Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Rawa Mazowiecka: Przebudowa drogi powiatowej: Nr 4115E Stolniki - Strzałki, Nr 4105E Rossocha-Wołucza,
Nr 4101E Biała Wieś - Grzymkowice .
Numer ogłoszenia: 89654 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Rawskiego, pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, fax 046 8144631.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej: Nr 4115E Stolniki - Strzałki, Nr 4105E Rossocha-Wołucza, Nr 4101E Biała Wieś - Grzymkowice ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4115E Stolniki-Strzałki od km 1+271 do km 2+051 dług. 780mb Zamówienie obejmuje : - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5mm śr. grub. 6 cm szer. 4,60 m w ilości - 215m3 - pow. 3588,00 m² - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 wg PN-S-96025 dla KR-1 grub. 4 cm - szer. 4,5 m , pow. 3510,00 m² - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach. Przebudowa drogi powiatowej Nr 4105E Rosocha - Wołucza od km 2+695 do km 3+616 dług. 921mb Zamówienie obejmuje : - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5mm śr. grub. 6 cm szer. 4,10 m w ilości - 220 m3 - pow. 3776,10 m² - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 wg PN-S-96025 dla KR-1 grub. 5 cm - szer. 4,0 m , pow. 3684,00 m² - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach. Przebudowa drogi powiatowej Nr 4101E Biała Wieś - Grzymkowice od km 5+361 do km 6+361 dług. 1000 mb Zamówienie obejmuje : - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5mm śr. grub. 6 cm od km 5+361 do km 6+111 dług 750 mb szer. 4,60 m w ilości - 200 m3 - pow. 3450,00 m² - mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni z bruku kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5mm śr. grub. 10 cm , od km 6+111 do km 6+361 dług 250 mb szer. 4,60 m w ilości - 110 m3 - pow. 1150,00 m² - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 wg PN-S-96025 dla KR-1 grub. 4 cm - szer. 4,5 m , pow. 4500,00 m² - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach. Wykonanie remontu w postaci nakładek w ciągu drogi powiatowej nr 1334E Biała Rawska-Turowa Wola w m.Zakrzew : od km 9+810 do km 9+857 47,0 m x 5,80m od km 9+960 do km 9+973 13,0m x 2,10 m poprzez: - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,8 wg PN-S-86025 dla KR-1 grub. 3 cm - pow. 300,00 m² - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 wg PN-S-96025 dla KR-1 grub. 4 cm - pow. 300,00 m² - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót ( zgodnie z obowiązującymi przepisami).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj: I. Personel Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadającą kwalifikacje określone poniżej; min. 1: - Kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w zakresie będącym przedmiotem zamówienia (uprawnienia +aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budownictwa) , posiadający minimalne doświadczenie zawodowe tj. 3 lata po uzyskaniu uprawnień w kierowaniu robotami o zbliżonym charakterze co przedmiot zamówienia II. Doświadczenie Posiadają doświadczenie zawodowe oraz wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wyszczególniony w ślepym kosztorysie oraz opisie przedmiotu zamówienia. III. Sprzęt Dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. (minimalna wymagana liczba jednostek) - stacjonarna WMB min 100 Mg/h lub zapewnienie dostawy mieszanki min-bitum. z tego typu wytwórni - szt. 1 - rozkładarka przeznaczona do układania mieszanki z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską rok produkcji min. 2002.- szt. 1 - walec ogumiony - 1 szt - walec stalowy wibracyjny średni - 2 szt - równiarka samojezdna - szt. 1 - samochody samowyładowcze do transportu materiałów wraz z plandekami w ilości zapewniającej ciągłość robót 3. Wykonawcy występujący wspólnie. 3.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.2 W przypadku, o którym mowa w pkt.3.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.3.1 Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. w zależności od potencjału kadrowego, doświadczenia zawodowego, posiadanego sprzętu i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy, aby przedstawił w wyznaczonym terminie bardziej szczegółowe informacje dotyczące treści złożonej oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Oferta powinna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia. 1.1 Formularz Oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia .podpisany przez osobę umocowaną; 1.2 Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - sporządzony na formularzu kosztorysu ofertowego. 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 1; 1.4 Dane dotyczące wiarygodności prawnej ekonomicznej oraz technicznej Wykonawcy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy, a mianowicie: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg. wzoru załącznik nr 2 ; (3) wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia (decyzje stwierdzające przygotowanie do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, wraz z aktualnym wpisem wskazanych pracowników na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa) zgodnie z wymaganiami SIWZ - wg. wzoru załącznik nr 3; (4) ) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 dokumenty ) - wg wzoru załącznik nr 4; (5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - wg wzoru załącznik nr 5; 1.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.4 ppkt (1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7 Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych wyżej dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej ul. Tomaszowska 8 p. nr 4 - Wydział Komunikacji Dróg i Transportu.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 11:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Rawie Mazowieckiej Plac Wolności 1 pok. Nr 1 Kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla Uczestników oraz Mieszkańców pobytu dziennego oraz całodobowego w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Rawie Mazowieckiej
- Utrzymanie czystości i porządku w chodnikach i na obiektach oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Przebudowa drogi dojazdowej do cmentarza w Nowych Załubicach
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Roboty drogowe realizowane w 2025 r. polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.