eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobierzyceWykonanie nakładki bitumicznej na całej długości ul. Głównej w miejscowości Ślęza.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Kobierzyce: Wykonanie nakładki bitumicznej na całej długości ul. Głównej w miejscowości Ślęza.
Numer ogłoszenia: 89799 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, fax 071 3111252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej na całej długości ul. Głównej w miejscowości Ślęza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni na drodze ul. Głównej w miejscowości Ślęza Długość: drogi - ok. 715 m i szerokość ok. 6 m, długość: kanalizacji deszczowej - ok. 50 mb. Zakres do wykonania: a) wykonanie frezowania części nawierzchni drogi w sposób umożliwiający wykonanie konstrukcji drogi i odprowadzenia wód deszczowych do istniejących wpustów ulicznych - 1500 m2. b) wykonanie profilowania istniejących krawężników - 100 mb. c) wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej na podłożu o nawierzchni asfaltowej, tłuczniowej ( warstwa profilująca 3-4 cm BA 0/16,0 , warstwa ścieralna 5 cm masa SMA 0/12,8 długości ok. 730 m ), profilując spadek podłużny i poprzeczny drogi tak aby odprowadzić wody deszczowe do istniejących wpustów ulicznych - 4290 m2. W miejscach gdzie nie ma wpustów ulicznych a z pomiarów wynika potrzeba odprowadzenia wód deszczowych - należy wykonać dodatkowe wpusty uliczne z przykanalikami do istniejącej kanalizacji deszczowej - 7 szt. oraz korektę istniejących wpustów ulicznych ( 5 sztuk), d) wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej z rur PCV łączonych na uszczelkę - od istniejącej studni w ul. Głównej w kierunku ul. Parkowej długości 50 mb, średnicy d= 0,4m. (maksymalna głębokość wykopu 2,0 m.) Na zakończeniu kanalizacji deszczowej w ul. Parkowej należy wykonać ( 2 szt.) studnie o średnicy =1000 mm. (maksymalna głębokość studni 1,5 m) do wpustu. Włączenia do istniejącej studzienki kanalizacyjnej wykonać za pomocą typowego przejścia tulejowego z uszczelką, zamontowanego w ścianie istn. studzienki. Studnie należy wyposażyć we włazy kanałowe typu ciężkiego ( 40 T ) z wypełnieniami betonowymi - bez wentylacji. Studzienki do wysokości 0,6m licząc od dna studni wykonać jako monolit. Powyżej stosować kręgi łączone na uszczelkę. Studzienki wyposażyć w stopnie włazowe w otulinie PE. Studzienki posadowić na warstwie min. 20 cm zagęszczonej podsypki piaskowej. W przypadku konieczności wykonania wpustów ulicznych - zastosować typowe wpusty żeliwne D400 osadzone na studzienkach betonowych 450 mm. Studzienki z częścią osadniczą h= 0,5 m. Odejścia od wpustów do kanałów zbiorczych wykonać z rur o średnicy d= 0,2. Wszystkie rurociągi wykonać układając na warstwie 20 cm zagęszczonej podsypki piaskowej. ( Is > 0,95 ). Rurociągi po zamontowaniu obsypać gruntem mineralnym sypkim, zagęszczając warstwami. Przed zasypaniem wykopu należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Zaprojektować, uzgodnić i wykonać docelową i na czas budowy organizację ruchu. Przejścia przez wykopy zabezpieczyć kładkami lub pomostami. Wykopy wzdłuż drogi należy zabezpieczyć barierkami, oznakować tablicami ostrzegawczymi i oświetlić. Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.25.51.10 - Studnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium wymagane w kwocie 7.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 robotę w zakresie wykonania nakładki bitumicznej o długości co najmniej 500 m; potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie; - dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadające branżowe uprawnienia wykonawcze związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (minimalne wymagania to: kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót drogowych oraz kierownik robót o uprawnieniach instalacyjnych sanitarnych oraz aktualna przynależność wymienionych osób do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie niższej jak 300.000 zł, gdzie informacja na ten temat ma zostać wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, a także są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia n/p art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów oraz oświadczeń. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1; - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - załącznik nr 2. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 3. - wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący: : minimum 1 robotę w zakresie wykonania nakładki bitumicznej o długości co najmniej 500 m ; potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie - załącznik nr 4; (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5; (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - dokumenty - uprawnienia wykonawcze związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (minimalne wymagania to kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót drogowych oraz kierownik robót o uprawnieniach instalacyjnych sanitarnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa)- załącznik nr 6; - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub informacja o zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby wysokość w/w środków finansowych lub zdolności kredytowej była nie niższa jak 300.000 zł - załącznik nr 7; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 8; - oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy P. z. p. -załącznik nr 9 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - zaparafowany projekt umowy z dopiskiem akceptacja i pieczęcią firmową Wykonawcy - załącznik nr 10 (formularz wg. wzoru Zamawiającego), - Formularz podwykonawców - (w przypadku korzystania z podwykonawców należy wskazać zakres rzeczowy przewidziany do realizacji przez podwykonawcę, jeśli nie dotyczy należy wpisać nie dotyczy - załącznik nr 11 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), - Dowód wpłaty wadium - w wysokości 7.000 zł - załącznik nr 12;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 51 , cena SIWZ - 24,40 zł z lub pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie pok. 25 - w terminie do dnia 21.05.2008 r. do godz. 13.00 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego do wyznaczonego terminu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.