eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z nawiewnikami w lokalach gminnych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach na terenie miasta Boguszowa - Gorc .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Boguszów-Gorce: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z nawiewnikami w lokalach gminnych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach na terenie miasta Boguszowa - Gorc .
Numer ogłoszenia: 89962 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. Świerczewskiego 46, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8449411 w. 33, fax 074 8449469.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm_przetargi@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z nawiewnikami w lokalach gminnych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach na terenie miasta Boguszowa - Gorc ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty związane z wymianą stolarki okiennej drewnianej na PCV z profili pięciokomorowych - zespoloną wraz z demontażem starej stolarki drewnianej , otynkowaniem ościeży i wymianą parapetów wewnętrznych i częściowo zewnętrznych . Układ skrzydeł oraz wygląd wg istniejących okien typu skrzynkowego, z szybą zespoloną k= 1,0. Szprosy wewnętrzne szerokości 15-20 mm oraz podział słupkiem o szerokości 60-80 mm dzielącym szyby. Stolarka ma być wykonana w kolorze białym. Okna powinny być wyposażone w nawiewniki dopuszczone Aprobatą Techniczną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 6. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 7. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 3wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości minimum 200.000 PLN rocznie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.siwz 8. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4 wymagane jest posiadanie środków własnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z określeniem czynności przez nich wykonywanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzonymi stosownymi dokumentami (kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem) ; zał. 4 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót obejmujących przedmiot zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazw zamawiających oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - zał. 5 - zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o, 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Świerczewskiego 46 (Dział Techniczny - pok. nr 7).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o, 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Świerczewskiego 46 pok. (sekretariat - pok. nr 8).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.