eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów SandomierskiPełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków i budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Branów Sandomierski.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Baranów Sandomierski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków i budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Branów Sandomierski.
Numer ogłoszenia: 89723 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim , ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, faks 015 8118582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków i budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Branów Sandomierski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji nastepujących inwestycji: 1) Modernizacja oczyszczalni ścieków w Baranowie Sandomierskim, 2) Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Okulickiego i ul. Ogrodowa w Baranowie Sandomierskim, 3) Budowa kanalizacji sanitarnej w Baranowie Sandomierskim i Skopaniu-kolektor główny, 4) Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w miejscowości baranów Sandomierski i Skopanie. Zakres zadań inspektora nadzoru: 1) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 2) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o wykonywanych pracach, opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Inwestora, 3) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem żądania dodatkowych badan jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potracenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 6) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 7) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, w ramach tych czynności Inspektor nadzoru zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 8) dbanie o interesy Inwestora oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 9) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa i umowy, 10) potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 11) przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Inwestora z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem (w przypadku ustalenia harmonogramu), 12) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 13) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 14) sygnalizowanie Inwestorowi o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, 16) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy robót budowlanych przez cały okres budowy, 17) zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wprowadzanie zmian, po uzgodnieniu z Inwestorem, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, w zakresie dozwolonym przez prawo, 18) bieżące nadzorowanie prowadzenia dziennika budowy oraz potwierdzanie swoich czynności w dzienniku budowy, 19) przejecie od kierownika budowy i przekazanie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy i książki obmiarów, 20) wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów Prawa budowlanego. Do niniejszej specyfikacji załączono mapę lokalizacyjną inwestycji - Załącznik nr 4 Planowany harmonogram robót: 31.08.2009 r. - 30.06.2010 r. - Modernizacja oczyszczalni ścieków 31.08.2009 r. - 27.11.2009 r. - Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Okulickiego ul. Ogrodowa 20.11.2009 r. - 29.10.2010 r. - Budowa kanalizacji sanitarnej - kolektor główny 01.03.2010 r. - 29.10.2010 r. - Budowa kanalizacji wraz z przyłączami domowymi w Skopaniu. Planowany całkowity koszt realizacji zadania pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków i budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Baranów Sandomierski - 14 660 830,53 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie przedstawiając następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) uprawnienia budowlane do nadzorowania i kontrolowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; b) uprawnienia budowlane do nadzorowania i kontrolowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c) uprawnienia budowlane do nadzorowania i kontrolowania robót budowlanych w zakresie robót sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) pisemne zobowiązanie podmiotów wskazanych w pkt. 4 ppkt 2 Formularza ofertowego (załącznik nr 1), że wykonają powierzony im zakres usług, jeżeli Wykonawca zamierza ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranowsandomierski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim ul. Okulickiego 1 35-450 Baranów Sandomierski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim ul. Okulickiego 1 35-450 Baranów Sandomierski pokój nr 5 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.