Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-18
Łódź: Dostawa mebli dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
oraz 5 filii
Numer ogłoszenia: 89955 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz 5 filii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa n/w mebli dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz 5 filii: a. 1. 33 szt. biurek (opis produktu: szerokość: 120 cm, głębokość 65cm, wysokość 73 cm, trzy szuflady z prawej strony, nad szufladami pusta wnęka, kolor wykończenia sosna, płyta zaślepiająca z przodu) 2. 33 szt. krzeseł obrotowych z podstawą pięcioramienną na kółkach jezdnych (mechanizm odchylania oparcia, regulowana wysokość siedziska, podłokietniki z miękkimi poliuretanowymi nakładkami, nośność 100 kg, siedzisko i oparcie tapicerowane specjalną tkaniną - kolor szary, koła do miękkich podłóg, wymiary siedziska: 45 x 47 cm, wysokość oparcia: 54 cm) 3. 33 szt. krzeseł konferencyjnych, tapicerowanych, sztywna konstrukcja, kolor tapicerki (czarny, szary) 4. 13 szt. szaf kartotecznych metalowych (3 szuflady przystosowane do teczek formatu A4 poziomo, wymiary: wys. x szer. x gł. 1240 x 535 x 630) 5. 6 szt. szaf na dokumenty z nadstawką (szafa metalowa, 4 półkowa, z drzwiami uchylnymi, zamek standardowy, ) wymiary szafy (sz. x gł. X wys.) 900x 420 x 1920 mm, wymiary nadstawki 900 x 420 x 500 mm 6. 2 szt. stolików (80x80) kolor blatu sosna, na nogach prostych, drewnianych. 7. 2 szt. regał etażerka (wymiary sz. x gł. x wys.: 800 x 420 x 1830 mm) 2 półki otwarte od góry, 1 półka od dołu zamykana na drzwi uchylne, kolor sosna b. 1. 4 szt. biurek (opis produktu: szerokość: 120 cm, głębokość 65cm, wysokość 73 cm, trzy szuflady z prawej strony, nad szufladami pusta wnęka, kolor wykończenia sosna, płyta zaślepiająca z przodu) 2. 4 szt. krzeseł obrotowych z podstawą pięcioramienną na kółkach jezdnych (mechanizm odchylania oparcia, regulowana wysokość siedziska, podłokietniki z miękkimi poliuretanowymi nakładkami, nośność 100 kg, siedzisko i oparcie tapicerowane specjalną tkaniną - kolor szary, koła do miękkich podłóg, wymiary siedziska: 45 x 47 cm, wysokość oparcia: 54 cm, ) 3. 1 szt. szafa na dokumenty z nadstawką (szafa metalowa, 4 półkowa, z drzwiami uchylnymi, zamek standardowy, ) wymiary szafy (sz. x gł. x wys.) 900x 420 x 1920 mm, wymiary nadstawki 900 x 420 x 500 mm Dostawa mebli określonych w punkcie a nastąpi na następujące adresy: Filia Łódź Bałuty - ul. Tybury 16, Filia Łódź Górna - ul. Będzińska 5, Filia Łódź Polesie - ul. Lipowa 28, Filia Łódź Widzew - ul. Grota Roweckiego 30, Filia Łódź Śródmieście - ul. Piotrkowska 147 oraz w razie potrzeby dostawa przedmiotu zamówienia na podległe Filiom jednostki. Dostawa mebli określonych w punkcie b nastąpi na adres: ul. Piotrkowska 149.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, kod pocztowy 90-440 Łódz, Biuro Projektu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, kod pocztowy 90-440 Łódz, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki na realizację zadania pochodzą z Europejskiego Fundusu Społecznego, Projekt Nowy Obraz Pomocy Społecznej w Łodzi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.