Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Strzelce Opolskie: Dostawa materiałów biurowych w podziale na 3 części na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 8998 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (OR) , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4401703, 4401755, faks 77 4401701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w podziale na 3 części na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów biurowych w podziale na 3 części na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2013 roku zgodnie z formularzami cenowymi, będącymi załącznikami Nr 1 - Nr 3 do SIWZ. Część Nr 1: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2013 roku - część Nr 1 - drobne urządzenia i akcesoria biurowe. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów biurowych (drobne urządzenia i akcesoria biurowe) według zestawienia podanego w formularzu cenowym - załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż zalecanych przez producentów, o ile szczegółowy spis przedmiotu zamówienia nie określa inaczej. Część Nr 2: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2013 roku - część Nr 2 - papier kserograficzny i drukarski. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą papieru ksero (papier kserograficzny i drukarski) według zestawienia podanego w formularzu cenowym - załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż zalecanych przez producentów, o ile szczegółowy spis przedmiotu zamówienia nie określa inaczej. Część Nr 3: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2013 roku - część Nr 3 - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i kserokopiarek (akcesoria komputerowe, tusze, tonery, taśmy). Przedmiotem zamówienia jest dostawą materiałów eksploatacyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek (akcesoria komputerowe, tusze, tonery, taśmy) według zestawienia podanego w formularzu cenowym - załącznik Nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż zalecanych przez producentów, o ile szczegółowy spis przedmiotu zamówienia nie określa inaczej. Niemniej w takim przypadku Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za pogorszenie się stanu technicznego (np. zabrudzeniem) i awarie wszystkich urządzeń, spowodowanych zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych innego typu niż zalecane. W takim przypadku Wykonawca gwarantuje (zgodnie z własnym wyborem): zwrot kosztów naprawy lub naprawę tego sprzętu w okresie nie dłuższym niż 14 dni. Zapisy wspólne dla wszystkich części zamówienia, które Wykonawca musi uwzględnić: 1. Dostawa (realizacja w częściach) przewidziana jest do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich. 2. W przypadku zaoferowania przez dostawcę materiałów podobnych, cechy jakościowe oferowanego produktu powinny być nie gorsze niż cechy materiałów, które opisane zostały w treści poszczególnych załączników. 3. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku, a także zapewnia dostawę artykułów biurowych do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego. 4. Dostarczone Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia produkty muszą być nowe, pierwszego gatunku, wolne od wad i uszkodzeń. 5. Zamówienie realizowane będzie częściami w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania na daną część zamówienia. 6. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 8. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub kilku części. 9. Nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.76.30-1, 30.23.72.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości a) dla części Nr 1: 250,00 zł b) dla części Nr 2: 400,00 zł c) dla części Nr 3: 1.000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według treści SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według treści SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według treści SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według treści SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według treści SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełnione formularze cenowe - załączniki Nr 1 - Nr 3 do SIWZ (zależnie na jaką część zamówienia Wykonawca składa ofertę tj.: załącznik Nr 1 do SIWZ dla części Nr 1, załącznik Nr 2 do SIWZ do części Nr 2, załącznik Nr 3 do części Nr 3), - w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp), - przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba). - w przypadku wystąpienia podwykonawców wykaz podwykonawców (załącznik nieobowiązkowy) - załącznik Nr 9 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wykazania podwykonawców w umowie zostanie wprowadzony poniższy zapis: 1. Wykonawca może, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, zlecić wykonanie części prac, innym podwykonawcom, na zasadach określonych w art. 6471 ustawy Kodeks Cywilny. W przypadku uzyskania zgody Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia łącznie z fakturą za wykonane roboty: 1) Oświadczeń podwykonawców potwierdzających zaspokojenie przez Wykonawcę ich roszczeń w zakresie wykonanych prac objętych przedkładaną fakturą lub 2) Cesji wierzytelności Wykonawcy wobec Zamawiającego na rzecz podwykonawcy wraz z oświadczeniem podwykonawcy, że kwota cesji zaspokaja jego roszczenia w zakresie prac objętych daną fakturą. 2. Zamawiający może odmówić udzielenia zgody na zlecenie części prac podwykonawcy, w szczególności jeżeli: 1) umowa lub projekt umowy z podwykonawcą będzie sprzeczna z treścią: niniejszej Umowy, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, lub złożonej oferty, 2) zakres robót, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, wykracza poza zakres określony w złożonym wraz z ofertą Wykazie części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom, 3) termin płatności w umowie podwykonawczej będzie dłuższy niż 30 dni. 3. Zlecenie wykonania części prac podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zadania. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to było działanie uchybienie lub zaniedbanie jego własnych pracowników. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na zatrudnienie przez Podwykonawców dalszych podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Strzelecki (Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich), ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, II piętro, pokój nr 207.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiat Strzelecki (Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich), ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, sekretariat, II piętro, pokój nr 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 we współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2013 roku - część Nr 1 - drobne urządzenia i akcesoria biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów biurowych (drobne urządzenia i akcesoria biurowe) według zestawienia podanego w formularzu cenowym - załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż zalecanych przez producentów, o ile szczegółowy spis przedmiotu zamówienia nie określa inaczej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2013 roku - część Nr 2 - papier kserograficzny i drukarski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą papieru ksero (papier kserograficzny i drukarski) według zestawienia podanego w formularzu cenowym - załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż zalecanych przez producentów, o ile szczegółowy spis przedmiotu zamówienia nie określa inaczej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w 2013 roku - część Nr 3 - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i kserokopiarek (akcesoria komputerowe, tusze, tonery, taśmy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawą materiałów eksploatacyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek (akcesoria komputerowe, tusze, tonery, taśmy) według zestawienia podanego w formularzu cenowym - załącznik Nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż zalecanych przez producentów, o ile szczegółowy spis przedmiotu zamówienia nie określa inaczej. Niemniej w takim przypadku Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za pogorszenie się stanu technicznego (np. zabrudzeniem) i awarie wszystkich urządzeń, spowodowanych zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych innego typu niż zalecane. W takim przypadku Wykonawca gwarantuje (zgodnie z własnym wyborem): zwrot kosztów naprawy lub naprawę tego sprzętu w okresie nie dłuższym niż 14 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 24/2 oraz 24/4 w Strzelcach Opolskich"
- "Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Gminie Izbicko w ciągu drogi powiatowej 1815 O Izbicko-Grodzisko na odcinku Izbicko-Utrata""
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i kalkulatorów do NoOSG
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.