eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszOczyszczanie ulic na terenie miasta Kalisza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-18

Kalisz: Oczyszczanie ulic na terenie miasta Kalisza
Numer ogłoszenia: 89877 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie ulic na terenie miasta Kalisza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Oczyszczanie ulic na terenie miasta Kalisza. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.091.744 mb 4.2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 4.2.1. mechaniczne oczyszczanie jezdni 4.2.2. mechaniczne oczyszczanie zatok parkingowych i postojowych, oraz zatok autobusowych 4.2.3. ręczne oczyszczanie jezdni, zatok parkingowych i postojowych 4.2.4. usuwanie odpadów stałych z terenów powierzonych do oczyszczania 4.2.5. usuwanie, transport i przekazanie do unieszkodliwienia odpadów usuniętych z terenu powierzonego do oczyszczania 4.3. Oczyszczanie musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni na całej szerokości tj. pasów przykrawężnikowych łącznie z tzw. powierzchniami wyłączonymi z ruchu, utwardzonymi wyspami rozdzielającymi jezdnie, powierzchniami zatok parkingowych i postojowych oraz zatok autobusowych z tzw. martwymi polami Na oczyszczanej jezdni nie może być śladów przejazdu w postaci nie zebranych nieczystości. Na opaskach nie mogą być pozostawione przerosty trawy, chwastów oraz piasku. 4.4. Prace związane z wykonywaniem przedmiotowej usługi , Wykonawca jest zobowiązany wykonywać w godzinach najmniejszego natężenia ruchu drogowego. 4.4. Usługa realizowana będzie: 4.4.1. zgodnie z harmonogramem - zawierającym wykaz ulic i częstotliwość ich oczyszczania sporządzonym przez Wykonawcę na podstawie Wykazu ulic przewidzianych do oczyszczania stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ oraz; 4.4.2. doraźnie, na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia takiej konieczności (świadczenie usługi w terminach innych niż przewidziane dla pkt 4.4.1, zwiększenie częstotliwości oczyszczania na skutek panujących warunków atmosferycznych, świąt, uroczystości). 4.4.3. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie częstotliwości oczyszczania ulic określonych w harmonogramie a także objęcie oczyszczaniem ulic nie ujętych w harmonogramie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN ( pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu, Bank Zachodni WBK I O/Kalisz 22 1090 1128 0000 0001 1325 7138 z dopiskiem Wadium, nr sprawy ZDM.341-2/I/11.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie usług polegających na oczyszczaniu ulic o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wskażą że dysponują lub będą dysponować przynajmniej następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: - zamiatarką mechaniczną bezpyłową z funkcją zraszania do obsługi ciągów ulicznych, pasów jezdnych - zamiatarką mechaniczna bezpyłową z funkcją zraszania do obsługi wąskich ciągów ulicznych pasów jezdnych, wyposażoną w ssawę do czyszczenia powierzchni nierównych i trudnodostępnych - pojazdem przystosowanym do transportu odpadów Sprzęt o którym mowa wyżej musi spełniać wymagania przepisów ochrony środowiska odnośnie ochrony przed hałasem. Sprzęt musi być wyposażony w sygnały ostrzegawcze, informujące kierowców o utrudnieniach spowodowanych oczyszczaniem ulic.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że posiadają (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z podgrupy 20 02- Odpady z Ogrodów i parków (w tym z cmentarzy) - wszystkie kody oraz z podgrupy 20 03 Inne odpady komunalne o kodach: 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03 wg katalogu stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27.09.2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.Nr 112 poz.1206), wydane zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.); - zezwolenie na odbiór odpadów z podgrupy 20 02 - Odpady z ogrodów i parków (w tym z cmentarzy) - wszystkie kody oraz z podgrupy 20 03 - Inne odpady komunalne o kodach: 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03 wg katalogu stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27.09.2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.Nr 112 poz.1206), wydane zgodnie z art. 7 ust.1 pkt 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.z 2005r. nr 236 poz.2008 późn. zm.);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie częstotliwości oczyszczania ulic określonych w harmonogramie a także objęcie oczyszczaniem ulic nie ujętych w harmonogramie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.11.2011 r., z tym że: 1.usługa, o której mowa w pkt. 4.4.1. siwz realizowana będzie w okresie od dnia 15 kwietnia do 15 listopada 2011 r. zgodnie z harmonogramem, 2. usługa, o której mowa w pkt. 4.4.2. siwz realizowana będzie doraźnie na zlecenie Zamawiającego przekazywane w formie pisemnej, określające zakres i częstotliwość oczyszczania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.