eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chełmno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-04

Chełmno: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chełmno
Numer ogłoszenia: 896 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396848 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chełmno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień klasyfikacja: CPV 55523100- 3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych. CPV 55524000- 9 Usługi dostarczania posiłków do szkół. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Chełmno: - Szkoła Podstawowa w Kolnie - Szkoła Podstawowa w Małych Łunawach - Publiczne Gimnazjum w Podwiesku - Zespół Szkół w Starogrodzie (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum) polegające na przygotowaniu i dostarczeniu 38.850 ciepłych posiłków z możliwością zmniejszenia o 3.885 posiłków w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. Liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 3 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2011r. z uwzględnieniem przerw w nauce (np. ferii, dni świątecznych oraz wakacji) Dzienna ilość posiłków - 210 : - w Szkole Podstawowej w Małych Łunawach 72, - w Szkole Podstawowej w Kolnie 62, - w Publicznym Gimnazjum w Podwiesku 48, - w Zespole Szkół w Starogrodzie 28. Posiłki będą dostarczane na przemian: zupa z wkładką i drugie danie z surówką. Drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności każdego nie mniejszej niż 450 kcal. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml plus 3 kromki chleba, drugie danie ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż, kasza) 200g, mięso 100g, surówka 150 g. Pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety- 200g. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektorów szkół. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. O czystość termosów zadba Wykonawca. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania próbek posiłków do celów sanitarno- epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami w/w szkół..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Disco Bar Michał Dombrzalski, Przysiersk 74, 86-122 Bukowiec, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106837,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106060,50

  • Oferta z najniższą ceną: 106060,50 / Oferta z najwyższą ceną: 133255,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.