Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-20
Puławy: Dostawa zestawu do wytrącania prekursorów katalizatorów oraz filtru do głębokiego odmywania mas katalitycznych od jonów obcych w ramach projektu Modernizacja bazy laboratoryjnej na potrzeby Pracowni Preparatyki i Jakości Katalizatorów oraz Nawozowego Laboratorium Badawczego finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 89851 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nawozów Sztucznych , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do wytrącania prekursorów katalizatorów oraz filtru do głębokiego odmywania mas katalitycznych od jonów obcych w ramach projektu Modernizacja bazy laboratoryjnej na potrzeby Pracowni Preparatyki i Jakości Katalizatorów oraz Nawozowego Laboratorium Badawczego finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do wytrącania prekursorów katalizatorów oraz filtru do głębokiego odmywania mas katalitycznych od jonów obcych w ramach projektu Modernizacja bazy laboratoryjnej na potrzeby Pracowni Preparatyki i Jakości Katalizatorów oraz Nawozowego Laboratorium Badawczego współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I: Zestaw do wytrącania mas katalitycznych i innych podobnych materiałów tj. prekursorów, nośników i sorbentów o zróżnicowanym składzie chemicznym i właściwościach fizykochemicznych dostosowany do pracy pod ciśnieniem atmosferycznym i w zakresie temperatur do co najmniej 150C wyposażony w statyw, komorę reakcyjną, zautomatyzowany system dozowania reagentów a także system kontroli i regulacji temperatury, pH i intensywności mieszania. Zestaw do wytrącania mas katalitycznych powinien mieć możliwość dalszej rozbudowy, przy czym konieczne jest aby zestaw był wyposażony w: a)termostatowane naczynie reakcyjne - reaktor ze szkła borosilikatowego o obj. 5 l specyfikowany do pracy pod ciśnieniem atmosferycznym z płaszczem dla obiegu cieczy grzewczej, wyposażony w: -wieloportową pokrywę z co najmniej 4 portami, -uszczelkę pod pokrywę: o-ring w otoczce z materiału chemoodpornego np. teflonu, -klamrę zamykającą i podtrzymującą naczynie reakcyjne, -spust dolny bez martwej przestrzeni, -cyrkulator grzewczy z systemem kontroli i regulacji temperatury, którego parametry techniczne są następujące: - dostosowany do pracy z wodą z łaźnią o pojemności w zakresie 4 - 5 l, - praca łaźni w zakresie temperaturowym od 20 do nie mniej niż 150 C, - maksymalna wydajność cyrkulacji medium grzewczego nie mniej niż 11l na min, - wyposażenie w programator ustawień temperatury, - wyposażenie w wyświetlacz do wskazań wartości temperatury, - wyposażenie w funkcję alarmu akustycznego i optycznego, - zasilanie sieciowe 230V, 50Hz, -rezystancyjny czujnik temperatury nie gorszy niż Pt100 pokryty materiałem chemoodpornym i elastyczne mocowanie czujnika temperatury w porcie pokrywy naczynia reakcyjnego - 1 sztuka, -zestaw węży wraz z systemem ich mocowania do cyrkulatora - 2 sztuki, -szklany korek do zatkania wolnych portów - co najmniej 5 sztuk, -klipsy mocujące pokrywę naczynia reakcyjnego - co najmniej 5 sztuk. b) system dozowania reagentów składający się z: -jednokanałowej perystaltycznej pompy dozującej roztwór reagenta o wydajności maksymalnej co najmniej 200 ml na min. - 1 sztuka, -węży wykonanych z materiału charakteryzującego się wysoką odpornością chemiczną i mechaniczną - do dozowania roztworów reagentów - co najmniej 7 m, -układu przyłączenia i mocowania węży do naczynia reakcyjnego i zbiornika reagentów - 2 sztuki, c) system pomiaru i regulacji pH składający się z 2 kompatybilnych elementów: -kontrolera pH pozwalającego na sterowanie i kontrolę układu pomiarowego w zakresie pH od 0 do 13, wraz z jednokanałową pompą perystaltyczną dozującą roztwór korygujący o wydajności maksymalnej co najmniej 20 ml na min - 1 sztuka, -elektrody pH pozwalającej na pomiar pH w zakresie od 0 do 14 przy temperaturze w zakresie nie mniej niż od 0 do 120C, z kablem o długości minimum 1,5m - 1 sztuka. d)układ mieszania w skład którego wchodzą: -napęd mieszadła o następujących parametrach - 1 sztuka: - dwa zakresy szybkości mieszania i możliwość jej płynnej regulacji od 60 do co najmniej 2000 rpm, - maksymalna lepkość cieczy nie mniejsza niż 10000 mPa, - moc silnika nie mniej niż 220W, - zasilanie sieciowe 220-240 V, 50 Hz, - wyposażony w wyświetlacz pokazujący wartość szybkości mieszania, - wymiary WxHxD mm w zakresie 88-90x294-296x212-215. -mieszadła - kotwicowe: stalowe pokryte teflonem o długości nie mniejszej niż 500mm i szerokości nie mniejszej niż 100mm - 1 sztuka, - propelerowe: dwupoziomowe stalowe pokryte teflonem długości nie mniejszej niż 500mm i szerokości nie mniejszej niż 100mm - 1 sztuka, -system elastycznego połączenia mieszadeł z napędem - 1 sztuka, -prowadnica mieszadła dostosowana do mieszadeł o średnicy 10 mm, wykonana z materiału ceramicznego pokrytego materiałem chemoodpornym -uszczelnienie-odpowiednia dla mieszadeł pokrytych teflonem - 1 sztuka. Część II: Jednostka filtracyjna zapewniająca głębokie odmycie mas katalitycznych i innych podobnych materiałów tj. prekursorów, nośników i sorbentów o zróżnicowanym składzie chemicznym i właściwościach fizykochemicznych, otrzymywanych przez wytrącanie, wyposażona w pompę próżniową i statyw. Dostosowana do połączenia z zestawem do wytrącania mas katalitycznych, powinna pracować w trybie okresowym oraz mieć możliwość zastosowania jako czynnika myjącego wody o temperaturze maksymalnej co najmniej 80C. W skład jednostki filtracyjnej powinny wchodzić następujące elementy: a)wieloportowa -minimum 3 porty- pokrywa górna wykonana ze szkła borokrzemowego - 1 sztuka, b)szklane naczynie filtrujące ze szkła borokrzemowego o objętości nie mniejszej niż 5 dm3 z uszczelnieniem wyposażone w spust dolny bez martwej przestrzeni - 1 sztuka, c)pokrywa dolna wykonana ze szkła borokrzemowego ze spustem i portem do podłączenia pompy próżniowej - 1 sztuka, d)zawór do portu wylotowego - 1 sztuka, e)wkładka filtracyjna wykonana z teflonu o średnim wymiarze oczek 8 um oraz 20 um dostosowana do średnicy naczynia filtrującego, co najmniej po 1 sztuce, f)pierścień podtrzymujący tkaninę filtracyjną z 2 uszczelkami - nie mniej niż 2 komplety, g)zacisk ze stali nierdzewnej górny z prętem wsparcia - 1 sztuka, h)zacisk ze stali nierdzewnej dolny z prętem wsparcia - 1 sztuka, i)połączenie reaktor - filtr - 1 sztuka j)komplet uszczelek silikonowych pokrytych materiałem chemoodpornym co najmniej 1 - komplet, k)pompa próżniowa o wydajności maksymalnej nie mniejszej niż 1,5 m3 na h, pozwalająca na uzyskanie minimalnego ciśnienia na ssaniu o wartości nie większej niż 10 mbar, gwarantująca poziom hałasu nie większy niż 52 dB, wyposażona w zawór igłowy i butelkę Woulfea - 1 sztuka, l)statyw składający się z dwóch kompatybilnych modułów wykonanych ze stali nierdzewnej, konstrukcja otwarta, dostosowany do jednoczesnego umocowania zestawu do wytrącania mas katalitycznych - na jednym module - oraz filtra do głębokiego ich odmywania - na module drugim. Wymiary całości nie mogą być większe niż: szerokość: 600 mm, głębokość: 1200 mm, wysokość: 2200 mm. Dodatkowo, statyw powinien być wyposażony w trzy półki z regulowanym mocowaniem o wymiarach (co najmniej): szerokość 450 mm i głębokość 550 mm; wykonane ze stali nierdzewnej i dopasowane do zainstalowania: kontrolera pH, pompy próżniowej i naczyń z roztworami reagentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 8 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostanie wynegocjowane i będzie realizowane oddzielnie od zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się w PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, na konto Zamawiającego numer konta PLN - 03 1240 2412 1111 0000 3610 6855 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym: Dostawa zestawu do wytrącania prekursorów katalizatorów oraz filtru do głębokiego odmywania mas katalitycznych od jonów obcych w ramach projektu Modernizacja bazy laboratoryjnej na potrzeby Pracowni Preparatyki i Jakości Katalizatorów oraz Nawozowego Laboratorium Badawczego finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.- znak INS/MBL-25/2012, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na wskazanym powyżej rachunku bankowym. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a)oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do podpisania oferty kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego, lub b)oryginał dokumentu będący każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli firma działa krócej w okresie funkcjonowania firmy) wykonał co najmniej 1 dostawę zestawu do zautomatyzowanej syntezy chemicznej o wartości co najmniej 40 000 PLN, o parametrach technicznych odpowiadającym parametrom opisanym w SIWZ z podaniem wartości, dat wykonania oraz odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie do należytego wykonania zamówienia, niezależnie od rodzaju podstawy do dysponowania nimi, w zakresie: - 1 osoba - koordynator umowy, minimum 5-letni staż pracy w dziale handlu lub marketingu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert posiadał na rachunku środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania przedmiotu zamówienia do wysokości co najmniej 50 000,00 PLN,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
24-110 Puławy
Budynek G-35, II pietro, pokój 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 24-110 Puławy Budynek E-40, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. 1.Wykonawca może zlecić wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza zawierania przez podwykonawców umów z dalszymi podwykonawcami. 2.Zlecenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy tak jak za własne działania. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 - 110 PUŁAWY lub na adres e-mail: jolanta.kobus@ins.pulawy.pl Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa wyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej. Wykonawcy i Zamawiający porozumiewać się będą pisemnie drogą korespondencji elektronicznej lub telefaksu - nr 081 473 17 48. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje przekazane za pomocą telefaksu lub korespondencji elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Świadczenie usługi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu Oprogramowania Aplikacyjnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
- Udzielenie licencji na korzystanie z praw autorskich Licencjodawcy dotyczących użytkowania i rozmnażania 10 linii (genetyk) konopi innych niż włókniste z przeznaczeniem do uprawy na cele medyczne
- "Zakup i dostawa kompletnej zwijarki włókniny kompatybilnej z przerzucarką do kompostu"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony IUNG PIB Puławy na 2025 r
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Rozbudowa chromatografu HPLC firmy Shimadzu
- Sprzedaż i dostarczenie wirówki wraz z wyposażeniem
- Zakup nakrywarki.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.