Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-30
Pułtusk: Dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawy analizatorów.
Numer ogłoszenia: 89808 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Daszyńskiego 2, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925510, faks 023 6925455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.pultusk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawy analizatorów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawy analizatorów. 2. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1: Odczynniki do analizatora hematologicznego i dzierżawa aparatu Zadanie 2: Odczynniki do analizatora jonów Na+, K+, Cl? oraz dzierżawa aparatu Zadanie 3: Odczynniki do aparatu Option 2 Plus Zadanie 4: Testy lateksowe Zadanie 5: Analizator i paski do analizy moczu Zadanie 6: Odczynniki do wykonywania gazometrii oraz dzierżawa aparatu Zadanie 7: Odczynniki do analiz biochemicznych oraz dzierżawa aparatu Zadanie 8: Odczynniki do barwienia rozmazów i do analizy ogólnej Zadanie 9: Odczynniki różne 1 Zadanie 10: Odczynniki różne 2 Zadanie 11: Odczynniki różne 3 Zadanie 12: Odczynniki różne 4 Zadanie 13: Odczynniki różne 5 Zadanie 14: Mikrometoda do badań serologicznych i krwinki wzorcowe Zadanie 15: Przeciwciała monoklonalne do oznaczania grup krwi z kładu ABO Zadanie 16: Płyty jednorazowe 3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i przewidywane ilości dostaw stanowią druki: Formularz cenowy załącznik nr 2.1 do SIWZ Zestawienie parametrów technicznych - załącznik nr 2.2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzających zgodność przedmiotu zamówienia z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), tj. deklaracje zgodności, certyfikaty CE. 2) posiadanych opisów, fotografii, katalogów, folderów, materiałów firmowych w języku polskim potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów technicznych i eksploatacyjnych z danymi producenta z czytelnym oznaczeniem odnośników wskazujących na parametry wymagane przez Zamawiającego w Zestawieniu parametrów technicznych - załącznik nr 2.2 do SIWZ. 3) kart charakterystyki zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr WE 1907/2006 - REACH (dyrektywa wg REACH) lub dołączenie oświadczenia o posiadaniu ww. dokumentów oraz że wyłoniony w przetargu Wykonawca dostarczy karty charakterystyki niezwłocznie po wyborze oferty, jednakże przed podpisaniem umowy (jeśli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy: 1) w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) przedmiotowym (produkt zamienny), d) liczby opakowań, e) wymiany/uzupełnienia elementów składowych aparatury, f) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 2) w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b) wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, c) zmieni się liczba badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, d) zaistnieje konieczność wymiany/uzupełnienia elementów składowych aparatury w związku z postępem technologicznym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pultusk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku
ul. Daszyńskiego 2
06-100 Pułtusk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku ul. Daszyńskiego 2 06-100 Pułtusk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Odczynniki do analizatora hematologicznego i dzierżawa aparatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora hematologicznego i dzierżawa aparatu (odczynniki do wykonania 22.000 morfologii)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Odczynniki do analizatora jonów Na+, K+, Cl? oraz dzierżawa aparatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora jonów Na+, K+, Cl? oraz dzierżawa aparatu (odczynniki do wykonania 14.500 oznaczeń)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Odczynniki do aparatu Option 2 Plus.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu Option 2 Plus (11 pozycji ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Testy lateksowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe (6 pozycji).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Analizator i paski do analizy moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator i paski do analizy moczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Odczynniki do wykonywania gazometrii oraz dzierżawa aparatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do wykonywania gazometrii oraz dzierżawa aparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Odczynniki do analiz biochemicznych oraz dzierżawa aparatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analiz biochemicznych oraz dzierżawa aparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Odczynniki do barwienia rozmazów i do analizy ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do barwienia rozmazów i do analizy ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9: Odczynniki różne 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki różne 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10: Odczynniki różne 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki różne 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11: Odczynniki różne 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki różne 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12: Odczynniki różne 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki różne 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13: Odczynniki różne 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki różne 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14: Mikrometoda do badań serologicznych i krwinki wzorcowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrometoda do badań serologicznych i krwinki wzorcowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15: Przeciwciała monoklonalne do oznaczania grup krwi z kładu ABO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeciwciała monoklonalne do oznaczania grup krwi z kładu ABO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16: Płyty jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty jednorazowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- ,,Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Pułtusku w 2025 r.''
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podłoży do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych oraz dzierżawa automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników serologicznych na okres 36 miesięcy wraz z dzierżawą analizatora oraz zapewnienie oprogramowania serologicznego kompatybilnego z ASSECO.
- Dostawa odczynników do badań genetycznych
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.