Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-27
Szklarska Poręba: Budowa linii oświetlenia drogowego ulicy Sikorskiego
w Szklarskiej Porębie
Numer ogłoszenia: 89653 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii oświetlenia drogowego ulicy Sikorskiego w Szklarskiej Porębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Teren przeznaczony pod inwestycję obejmuje działki budowlane oraz drogi. Uzbrojenie terenu w pobliżu planowanej inwestycji to sieć energetyczna nn, istniejąca stacja transformatorowa, sieć gazowa, siec teletechniczna oraz sieć wodno-kanalizacyjna. Działki, na których zlokalizowana jest planowana inwestycja i teren przyległy jest wpisany do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej (Decyzja 1095/2011). Przedmiotem zamówienia jest budowa linii oświetlenia drogowego ulicy Sikorskiego w Szklarskiej Porębie, obejmująca zakresem ułożenie kablowej linii oświetlenia drogowego . Aktualnie, z terminem zakończenia 30.06.2013 r. trwają roboty budowlane przy wymianie linii kablowej nn dokładnie po trasie ułożenia linii kablowej oświetlenia drogowego. Obie te kablowe linie są prowadzone równocześnie, w jednym wykopie. Ponieważ zakres rzeczowy niniejszego zamówienia nie obejmuje prac związanych z wykonaniem wykopów pod ułożenie kabla oświetlenia drogowego, zasypania wykopów i odtworzenia w tych miejscach nawierzchni, stąd od wykonawcy wymagana będzie ścisła współpraca i koordynacja celem ułożenia kabla oświetlenia drogowego w wykonanych wykopach przez wykonawcę budowy kablowej linii nn, przed ich zasypaniem. Charakterystyka rozwiązania projektowego: W ramach odrębnego projektu przebudowy sieci rozdzielczej niskiego napięcia na ul. Sikorskiego zostanie zdemontowany odcinek sieci napowietrznej nn wraz z przewodem oświetleniowym. Istniejąca linia oświetleniowa zostanie przecięta, zmufowana, przedłużona linią kablową YAKXS 4x35 i wprowadzona na słup. Charakterystyka obiektu: (a) Łączna długość linii kablowej oświetlenia drogowego_ długość trasy w ziemi: 123m; długość kabla: 136m.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: (a) Kierownika Budowy posiadającego : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, - co najmniej 36-miesieczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy przy robotach budowlanych zgodnych z kierunkiem wymaganych uprawnień, - odbytą co najmniej dwuletnią (2) praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, (b) niezbędna ilość osób konieczną do wykonania przedmiotu zamówienia, z co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowiskach dozoru i eksploatacji w zakresie minimum: montażu i prac kontrolno - pomiarowych w grupie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzającej, przetwarzającej, przesyłającej i zużywającej energie elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV lub dwoma osobami posiadającymi oddzielnie ww. kwalifikacje. Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane jest od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenia oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22.ust.1 upzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7.; dokumentów określających : (a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; (b) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; (c) zakres i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku :a) w uzasadnionych losowo przypadkach zmiany osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy oraz funkcję Kierowników robót/ majstrów, na osobę spełniającą co najmniej warunki podmiotowe określone w Cz. I IDW, b) zmiana lub konieczność dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy) wprowadzenia podczas realizacji umowy robót zamiennych, wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie wykonywania robót budowlanych, których cenę jednostkową można ustalić na podstawie przedłożonego kosztorysu ofertowego, w ramach umownej ceny wpisanej do umowy, d) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach; konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie dotychczasowych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - dotyczy możliwości wydłużenia terminu realizacji zakończenia, e) wstrzymania przez nadzór archeologiczny prac przy wykonywaniu, przez wykonawcę TAURONU-Dystrybucja Oddz. Jelenia Góra, wykopów pod kable linii nn - dotyczy wydłużenia terminu realizacji o ilość dni powodujących wstrzymanie prac. Data wstrzymania prac i ich wznowienia musi być potwierdzona wpisem do Dziennika Budowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szklarskaporeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie ze strony internetowej i/lub w wersji papierowej - w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku z dołączonym dowodem wpłaty 65 zł na konto Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Szklarskiej Porębie, 58-580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2 lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta - parter (adres jw.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZKLARSKA PORĘBA
- "Świadczenie usług asystenckich dla osób z niepełnosprawnościami na terenie m. Szklarska Poręba dla 25 Osób Wymagających Wsparcia - uczestników projektu pn. "Przepis na Opiekę - usługi społeczne
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego w roku 2025
- Dostawa żywności w roku 2025 do stołówki szkolnej w Szklarskiej Porębie przy ul. Obrońców Pokoju 17 wraz z ich wniesieniem we wskazane przez Zamawiającego miejsce
więcej: przetargi SZKLARSKA PORĘBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Zagospodarowanie działki i budowa Pomnika Pamięci Narodowej na placu za budynkiem OSP Lipa
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU OTOLARYNGOLOGII
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
więcej: Układanie kabli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.