eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźdostawy odczynników chemicznych i zużywalnych części do aparatury laboratoryjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Łódź: dostawy odczynników chemicznych i zużywalnych części do aparatury laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 89664 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostks organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy odczynników chemicznych i zużywalnych części do aparatury laboratoryjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych dla Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ. Ilości asortymentu przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ, są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Asortyment powinien być dostarczony do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. Materiały winny być fabrycznie nowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-5, 24.00.00.00-4, 38.43.70.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1 -wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku zaoferowania produktów/materiałów równoważnych Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 1 - katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta (broszury, karty katalogowe) potwierdzające zgodność oferowanych odczynników / materiałów równoważnych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, złożone w języku polskim lub angielskim z koniecznym zaznaczeniem w nich parametrów wymaganych przez Zamawiającego dla: część 1 poz. 1 część 5 poz. 1-18 część 6 poz. 1-3 część 7 poz. 1 część 8 poz. 1-2 2- przykładowe certyfikaty analityczne dla: część 2 poz. 1-3, część 4 poz. 1-5 3 - certyfikat kompatybilności producenta urządzenia dla: część 8 poz.1-2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ- wzorze umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31, 90-545 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31, 90-545 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa testów immunochromatograficznych do ujawniania PSA firmy Seratec lub równoważnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów immunochromatograficznych do ujawniania PSA firmy Seratec lub równoważnych. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa roztworów wzorcowych do chromatografii gazowej firmy LGC Standards lub równoważnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa roztworów wzorcowych do chromatografii gazowej firmy LGC Standards lub równoważnych. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych firmy POCH lub równoważnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych firmy POCH lub równoważnych. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu firmy Witko lub równoważnych do chromatografii cieczowej i oznaczania jonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu firmy Witko lub równoważnych do chromatografii cieczowej i oznaczania jonów Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa substancji chemicznych do badań daktyloskopijnych firmy Stanimex lub równoważnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa substancji chemicznych do badań daktyloskopijnych firmy Stanimex lub równoważnych Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa włókien do SPME firmy Sigma lub równoważne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa włókien do SPME firmy Sigma lub równoważne Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa filtrów firmy Chromacol lub równoważnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filtrów firmy Chromacol lub równoważnych Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa kolumn chromatograficznych do chromatografu gazowego firmy Perkin Elmer lub równoważnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kolumn chromatograficznych do chromatografu gazowego firmy Perkin Elmer lub równoważnych Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.