Ogłoszenie z dnia 2012-01-10
Katowice: zamówienie uzupełniajace na kompleksowe utrzymanie czystości i wykonanie dezynfekcji w obiektach Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 8985 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniajace na kompleksowe utrzymanie czystości i wykonanie dezynfekcji w obiektach Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości i wykonanie dezynfekcji w obiektach Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach - Zakładzie Radioterapii przy ul. Raciborskiej 27 i budynku Poradni przy ul. Raciborskiej 28,. 2. Przez kompleksowe przygotowanie i realizację zadania strony umowy rozumieją: w obiekcie - Zakład Radioterapii przy ul. Raciborskiej 27 a. Wykonanie wymaganych prac dezynfekcyjnych i czystościowych wraz z czyszczeniem okien i wykładzin podłogowych, we wszystkich pomieszczeniach oraz poziomych i pionowych ciągach komunikacyjnych b. Zapewnienie w sposób ciągły, w toaletach i punktach mycia rąk: środków higieny i środków zapachowych. c. Pielęgnacja zieleni przed zakładem oraz prace porządkowo - czystościowe na przyległym terenie utwardzonym. w obiekcie - Budynek Poradni przy ul. Raciborskiej 28 a. Wykonanie wymaganych prac dezynfekcyjnych i czystościowych wraz z czyszczeniem okien i wykładzin podłogowych, we wszystkich pomieszczeniach oraz poziomych i pionowych ciągach komunikacyjnych. b. Zapewnienie w sposób ciągły w toaletach i punktach mycia rąk: środków higieny i środków zapachowych. c. Pielęgnacja zieleni wokół budynku oraz prace porządkowo - czystościowe na przyległym terenie utwardzonym 3. Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych czynności, wymiar powierzchni oraz odpowiedzialności Wykonawcy zawiera Załącznik nr 1 Umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA ZAJFERT Firma "ZAJFERT"
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA ZAJFERT Firma "ZAJFERT"
- Aleksandra Zajfert Firma Zajfert, ul. Gersona 8, 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7476,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8916,09
Oferta z najniższą ceną: 8916,09 / Oferta z najwyższą ceną: 8916,09
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przewidział w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu udzielenie zamówień uzupełniających w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w miesiącu grudniu 2009r. Zamawiający ma zawartą umowę z Wykonawcą Firma ZAJFERT ZPCHr obowiązującą do dnia 21.12.2011r. Zamawiający prowadzi obecnie postępowanie o zamówienie publiczne w przedmiotowej sprawie, jednakże z uwagi na zachowanie terminów zawarcia umowy wynikających z przepisów ustawy -Prawo zamówień publicznych nie będzie możliwe zapewnienie ciągłości ww. usługi od dnia 22.12.2011r., dlatego też Zamawiający skorzysta z przesłanki zamówienia uzupełniającego i udzieli go dotychczasowemu Wykonawcy przedmiotowych usług. Podstawa prawna: art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówien publicznych z późn.zm.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.