, dla sprzętu w części I poz. 3, IV, V i IX: a) termin naprawy po zgłoszeniu awarii (faksem, e-mailem, pisemnie, telefonicznie) przez zamawiającego - w następnym dniu roboczym, b) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego, c) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, d) dyski twarde w przypadku ich awarii pozostaną u zamawiającego 8) zaoferują sprzęt komputerowy podlegający ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadający oznaczenia CE; kserokopie certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub deklaracje zgodności wybrany wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia (zaoferowane części zamówienia), 9) wyrażą zgodę na zastosowanie stawki VAT w wysokości 0% na dostawę sprzętu komputerowego zgodnie z załącznikiem nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla szkół wyższych (art. 43 ustawy), po otrzymaniu stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący, 10) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych i niniejszą specyfikacją oraz zaakceptują wszystkie warunki realizacji zamówienia, 11) zobowiążą się do zawarcia pisemnej umowy o treści przedstawionej w załączonym do specyfikacji wzorze (Załącznik Nr 4), w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego; Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2) Specyfikacja techniczna Załącznik Nr 1 do oferty dla oferowanych części (I - IX), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5) oświadczenie, że wykonawca nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i 9 ustawy i nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (na druku Formularza oferty), 6) oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu komputerowego podlegającego ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadającego oznaczenia CE; certyfikaty lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia: części I - IX (na druku Formularza oferty), 7) oświadczenie o wyrażeniu zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 i Załącznikiem Nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący (na druku Formularza oferty), 8) oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. 5.7 SIWZ (na druku Formularza oferty), 9) oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych i niniejszą specyfikacją oraz akceptuje warunki realizacji zamówienia zawarte w Załączniku Nr 4 (na druku Formularza oferty), 10) zobowiązanie do zawarcia pisemnej umowy o treści przedstawionej w załączonym do specyfikacji wzorze (Załącznik Nr 4), w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na druku Formularza oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pb.pbip.pl/index.php?event=kategoria&id=270
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka Dział Zamówien Publicznych ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4 15-333 Białsytok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 12:30, miejsce: Politechnika Białostocka Dział Zamówien Publicznych ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4 15-333 Białsytok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPUTERY PRZENOŚNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOSNYCH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ELEMENTY KOMPUTEROWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ELEMENTÓW KOMPUTEROWYCH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KOMPUTERY MARKOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA KOMPUTERÓW MARKOWYCH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STANOWISKO DO PROJEKTOWANIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA STANOWISKA DO PROJEKTOWANIA DLA WYDZIAŁU INFORMATYKI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: URZĄDZENIA SIECIOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.40.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DORUKARKI, SKANERY, MONITORY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA DRUKAREK, SKANERÓW, MONITORÓW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: STANOWISKA KOMPUTEROWE DLA WYDZIAŁU ARCHITEKTURY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA STANOWISK KOMPUTEROWYCH DLA WYDZIAŁU ARCHIREKTURY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SERWER DLA CKSR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SERWERA DLA CKSR.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zaprojektowanie i wykonanie integracji i wizualizacji systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2027 w podziale na 2 części
- DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Chłodnej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Organizacja i przeprowadzenie imprez sportowych pn.: "Mityng Gwiazd na Rynku Kościuszki" w oraz "Mityng Ambasadorów Białostockiego i Podlaskiego Sportu na stadionie lekkoatletycznym BOSiR"
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup komputerów stacjonarnych dla szkół podstawowych Gminy Września
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz akcesoriów wiązanych z komputerami (z podziałem na 9 części)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.