Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-14
Bartoszyce: Sukcesywna dostawa heparyn, płynów dożylnych i innych produktów farmaceutycznych
Numer ogłoszenia: 89776 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7642625, 7649484, faks 89 7642625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa heparyn, płynów dożylnych i innych produktów farmaceutycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa towarów wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego określonych co do rodzaju, ilości, postaci i ceny zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z 18 zadań: Zadanie nr 01 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Zadanie nr 02 Produkty do żywienia pozajelitowego Zadanie nr 03 Produkty do żywienia pozajelitowego Zadanie nr 04 Produkty do żywienia pozajelitowego Zadanie nr 05 Płyny dożylne Zadanie nr 06 Płyny dożylne Zadanie nr 07 Płyny dożylne Zadanie nr 08 Płyny dożylne Zadanie nr 09 Przeciwgrzybiczne środki bakteryjne Zadanie nr 10 Środki przeciwbólowe Zadanie nr 11 Płyny dożylne Zadanie nr 12 Płyny dożylne Zadanie nr 13 Heparyna Zadanie nr 14 Płyny dożylne Zadanie nr 15 Płyny dożylne Zadanie nr 16 Heparyna Zadanie nr 17 Produkty farmaceutyczne Zadanie nr 18 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.14.15.50-0, 33.69.25.10-5, 33.66.12.00-3, 33.65.13.00-1, 33.65.10.00-8, 33.60.00.00-6, 33.69.22.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub na prowadzenie składu konsygnacyjnego zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne. W przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą -Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych. Spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający będzie oceniał w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Spełnienie warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający będzie oceniał w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów leczniczych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań, wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Formularze cenowe prosimy złożyć także w formie elektronicznej - płyta CD z zapisanym plikiem w formacie .xls (załącznikiem nr 2 do SIWZ) z wyliczeniami wszystkich pozycji. 4) W przypadku informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca musi zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać/udowodnić, że: a) zastrzeżone informacje stanowią wartość techniczną lub technologiczną lub organizacyjną przedsiębiorstwa lub inną posiadającą wartość gospodarczą b) podjął działania celem zachowania ich poufności c) zastrzeżone informacje nie zostały upublicznione (np. poprzez stosowne oświadczenie) Sam fakt włożenia dokumentów bądź części do osobnej koperty i opisanie klauzulą tajemnica przedsiębiorstwa nie wyczerpuje znamion wykazania działań Wykonawcy jakie podjął celem zachowania ich poufności. 5) Oświadczenie dotyczące odwrotnego obciążenia podatkiem VAT zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ. 6)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie powinno zawierać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c) charakter stosunków jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Ponadto pisemne zobowiązanie powinno zawierać oświadczenie innego podmiotu o solidarnej odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną zamawiającemu w wyniku nie udostępnienia zasobów do których się zobowiązał w niniejszym piśmie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności (dni) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony na zasadzie art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu i odbywa się na podstawie pisemnej informacji; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych; 3) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy (np. w wyniku przekształceń, przejęć); 4) nastąpiła zmiana osób wskazanych w § 3 ust. 10. 5) zmiana umowy - w przypadku: wycofania towaru z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw towaru z powodu braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, numeru katalogowego bądź nazwy produktu; 6) zmiany stawki podatku od towarów i usług dokonana zostanie odpowiednia zmiana wysokości wynagrodzenia polegająca na tym, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wyliczona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, i obowiązywała będzie od dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. 3. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienie siły wyższej lub wydłużenie okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem § 2 ust. 2; 4. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Pok. A14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kompletna pod względem odżywczym dieta oparta na białku, i osmolarności 255 mOsm/l, płyn 500ml - 360 szt. 2 Kompletna pod względem odżywczym dieta oparta na białku i osmolarności 255 mOsm/l, płyn 1000mll - 260 szt. 3 Kompletna pod względem odżywczym dieta, oparta na białku i osmolarności 360 mOsmol/l, płyn 500ml - 220 szt. 4 Kompletna pod względem odżywczym dieta, oparta na białku i osmolarności 360 mOsmol/l, płyn 1000ml, pack - 200 szt. 5 Dieta wspomagająca leczenie ran, bogatoresztkowa, oparta na białku kazeinowym i sojowym, z zawartością argininy 0,85mg, glutaminy 1,03g/100 ml, kompletna, normokaloryczna, o osmolarności 315 mosmol/l, w opakowaniu miękkim typu pack - 380 szt. 6 Dieta normokaloryczna, łatwowchłanialna. niskotłuszczowa (oparta na sredniołańcuchowych teiglicerydach - MCT), o osmolarności 455 mOsm/l, butelka 500 ml - 120 szt. 7 Dieta wysokobiałkowa, 7,5g białka/100ml, w oparciu o kazeinę i soję, z glutaminą minimum 1,5g/100ml, hiperkaloryczna (1,28kcal/ml) bogatoresztkowa, klinicznie wolna od laktozy, w opakowaniu miękkim typu worek 500 ml - 100 szt. 8 Dieta cząstkowa w proszku, będąca źródłem białka 225g - 60 szt. 9 Dieta wysokobiałkowa kompletna 7,7 g białka, bogato tłuszczowa 7,7 g, wysokoenergetyczna 625/150kJ/kacl, o niskim indeksie glikemicznym - 80 szt. 10 Dieta normalizująca glikemię, kompletna, normokaloryczna (nie mniej niż 1 kcal/1 ml), o osmolarności 300 mOsmol/l, w opakowaniu miękkim typu pack 1000 ml - 320 szt. 11 Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii PEG z końcówką EnLock CH 18/ 40 cm - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty do żywienia pozajelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Glycophos koncentrat do sporzadzenia inf.216 mg/ml -20 ml x 10 fiol.Lub równoważny 1op x 10 fiol - 70 op. 2 Soluvit N proszek do sporzadzenia roztworu doinf.10 fiol -10 ml subst-lub równoważny 1op x10 fiol - 15 op. 3 Addamel N koncentrat do sporzadzenia inf. X 20 amp-10 ml lub równoważny 1op x 20 amp. - 30 op. 4 Vitalipid N adult 10 ml x 10 amp. lub równoważny 1op x 10 amp. - 15 op. 5 Dodatek do roztworu aminokwasów lub jako składnik mieszaniny odżywczej stosowanej np. u pacjentów w stanach hiperkatabolizmu lub hipermetabolizmu. 100 ml płynu zawiera 20 g N(2)-L-alanylo-L-glutaminy. Osmolarność: 921 mOsm/l, pH 5,4-6,0. 1op x 10 butli poj 100ml - 4 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty do żywienia pozajelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat zawiera: 3500 j.m. witaminy A, 220 j.m. witaminy D3, 10,2 mg witaminy E, 125 mg witaminy C, 3,51 mg witaminy B1, 4,14 mg witaminy B2, 4,53 mg witaminy B6, 6 ?g witaminy B12, 0,414 mg kwasu foliowego, 17,25 mg kwasu pantotenowego, 69 ?g biotyny, 46 mg amidu kwasu nikotynowego. Proszek do sporz. roztw. do wstrz. i inf., 1op x 10 fiol. - 70 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty do żywienia pozajelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Trzykomorowy worek do żywienia droga żył obwodowych lub centralnych 1500 ml, energia niebiałkowa 780 kcal.Osmolarność (mOsm/l)*750, pH 6,0 1op x 1szt, poj 1500 ml - 220 op. 2 Trzykomorowy worek do żywienia droga żył centralnych - 1500 ml, Osmolarność (mOsm/l)1160, pH 6,0 1op x 1szt, poj 1500 ml - 220 op. 3 Trzykomorowy worek do żywienia drogą droga żył centralnych - 1500 ml, osmolarność 1310 (mOsm/l) ph 6,4 1op x 1szt, poj 1500 ml - 120 op. 4 Dwukomorowy worek dożywienia drogą zył centralnych 1000 ml, osmolarność 1625 mOsm/l, pH 6. 1op x szt, poj. 1000 ml - 24 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płyny dożylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Glucosum 10% 100 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 120. 2 Glucosum 10% 250 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac , szt. 520. 3 Glucosum 10% 500 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 900. 4 Glucosum 20 % 250 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt.200. 5 Glucosum 20 % 500 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 40. 6 Glucosum 5 % 100 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac ,szt. 300. 7 Glucosum 5 % 250 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 840. 8 Glucosum 5% 500 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 5700. 9 Glucosol 2:1 - 250 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 320. 10 Glucosol 2:1 - 500 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 1100. 11 Glucosol 1:1 - 500 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 200. 12 Glucosol 2:1 - 100 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 120. 13 Aqua pro injectione 500 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 2600..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płyny dożylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Roztwór Ringera 250 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 100. 2 Roztwór Ringera 500 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac, szt. 160. 3 Płyn wieloelektrolitowy fizjologiczny izot.250 ml bez zawartości mlecznów pojemnik typu Kabi-pac, szt. 7200. 4 Płyn wieloelektrolitowy fizjologiczny izot.500 ml bez zawartości mlecznów pojemnik typu Kabi-pac , szt. 15000..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Płyny dożylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mannitol 20 % 100 ml Worek-Viaflo lub szklana butelka, szt. 1360. 2 Mannitol 20 % 250 ml Worek-Viaflo lub szklana butelka, szt. 560..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płyny dożylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 0,9% Natrium Chloratum 500 ml płyn do irrygacji. Preparat może być stosowant do irygacji jam ciała, oczu, cewników itp. Podgrzewany do temp. 65 st.C. Butelka typu PourBottle, szt. 2000. 2 Aqua roztwór do irygacji 500 ml. Butelka typu PourBottle, szt. 2200..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeciwgrzybiczne środki bakteryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fluconazolum 2mg/ml-100 ml szklana butelka lub worek, 1op x 10 szt - 30 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środki przeciwbólowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paracetamol roztw.do inf iv.10 mh/ml -100 ml, op x 1 szt - 7500 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Płyny dożylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Theophylinum 250 ml. Pojemnik okrągły, stojący z polietylenu, szt. 2000. 2 Plasmalyte 500 ml.Worek-Viaflo lub równoważny, szt. 2500..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Płyny dożylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 6 % Hydrokyetyloskrobia + elektrolity, 500 ml.Pojemnik z 2 portami, szt. 150. 2 Purisol SM 3000 ml worek lub równoważny, szt. 240..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Heparyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Heparinum natricum 25000 j. m/ op.-5 ml x 10 fiol - 1000 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Płyny dożylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aqua pro injectione 10 ml x 100 amp , 1800 op. 2 10 % Natrium chloratum 10 ml x 100 amp. , 40 op. 3 0,9 % Natrium chloratum 10 ml x 50 amp , 3200 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Płyny dożylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 0,9 % Natrium chloratum 100 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac/Worek , szt. 38000. 2 0,9 % Natrium chloratum 250ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac/Worek , szt. 18000. 3 0,9 % Natrium chloratum 500 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac/Worek , szt. 22000. 4 0,9 % Natrium chloratum 1000 ml pojemnik typu Kabi-pac / Eco-flac/Worek, szt. 15000. 5 0,9 % Natrium chloratum 3000 ml pojemnik typu /Worek , szt. 400..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Heparyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadroparinum calcicum 47500 j.m/ 5 ml x 10 fiol - 200 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Produkty farmaceutyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nebu-Dose, roztwór hipertoniczny do inhalacji, 30 ampułek po 5ml lub równoważny - 150 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Imipenem/Cilastatin 500mg/500mg x 10 - 140 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności (dni) - 5
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- "2025-Zakup i dostawa paliw płynnych oraz najem zbiornika"
- "2025-Świadczenie usług ochrony obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Wysiece"
- Świadczenie usług ochrony budynków, osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Bartoszycach w 2025 roku.
- Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach oraz na terenach przyległych do Sądu Rejonowego w Bartoszycach, zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej 3 i 7 w 2025 roku.
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1382N Wojmiany - Wiewiórki na odcinku Wojmiany - Woryny
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Heparyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.