To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa mundurów dla kierowców-konduktorów
Numer ogłoszenia: 89914 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16186 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim Spółka Akcyjna, ul. Żabia 40, Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2479790, faks 041 2479789.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mundurów dla kierowców-konduktorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mundurów dla kierowców-konduktorów - kod wg CPV: 18110000-3: Część A: Ilość mundurów poz. 1-5 może ulec zmianie (+/-) 20 % ze względu na zmiany stanu zatrudnienia w Przedsiębiorstwie. 1.marynarka wg ustalonego wzoru (załącznik kroju nr 3.1), wykonana z tkaniny poliester antystatyczny w kolorze granatowym, z haftem logo, z podszewką i kieszeniami - 177 szt. 2.wszywka - metka od wewnętrznej strony marynarki z napisem 2009. 3.kamizelka wg ustalonego wzoru (załącznik kroju nr 3.2), wykonana z tkaniny poliester antystatyczny w kolorze granatowym, z haftem logo, z podszewką - 177 szt. 4.spodnie wg ustalonego wzoru (załącznik kroju nr 3.3), wykonane z tkaniny poliester antystatyczny w kolorze granatowym, podszyte podszewką w części uda, z dwoma kieszeniami bocznymi i jedną z tyłu, - 354 szt. 5.krawat wykonany z tkaniny poliester antystatyczny w kolorze granatowym - 177 szt. Część B: Ilość koszul poz. 1-3 może ulec zmianie (+/-) 20 % ze względu na zmiany stanu zatrudnienia w Przedsiębiorstwie. 1.koszula z pagonami, z kieszenią na lewej piersi, z haftem logo, rękaw krótki, kolor niebieski, wykonane z tkaniny o składzie 50-60% bawełna, 40-50% poliester - 177 szt. 2.koszula z pagonami, z kieszenią na lewej piersi, z haftem logo, rękaw krótki, kolor biały, wykonane z tkaniny o składzie 50-60% bawełna, 40-50% poliester - 177 szt. 3. koszula z haftem logo, z kieszenią na lewej piersi, rękaw długi, kolor niebieski, wykonane z tkaniny o składzie 50-60% bawełna, 40-50% poliester - 177 szt. Wzór logo Zamawiającego stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wzór haftu logo do akceptacji. Haft logo podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby marynarka, kamizelka i spodnie wykonane zostały z tego samego materiału, zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem nr 3 (dot. całego zamówienia). Zamawiający wymaga aby koszule wykonane zostały z jednakowego materiału zgodnie z zamówieniem (dot. całego zamówienia). Zamawiający wymaga aby krawaty wykonane zostały z jednakowego materiału zgodnie z zamówieniem (dot. całego zamówienia). Wykonawca załączy do ofert próbki tkanin z których proponuje się wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości zamówienia przy jednoczesnym zobowiązaniu wykonawcy do zachowania oferty cenowej do 31.12.2009 r. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego na koszt wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57047.10 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: 1.koszula z pagonami, z kieszenią na lewej piersi, z haftem logo, rękaw krótki, kolor niebieski, wykonane z tkaniny o składzie 50-60% bawełna, 40-50% poliester - 177 szt. 2.koszula z pagonami, z kieszenią na lewej piersi, z haftem logo, rękaw krótki, kolor biały, wykonane z tkaniny o składzie 50-60% bawełna, 40-50% poliester - 177 szt. 3.koszula z haftem logo, z kieszenią na lewej piersi, rękaw długi, kolor niebieski, 177 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe TOMI, ul. Kredytowa 2, 62-200 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9735.00
- Oferta z najniższą ceną: 9735.00 oferta z najwyższą ceną: 23718.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: 1.marynarka wg ustalonego wzoru w kolorze granatowym, z haftem logo, z podszewką i kieszeniami - 177 szt. 2.wszywka - metka od wew. strony marynarki z napisem 2009. 3.kamizelka wg ustalonego wzoru, w kolorze granatowym, z haftem logo, z podszewką - 177 szt. 4.spodnie wg ustalonego wzoru w kolorze granatowym, podszyte podszewką w części uda, z dwoma kieszeniami bocznymi i jedną z tyłu, - 354 szt. 5.krawat wykonany z tkaniny poliester antystatyczny w kolorze granatowym - 177 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PASANIL Sp.z.o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47312.10
- Oferta z najniższą ceną: 47312.10 oferta z najwyższą ceną: 82464.30
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- zakup i dostawy implantów urazowych
- zakup i dostawy artykułów ogólnoszpitalnych
- Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.
- "Zakup i dostawa samochodu dla PCPR w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.