Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Skoczów: Przebudowa ul. Mickiewicza w Skoczowie - etap I oraz przebudowa ulicy Cieszyńskiej w Skoczowie
Numer ogłoszenia: 89978 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Skoczowa, ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 8532974, fax 033 8532974.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Mickiewicza w Skoczowie - etap I oraz przebudowa ulicy Cieszyńskiej w Skoczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni ulicy Mickiewicza na odcinku od ronda Objazdowa - Mickiewicza do skrzyżowania z ulicą Cieszyńską wraz ze skrzyżowaniem oraz przebudowy ulicy Cieszyńskiej na odcinku od ul. Objazdowej do ul. A. Mickiewicza. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie kanalizacji deszczowej oraz fragment kanalizacji sanitarnej w ul. Cieszyńskiej. Podstawą do realizacji jest dokumentacja techniczna (szczególną uwagę należy zwrócić na sposoby rozwiązań architektonicznych nawierzchni). Zmianę organizacji ruchu na czas prowadzenia robót należy wykonać w oparciu o wskazania Zamawiającego. Krawężniki kamienne łukowe - należy zamówić z dostosowaniem do projektowanych promieni. Materiały uzyskane z rozbiórki tj: krawężniki, płyty chodnikowe, należą do Inwestora i należy je zdeponować (za potwierdzeniem odbioru) na składowisku przy ul. Cieszyńskiej. Kostka granitowa będzie ponownie zabudowana. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia : a) rozbiórka istniejącej nawierzchni dróg i chodników na ul. Mickiewicza i Cieszyńskiej, b) wykonanie kanalizacji deszczowej, c) wykonanie kanalizacji sanitarnej, d) wykonanie nowej nawierzchni zgodnie z projektem - część kostki granitowej posiada Zamawiający na składowisku. Uwaga: ulica Mickiewicza stanowi element chronionego układu urbanistycznego miasta Skoczowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z przebudową lub remontem dróg wykonanych w technologii kostki brukowej o wartości minimum 600 tys. zł brutto każda, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, posiadającym kwalifikacje zawodowe w myśl Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004 nr 150 poz. 1579), d)udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 a) muszą być: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 b) muszą być: a) wykaz dwóch wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z przebudową lub remontem dróg wykonanych w technologii kostki brukowej o wartości minimum 600 tys. zł brutto każda, b) dokumenty od dwóch zamawiających dla których wykonawca wykonał roboty związane z przebudową lub remontem dróg wykonanych w technologii kostki brukowej, potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 c) muszą być: a)dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, b)dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika budowy kwalifikacji zawodowych w myśl Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004 nr 150 poz. 1579), c)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do tej izby. 4)Potwierdzeniem spełniania warunku, o którym mowa w punkcie III.2 d) musi być: a) oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Wydziału Inwestycji i Rozwoju, Skoczów, ul. Mickiewicza 17, pokój nr 5 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, pokój nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.