To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-16
Kraków: Sukcesywna dostawa sterylnie pakowanych zestawów jednorazowych narzędzi do preparatyki w związku z realizacją projektu pn.: Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Sprawa znak: 141.2711.57.2016
Numer ogłoszenia: 89971 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125978 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa sterylnie pakowanych zestawów jednorazowych narzędzi do preparatyki w związku z realizacją projektu pn.: Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Sprawa znak: 141.2711.57.2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sterylnie pakowanych zestawów jednorazowych narzędzi do preparatyki w związku z realizacją projektu pn.: Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015. Kalkulacja ceny wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu, nazwy handlowe, numery katalogowe i producenta/markę elementów, które wchodzą w skład zamówionych sterylnie pakowanych zestawów jednorazowych narzędzi do preparatyki wyłącznie w celu określenia parametrów jakościowych produktów jakim powinien odpowiadać zestaw (ze względu na metodykę prowadzonych badań naukowych oraz konieczność utrzymania ich standardu). W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia innego niż wzorcowy, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego jako wzorcowy i dołączy do oferty karty charakterystyki lub karty katalogowe lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach niezbędnych jakie zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem, wniesieniem i rozładunkiem do Zakładu Transplantologii, Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii, Instytutu Pediatrii, Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, do pomieszczenia wskazanego przez Użytkownika. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo potwierdzić odbiór zamówienia odpowiednio faxem lub mailem. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. 3. W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji elementów wchodzących w skład sterylnie pakowanych zestawów jednorazowych narzędzi do preparatyki będących przedmiotem umowy, Zamawiający dopuszcza wymianę na ich odpowiedniki, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych elementów wchodzących w skład sterylnie pakowanych zestawów na produkty wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. 5. Wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności przedmiotu zamówienia na każdym opakowaniu, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. Każdy zestaw musi zawierać 4 naklejki do dokumentacji z LOT, REF, datą ważności i polską nazwą zestawu oraz z naklejką z kodem kreskowym. 6. Minimalny wymagany termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia w momencie dostawy nie krótszy niż 2/3 terminu ważności określonego przez Producenta. 7. Sukcesywne dostawy od daty zawarcia umowy do 30.06.2018 r., partiami w zależności od zapotrzebowania maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, (z zastrzeżeniem pkt. 12 SIWZ), przesłanego faksem lub drogą elektroniczną przez Dział Zaopatrzenia UJ CM (dzień złożenia zamówienia). Pierwsza dostawa musi nastąpić nie później niż 8 tygodni od złożenia pierwszego zamówienia. Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dniu ustawowo wolnych od pracy. Termin wykonania zamówienia: Sukcesywne dostawy od daty zawarcia umowy do 30.06.2018 r., partiami w zależności od zapotrzebowania maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 12 SIWZ. Pierwsza dostawa musi nastąpić nie później niż 8 tygodni od złożenia pierwszego zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 39.24.12.00 - Nożyczki 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.13.11.70 - Dentystyczne łopatki, pęsety i narzędzia do formowania wosku 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN Polska Sp. z o. o., Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69951,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57618,00
Oferta z najniższą ceną: 57618,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57618,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (II)
- Dostawa bielizny szpitalnej, podkładów, wyrobów włókienniczych jednorazowego użytku
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
więcej: Dentystyczne łopatki, pęsety i narzędzia do formowania wosku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.