Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Białystok: Dostawa podłoży, testów i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do pracy na aparatach mini Vidas i mini Api firmy bioMerieux oraz na dostawę podłoży i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do pracy na zgrzewarce do tacek plastikowych Quanti-Tray firmy IDEXX Water
Numer ogłoszenia: 8960 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku , ul. Legionowa 8, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7408587, 7408580, faks 085 7404895.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podłoży, testów i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do pracy na aparatach mini Vidas i mini Api firmy bioMerieux oraz na dostawę podłoży i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do pracy na zgrzewarce do tacek plastikowych Quanti-Tray firmy IDEXX Water.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży, testów i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do pracy na aparatach mini Vidas i mini Api firmy bioMerieux oraz na dostawę podłoży i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do pracy na zgrzewarce do tacek plastikowych Quanti-Tray firmy IDEXX Water na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi określonymi w załączniku nr 1.1 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców biorących udział po raz pierwszy w postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego lub w przypadku produktów konkretnego producenta, na których Zamawiający nie miał możliwości dotychczas pracować i nie są mu one znane, po wybraniu danej oferty, Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego przetestowania wybranych próbek zestawów do badań i dopiero po uzyskaniu wyników zadowalających nastąpi zatwierdzenie wyboru oferty. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (jako część zamówienia należy traktować osobno każdy z 2 rodzajów pakietów wymienionych w załączniku nr 1.1 do oferty - aby oferta na dany pakiet była ważna należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w ramach danego pakietu). 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca ma obowiązek zagwarantować, że przedmiot zamówienia spełnia określone kryteria, zawarte w załączniku nr 1.1, w tym celu do oferty należy obligatoryjnie dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tzn. dołączyć należy Certyfikaty Kontroli Jakości oraz instrukcje obsługi w języku polskim do wszystkich wskazanych produktów, wymienionych w poszczególnych pakietach załącznika nr 1.1: - dotyczy pozycji od nr 1 do nr 22 oraz od nr 26 do nr 27 z pakietu Nr 1 oraz dotyczy pozycji od nr 1 do nr 4 z pakietu Nr 2 - powyższe dotyczy wyłącznie wykonawców, składających ofertę na produkty równoważne do wymienionych w załączniku nr 1.1. 6. Ponadto, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, wymagane są: - opakowania jednostkowe wskazane w załączniku nr 1.1, - parametry techniczne, wymagania jakościowe i skład chemiczny zgodne ze wskazanymi w załączniku nr 1.1, - termin ważności zgodny ze wskazanym w załączniku nr 1.1 - liczony od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, - oznakowanie zgodne z przepisami, - ilości przewidziane do zakupu - zgodnie z załącznikiem nr 1.1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia któregokolwiek z w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą - art. 24 ust. 4 w/w ustawy. 4. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o udzielenia zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy - oświadczenie zawarte zostało w formularzu ofertowym pkt. 4 (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 w/w ustawy - oświadczenie zawarte zostało w formularzu ofertowym pkt. 4 (załącznik nr 1 do SIWZ), 3) w przypadkach, o których mowa w pkt IV. 5, jeżeli wykonawca wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 w/w ustawy, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) pełnomocnictwo, w przypadku gdy w imieniu wykonawcy ofertę składa pełnomocnik (oryginalny dokument). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tzn. dołączyć należy Certyfikaty Kontroli Jakości oraz instrukcje obsługi w języku polskim do wszystkich wskazanych produktów, wymienionych w poszczególnych pakietach załącznika nr 1.1: - dotyczy pozycji od nr 1 do nr 22 oraz od nr 26 do nr 27 z pakietu Nr 1 oraz dotyczy pozycji od nr 1 do nr 4 z pakietu Nr 2 - powyższe dotyczy wyłącznie wykonawców, składających ofertę na produkty równoważne do wymienionych w załączniku nr 1.1. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 (z wyjątkiem pkt. 5) oraz w ust. 2 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku
15-099 Białystok, ul. Legionowa 8
Sekcja Zamówień Publicznych, pok. Nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku 15-099 Białystok, ul. Legionowa 8 Sekcja Zamówień Publicznych, pok. Nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podłoża, testy i materiały eksploatacyjne przeznaczone do pracy na aparatach mini Vidas i mini Api firmy bioMerieux.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży, testów i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do pracy na aparatach mini Vidas i mini Api firmy bioMerieux na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi określonymi w załączniku nr 1.1 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców biorących udział po raz pierwszy w postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego lub w przypadku produktów konkretnego producenta, na których Zamawiający nie miał możliwości dotychczas pracować i nie są mu one znane, po wybraniu danej oferty, Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego przetestowania wybranych próbek zestawów do badań i dopiero po uzyskaniu wyników zadowalających nastąpi zatwierdzenie wyboru oferty. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (jako część zamówienia należy traktować osobno każdy z 2 rodzajów pakietów wymienionych w załączniku nr 1.1 do oferty - aby oferta na dany pakiet była ważna należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w ramach danego pakietu). 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca ma obowiązek zagwarantować, że przedmiot zamówienia spełnia określone kryteria, zawarte w załączniku nr 1.1, w tym celu do oferty należy obligatoryjnie dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tzn. dołączyć należy Certyfikaty Kontroli Jakości oraz instrukcje obsługi w języku polskim do wszystkich wskazanych produktów, wymienionych w poszczególnych pakietach załącznika nr 1.1: - dotyczy pozycji od nr 1 do nr 22 oraz od nr 26 do nr 27 z pakietu Nr 1 - powyższe dotyczy wyłącznie wykonawców, składających ofertę na produkty równoważne do wymienionych w załączniku nr 1.1. 6. Ponadto, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, wymagane są: - opakowania jednostkowe wskazane w załączniku nr 1.1, - parametry techniczne, wymagania jakościowe i skład chemiczny zgodne ze wskazanymi w załączniku nr 1.1, - termin ważności zgodny ze wskazanym w załączniku nr 1.1 - liczony od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, - oznakowanie zgodne z przepisami, - ilości przewidziane do zakupu - zgodnie z załącznikiem nr 1.1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłoża i materiały eksploatacyjne przeznaczone do pracy na zgrzewarce do tacek plastikowych Quanti-Tray firmy IDEXX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do pracy na zgrzewarce do tacek plastikowych Quanti-Tray firmy IDEXX Water na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi określonymi w załączniku nr 1.1 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców biorących udział po raz pierwszy w postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego lub w przypadku produktów konkretnego producenta, na których Zamawiający nie miał możliwości dotychczas pracować i nie są mu one znane, po wybraniu danej oferty, Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego przetestowania wybranych próbek zestawów do badań i dopiero po uzyskaniu wyników zadowalających nastąpi zatwierdzenie wyboru oferty. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (jako część zamówienia należy traktować osobno każdy z 2 rodzajów pakietów wymienionych w załączniku nr 1.1 do oferty - aby oferta na dany pakiet była ważna należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w ramach danego pakietu). 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca ma obowiązek zagwarantować, że przedmiot zamówienia spełnia określone kryteria, zawarte w załączniku nr 1.1, w tym celu do oferty należy obligatoryjnie dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tzn. dołączyć należy Certyfikaty Kontroli Jakości oraz instrukcje obsługi w języku polskim do wszystkich wskazanych produktów, wymienionych w poszczególnych pakietach załącznika nr 1.1: - dotyczy pozycji od nr 1 do nr 4 z pakietu Nr 2 - powyższe dotyczy wyłącznie wykonawców, składających ofertę na produkty równoważne do wymienionych w załączniku nr 1.1. 6. Ponadto, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, wymagane są: - opakowania jednostkowe wskazane w załączniku nr 1.1, - parametry techniczne, wymagania jakościowe i skład chemiczny zgodne ze wskazanymi w załączniku nr 1.1, - termin ważności zgodny ze wskazanym w załączniku nr 1.1 - liczony od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, - oznakowanie zgodne z przepisami, - ilości przewidziane do zakupu - zgodnie z załącznikiem nr 1.1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG HOLOWANIA POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI, A TAKŻE HOLOWANIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI - W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Zakup urządzeń sieciowych
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu 8+1 osób na potrzeby Oddziału ZUS w Białymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 18+100-18+500, 18+600-18+820 i 18+840-19+420 oraz naprawa nawierzchni w km 18+500-18+600.
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1438B Załuki - Kondycja - Borki wraz z budową mostu przez rz. Słoja k/m Kondycja (Gm. Gródek)
- Dostawa płytek podłogowych PVC do warsztatu do szybkiego montażu
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ
- Dostawy probówek, akcesoriów, odczynników laboratoryjnych, dzierżawa analizatorów (2)
- zakup i dostawa: odczynników wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów w MIC i SIR oraz wirówki laboratoryjna dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej.
- TP-16/25 Dostawa odczynników do oznaczeń immunohistochemicznych i hybrydyzacji in situ (ISH) wraz z dzierżawą dwóch aparatów
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
- "Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych"
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.