Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Nowa Sól: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków przy ulicy Moniuszki 3, 3b i Arciszewskiego 10 w Nowej Soli, będących własnością Powiatu Nowosolskiego
Numer ogłoszenia: 89890 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, fax 068 4586831.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków przy ulicy Moniuszki 3, 3b i Arciszewskiego 10 w Nowej Soli, będących własnością Powiatu Nowosolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków przy ulicy Moniuszki 3, 3b i Arciszewskiego 10 w Nowej Soli, będących własnością Powiatu Nowosolskiego, w okresie 36 miesięcy. Powierzchnie objęte sprzątaniem: Budynek Starostwa przy ulicy Moniuszki 3B. - pomieszczenia biurowe (łącznie z korytarzem, klatką schodową i WC) o łącznej powierzchni ok. 920 m2 - powierzchnia okien 207,28 m2 - powierzchnia parapetów zewnętrznych 122,2 mb - powierzchnia parapetów wewnętrznych 122,2 mb - 56 drzwi w tym 33 drzwi przeszkolonych - punkty świetlne (żyrandole) 165 szt. - ilość toalet - 7 pomieszczeń (6 kabin) - dozowniki w toaletach (dwukomorowe: do mydła w płynie i płynu do naczyń) - 7 szt. - utrzymanie w czystości placu parkingowego i terenów zielonych - z wyłączeniem pielęgnacji tych terenów Budynek Starostwa (Ośrodek Geodezji - Ratusz: segment A i segment B) - pomieszczenia biurowa (łącznie z korytarzem, klatką schodową i WC) o łącznej powierzchni ok. 670 m2 - powierzchnia okien 149,67 m2 - powierzchnia parapetów zewnętrznych i wewnętrznych 28,55 mb x 2 - 25 drzwi - punkty świetlne (żyrandole) 52 - ilość toalet - 4 pomieszczenia (4 kabiny) - dozowniki w toaletach (dwukomorowe: do mydła w płynie i płynu do naczyń) - 4 szt. - utrzymanie w czystości terenów przyległych do budynku przy ul. Moniuszki 3 Budynek Starostwa przy ulicy Arciszewskiego 10 - pomieszczenia biurowa (łącznie z korytarzem, klatką schodową i WC) o łącznej powierzchni ok. 467 m2 - powierzchnia okien 126,38 m2 - powierzchnia parapetów zewnętrznych i wewnętrznych 32,2 mb x 2 - 12 drzwi - punkty świetlne (żyrandole) 44 szt. - ilość toalet - 5 pomieszczeń ( 5 kabin) - dozowniki w toaletach (dwukomorowe: do mydła w płynie i płynu do naczyń) - 5 szt. - utrzymanie w czystości placu parkingowego i przyległych terenów zielonych oraz pielęgnacja tych terenów tj. koszenie, zgrabianie liści Łączna powierzchnia terenów przyległych 4.365,00m2 ( w tym teren utwardzony 3.615m2 i tereny zielone : parking przy ul. Moniuszki 3b - ok. 550m2 , a przy ul. Arciszewskiego 10 - ok.200m2). 2. Pomieszczenia powinny być sprzątane po godzinie 15:00. 3. Zamawiający wskaże pomieszczenia, które powinny być sprzątane w obecności pracowników Starostwa Powiatowego w Nowej Soli do godz.15:00. 4.Wykonawca zobowiązany jest do: a. wyposażenia pracowników w jednolity ubiór roboczy oraz imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, b. zatrudnienie takiej liczby pracowników, która gwarantuje nieprzerwaną realizację usługi, c. wykonawca zobowiązany jest do wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie, d. wykonywania usług sprzątania pomieszczeń biurowych z użyciem własnego sprzętu mechanicznego i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco-dezynfekujących) należących do wykonawcy. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale Wykonawca ponosi ryzyko w zakresie przygotowania oferty bez dokonania wizji lokalnej. Osoba do kontaktu - zgodnie z zapisem rozdz. VIII pkt3 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.73.00.00 - Specjalistyczne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych, SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Nie spełnienie, chociaż jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a złożoną ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.VI SIWZ. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Pzp. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) ) dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie 1a), c)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ); d)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej ( w tym polisę kontraktową za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania o wartości minimum 200.000zł), e)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi wykazać się przynajmniej dwiema usługami sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni przekraczającej 2000m2 , trwającymi co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu. Na potwierdzenie wykonania usługi należy załączyć dokumenty potwierdzające , że te usługi zostały wykonane z należytą staranności, wskazujące wartość i termin wykonania usługi (wg załącznika nr 4 do SIWZ) 2.Wykonawcy mający swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: a/Wykonawcy występujący wspólnie (zgodnie z art.23 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą, b/w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt.1 litera a),b),c) SIWZ, c/ oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie d/wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e/wypełniając formularz ofertowy ( załącznik nr 1 specyfikacji) oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. :nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 4. Na kompletną ofertę składają się : a)załącznik nr 1 do specyfikacji - formularz ofertowy, b)załącznik nr 1.1. do specyfikacji - podpisana częstotliwość sprzątania podstawowego c)załącznik nr 2 do specyfikacji - podpisany opis przedmiotu zamówienia, d)załącznik nr 4 do specyfikacji - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latusług, e)załącznik nr 5 do specyfikacji - podpisany formularz istotnych postanowień umowy f)załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz środków czystości i sprzętu, g)oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków, o których mowa w pkt. 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól (pok.203).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Starsotwo Powiatowe,67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3b, pok. nr 109 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej,ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem 2 łóżek porodowych na potrzeby WS SP ZOZ
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1035F w miejscowości Rejów". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz środków budżetu Powiatu Nowosolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (smoczki, układy oddechowe, cewniki pępkowe, mankiety udowe, myjka, czujniki, zestaw do drenażu... ) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa żywienia dojelitowego i pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Utrzymanie czystości w budynkach będących własnością TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.