Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-03-17
Bia³ystok: Dostawa artyku³ów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku.
Numer og³oszenia: 89672 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa artyku³ów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku w asortymencie i szacunkowych ilo¶ciach jak w za³±czniku nr 2 do SIWZ - Szczegó³owy Formularz Cenowy..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.00-2, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.94.10-7, 30.19.92.00-2, 30.19.97.60-5.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ w niniejszym postêpowaniu wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W przypadku sk³adania oferty na Zadanie nr 1, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje przynajmniej dwie (2) dostawy artyku³ów papierniczych, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ brutto i wyka¿e spe³nianie tego warunku poprzez podanie warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czenie dowodów czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, do³±czonych do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ w sposób jednoznaczny musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia wymienione warunki. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawców w okre¶lonym przez siebie terminie do z³o¿enia wyja¶nieñ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIÊCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). 2) W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 18 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Dokumenty o których mowa w pkt 6 SIWZ DOKUMENTY ppkt 1) powinny byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot (ka¿dy z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej).4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± z Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 18) SIWZ Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiêbiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze (lub np. w ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). Je¿eli ofertê podpisuje osoba inna ni¿ to wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument lub pe³nomocnictwo (orygina³ pe³nomocnictwa lub kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do sk³adania o¶wiadczeñ woli i reprezentowania Wykonawcy, je¿eli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pe³nomocnictwo musz± byæ integraln± czê¶ci± oferty: a) pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ zakres umocowania i wskazywaæ osobê pe³nomocnika; b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w dokumencie pe³nomocnictwa nale¿y wskazaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, a ka¿dy z nich powinien podpisaæ siê pod tym dokumentem, c) spó³ka cywilna do³±cza w/w pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pe³nomocnictwo, kopie umowy spó³ki cywilnej lub uchwa³ê - po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em. PODMIOTY ZAGRANICZNE - Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentu lub dokumentów o których mowa w ppkt 7) SIWZ zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Tre¶æ ppkt 8) SIWZ stosuje siê odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, pokój 503, piêtro V - Dzia³ Zamówieñ Publicznych Uniwersytetu w Bia³ymstoku..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, pokój 1008, piêtro X - Kancelaria Ogólna Uniwersytetu w Bia³ymstoku..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zadanie nr 2 realizowane jest w ramach projektu Nauka i praca dla rozwoju cz³owieka, uczelni i regionu wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artyku³ów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku w asortymencie i szacunkowych ilo¶ciach jak w za³±czniku nr 2 do SIWZ - Szczegó³owy Formularz Cenowy..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.00-2, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.94.10-7, 30.19.92.00-2, 30.19.97.60-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artyku³ów papierniczych w ramach projektu Nauka i praca dla rozwoju cz³owieka, uczelni i regionu wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku w asortymencie i szacunkowych ilo¶ciach jak w za³±czniku nr 2 do SIWZ - Szczegó³owy Formularz Cenowy..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.00-2, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.94.10-7, 30.19.92.00-2, 30.19.97.60-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- ZK-DZP.262.40.2025 Dostawa stanowisk dydaktycznych do badania pojazdów samochodowych na potrzeby Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Dostawa diet do ¿ywienia dojelitowego pacjentów w warunkach domowych oraz doustnych preparatów ¿ywienia medycznego
- Zakup specjalistycznego oprogramowania informatyki ¶ledczej w ramach programu INTERREG VI-A Litwa - Polska 2021 - 2027 -"The strengthening of security at the territory of Lithuanian - Polish border "
- Serwis i konserwacja urz±dzeñ myjni samochodowej na terenie JW w Bia³ymstoku.
- Us³uga zorganizowania i przeprowadzenia szkoleñ zawodowych dla uczestników OHP i m³odzie¿y ze ¶rodowiska lokalnego oraz us³uga przeprowadzenia kursu prawo jazdy kat. B dla uczestników OHP.
- Wykonanie, dostawa i monta¿ 18 tablic inf-pami±tkowych oraz 2 tablic edukacyjnych dot. realizacji projektu pn. "Rozbudowa zrównowa¿onego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Bia³ymstoku"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów papierniczo - biurowych
- Dostawa artyku³ów biurowych, papieru kserograficznego i pude³ archiwizacyjnych na potrzeby £OR i 21 BP ARiMR w województwie ³ódzkim - w podziale na czê¶ci
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materia³ów biurowych w okresie 12 miesiêcy dla Politechniki Poznañskiej, z podzia³em na czê¶ci (pakiety)."
- Sukcesywne dostawy papieru offsetowego, graficznego powlekanego, papieru preprint i satynowanego oraz materia³ów samoprzylepnych i tektury
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagielloñskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Dostawa papieru xero oraz sk³adanek komputerowych
wiêcej: Papier i tektura gotowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.